pelkkä kännipano

Vierailija

Heips ! :)

Nyt on vähä semmone itkuparkuahistus ni piti päästä tänne kirjottelemaan :)

Eli on ollut nyt about reilu kuukauden ajan tapana erään jätkän kanssa kännissä aina "eksyä" toisen luo ja seksiinhän se on siitä sitten johtanu ja niin.
Itse olen aika pahasti lätkässä tähän jätkään mutta tunteet eiväit taida olla molemminpuoliset.

Kommunikaatiomme on olematonta selvinpäin, ujoja kun olemme molemmat.

Otin asian eilen puheeksi, (tekstarilla,huoh -.-' )
Että voiko tästä kehittyä vakavampaa vai haluaako hän vain pillua, ja sitäkin vain päissään.
Kävi ilmi että hän luuli minusta samaa.. (siis että juoksen vain mulkun perässä)

loppujen lopuksi, hän sanoi ettei tiedä mitä haluaa, mutta haluaa piettää yhteyttä minuun... Eli tarkoittaako tuo nyt sitä että nämä naurettavat seksikänniseikkailut jatkuvat ?

En oikestaan välitä vaikka hän olisi vain pillun perässä kunhan saan vaan olla hänen kanssaan. (säälittävää)(kö)...

Tämä nyt oli tämmönen ihme purkaus mutta mielelläni lukisin mielipiteitänne. :)

Kommentit (2)

Vierailija

Voi olla että jätkä tarvitsee jonkin verran aikaa selvittää itselleen mitä todellisuudessa haluaa sinusta, mutta sinun ei tarvitse tyytyä "en tiedä mitä haluan" vastauksiin.
Itse olen henkoht. sitä mieltä, että sinun tulee saada tietää tarkalleen mitä tämä herra sinusta haluaa, jos se onkin pelkkää seksiä niin eihän siinä mitään jos itse olet fine asian kanssa. Mutta ei ole reilua olla antamatta minkäänlaista kunnon vastausta kysymykseesi ja jatkaa tuota "suhdetta" vain niin kauan että löytää jonkun jota jaksaa katsella krapula aamun jälkeenkin.

Sori että näin kärkevästi asian esitän, mutta parempi että tiedät heti alusta asti mitä tuolta jutulta voi odottaa, niin ei sitten tule pettymyksiä <3

Vierailija

luultavasti mies ei tiedä mitä haluaa.. eli rohkeemmin kysyä vaan. ja jos kännipanot on sulle ok niin mikäs siinä sitten, mutta se on tietenkin vaikeampaa silloin kun on tunteita toista kohtaan, ettei vain tulisi pettymään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat