Miehen ex + facebook

Vierailija

Tekisi jo mieli poistua facebookista, kun tuntuu että siitä tulee enemmän pahaa mieltä..
Mieheni ex (erosta yli 4v) on aika aktiivinen, ja kommentoi esim. jokaista sukulaislapsen kuvaa jonka mieheni facebookiin laittaa (vaikka ei olisi ko. lasta vauvaiän jälkeen nähnyt lainkaan). Minua tämä ärsyttää, tuntuu siltä kuin hän vain haluaisi muistuttaa omasta olemassaolostaan ja siitä, että oli "ennen minua".

En ole halunnut pyytää miestä poistamaan ketään kavereistaan, koska se ei ole mielestäni minun asiani. Ärsyttää vaan, kun mies ei tunnu tajuavan miltä asia minun vinkkelistä näyttää. Tietysti muija haalii kavereikseen kaikki miehen sukulaiset, myös seniorit jotka ovat liittyneet FB vasta pitkään eron jälkeen.

Loukkaannuin kovasti, kun seurustelun alussa exä kommentoi mieheni statukseen, että tämä taitaa tykätä isommista tytöistä (jollainen siis itse olen, hyvin heikolla itsetunnolla ja syömishäiriöllä varustettu). Mies ei ymmärrä, miten voin kuvitella ko. kommentin liittyvän itseeni? Olen yrittänyt pyytää häntä miettimään, miltä tuntuisi jos joku minun eksäni heittäisi hänen henkilökohtaista heikkouttaan koskevan kommentin avoimesti kaikkien nähtäville, mutta hän väittää sitkeästi ettei loukkaantuisi ja että vika on vain minun itsetunnossani.

Meuhkaanko ihan tyhjästä, vai pitäisikö pyytää miestä poistamaan se nainen?

Kommentit (7)

Vierailija

et voi sille mtn että hän on kommentoinut kuviin,eikä voi mieheskään. voit vain seurata ettei mies ala räikeästi innostua yhteydenpidosta. unohda tuo hänen iso tyttö-kommentti, mahtaa vaan vituttaa ku ei enää kelpaa miehelles.:) osoita että oot upea ja itsevarma niin mieheskin tykkää entistä enem!

Vierailija

Mulla oli ihan samanlainen tilanne aikoinaan, ex muija kommentoi mieheni lemmikkikuvia, kummilapsikuvia, mökkikuvia... KAIKKIA! Alkuun se suunnattomasti ärsytti, mutta sitten päätin iskeä omalla tavallani; jokaiseen ex muijan kommentoimaan kuvaan kävin myös kommentoimassa! Jos ex oli käynyt ihmettelemässä miten isoksi mieheni koira nyt olikaan jo kasvanut siitä kun se vasta oli pentu niin heitin kuvaan kommenttia siitä miten meidän söpö karvaturri olikaan jaksanut pysyä kolme sekuntia paikallaan, jotta saatiin tämä kuva näpättyä! Johan loppu muikkelin kommentointi.

Vierailija

Kuulostaa raivostuttavalta! Mulla on ollut joskus sama tilanne, mut toihan vaan osoittaa, että se sun miehesi ex on vieläkin niin säälittävän kiinni entisessään (vaikka erostakin on jo 4 vuotta) että sen on pakko vain yrittää tehdä kaikkensa.

Oletko puhunut miehesi kanssa, ettei hänellä ole enää mitään tunteita entistään kohtaan? Jos ei ole, niin sitten mun mielestä sulla ei oo huolen häivää. Jätä tollaset exän säälittävät kommentoinnit rauhaan ja keskity olemaan oma ihana itsesi äläkä murehdi liikoja. Luin jostain, että Facebook on aiheuttanut järkyttävästi avioeroja ja eroja ylipäätään, joten älä kiinnitä huomiota tollaseen raukkaan.

Vierailija

Voit pyytää poistamaan, mutta se on sitten eri asia minkälainen perheriita siitä syntyy. Ethän varsinaisesti itsekään tykkäisi, jos miehesi saisi valita kaverisi. Olen itse välttänyt pahoittamasta mieltäni pysymällä pois facebookista.

hassuttelija

Olen mies ja minulla on samanlainen ärsytys meneillään. Hänen ex kommentoi ja tykkää... Kumppani kylläkin vastasi sinne, että kuvassa oleva kotiimme liittyvä asia oli minun tekemäni. Sillä hän kyllä vahan pelastaa tilannetta. Siitä huolimatta en pidä yhtään siitä, että tämäkin exä on edelleen kaverina. Tutustumisen alussa pyörivät samoissa urheiluseuran menoissa tämän ja toisenkin exän kanssa. Olivat ukkomiehiä kaiken lisäksi.

Kumppanilla on tarve laittaa kuvia ja päivityksiä usein. Sillä kai haetaan hyvksyntää. Katsoin joskus, että hän vieraili siellä työpäiväni aikana n 8 kertaa.

Toinenkin ex oli fb ssä ja lähetteli myös kuvia kännykkään ja kyseli kuulumisia. Silloin sanoin, että en siedä moista. No itkuhan siinä tuli, mutta kumppani kai katsoi paremmaksi valita minut ja poisti kavereistaan. Nyt sitten välillä mietin, että käydäänkö näitä asioita minun selän takana. Kyllä mustasukkaisuustunteet ovat TOSI KuLUTTAVIA !

Luulisi, että samoin tuntevia naisia on olemassa. Pitäisköhän vielä miettiä, tässä on nyt mennyt muutama vuosi totutellessa, ja välillä olenkin saanut rauhan. Sitten taas tulee ikäviä sävyjä esille... voi minua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat