Onko kenelläkään kokemuksia seksisuhteesta työkaverin kanssa?

Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Erosin vakavasta suhteesta siihen että mies petti, eli en todellakaan hae mitään sitoutumista. Ystävystyin kuitenkin töissä aivan ihanaan ihmiseen, ja nyt meillä on meneillään niin sanottu ystävyys-työkaveri-seksisuhde. Kukaan muu töissä ei tiedä mitään meidän seksipuuhista, salailu tekee suhteesta kiihkeän ja intohimoisen =) Pelkään kuitenkin, että jos tämä ei toimikkaan, menetän hyvän ystävän, ja töissä tilanne muuttuisi kiusalliseksi...
Onko kenelläkään kokemuksia samankaltaisesta tilanteesta, jos on niin kerro, miten tästä selviää??

Kommentit (3)

Vierailija

Sen verran kokemusta, että olen myös moiseen ajautunut. Töissä livenä ollaan ihan normisti, mitä nyt sitten rivoja viestejä lentelee päivän mittaan. Nähdään sit paremmin vapaa-ajalla. Samoja riskejä mietin kuin sinäkin, mutta intohimo vei mennessään ja päätin kokeilla. Me nyt ei töissä ollakaan samalla osastolla, niin sinänsä tuskin kävis kovin huonosti, jos tää nyt johonkin kaatuukin.

Teebo
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Just toi mua vähän pelottaakin.... Ja jostain syystä mulla on semmonen "salarakas" olo, mikä on toisaalta aika kiihottavaa, mutta toisaalta tuntuu vähän horolta!
En oo kuitenkaan vielä luopunut tästä meidän jutusta, saa nähdä miten tässä käy =D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat