avopuolison "ystävä"

Vierailija

Olen ollut hyvin ahkera lukija näillä sivustoilla ja päätin kysyä nyt teidän mielipidettä asiaan joka vaivaa todella paljon.

Eli.. Avopuolisollani on eräs naispuoleinen kaveri tai niin minä olen luullut tähän mennessä. Eilen hän sitten päätti vihdoin kertoa minulle, että heillä on ollut jotain juttua (en tiedä että miten vakavaa) ennen kun hän alkoi seurustelemaan minun kanssa. Tämä ystävätär on käynyt meidän kotona avopuolisoni kutsusta aina kun on ollut jotkut bileet jne. Olen luullut tähän mennessä että tyttöpuoliset kaverit ovat olleen pelkkiä kavereita aina, nyt kuulin et tää yks ei ole ollutkaan. En oikein tiedä että miten minun pitäisi normaalisti reagoida tällaiseen... :( Tuntuu todella pahalta koska mieheni on valehdellut minulle. Olen kyllä jotain huomannut että ovat kyllä melko läheisen oloisia aina olleet, koska hän ei sanonut minulle kertaakaan sen nimeä mutta silti tiedän kenestä on kyse. Kaipaisin nyt todella kiireesti mielipiteitä.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei kai sillä niin väliä, jos se ei ole koskaan ollut mitään vakavaa ja kummallakaan ei ole aikomuksia olla vast edes mitään muuta kuin ystäviä.

Vierailija

Kyllä meinaan itsekin tuolle kannella kallistua.. Ei tässä tuo niin paljon loppuunsa painais vaan se että mulle on pitänyt valehdella siitä.
Itse ku en voi sietää valehtelua ollenkaan... Mut kyl tää varmaan tästä helpottaa.

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

ymmärrän hyvin.olin vuosi sitten suunniilleen samanlais. tilanteessa. itse en sitäisi ko. tilannetta enää, minua häiritsee hyvin paljon kaveritytöt yleisesti sillä itselläni ei ole kaveripoikia. tarkkaile heidän käyttäytymistään keskenään, jos heidän välit vaikuttaa ihmeen lämpimiltä tietyssä mielessä niiin....älä yritä keksiä sille jtn selityksiä. ole rehellinen itsellesi siitä mikä tilanne on!

Vierailija

Vähän kyllä meinaat ylireagoida.

Todennäköisesti avopuolisosi on pantannut tätä tietoa nimenomaan sinun mielenrauhasi vuoksi. Ja nyt ilmeisesti hänen mielestään suhteenne on sen verran turvallisella pohjalla ja hän uskoo että olet jo muodostanut mielipiteesi kys. tytöstä ja hyväksynyt hänet etkä kaiken järjen mukaan enää tuntisi oloasi uhatuksi, eli hän voi huoletta kertoa tämän asian. Uskoisin että näin hän on järkeillyt, joten kyse ei ole ollut valehtelemisesta tai häijyyttääm minkään pimittämisestä, vaan ihan sinun parastasi ajatellen. Luultavasti jos olisit heti suhteenne alkuvaiheessa saanut tietää tämän, se olisi aiheuttanut välillenne paljon turhaa draamaa, olisit suhtautunut avokkisi tyttöpuoliseen kaveriin negatiivisesti ja mahdollisesti jopa kieltänyt avokkiasi tapaamasta tätä.

Heidän juttunsa ei edennyt minnekään, teidän juttunne taas eteni. Todennäköisesti avokkisi ja tämä tyttö huomasivat että vaikka heidän suhteensa ei toiminut romanttisella tavalla, se toimi erinomaisesti ystävyytenä. Sinut avopuolisosi on taas valinnut tyttöystäväkseen ja avovaimokseen, ei tässä varmaan tarvitse enää pohtia ketä kohtaan avokillasi on niitä romanttisia tunteita?

Vierailija

Ehkä mies valehteli tai "siisti totuutta", koska se ei todellakaan ole merkannut hänelle mitään. Olisin itse varmaan samassa tilanteessa tehnyt samoin. Turha sitä on menneitä mainostaa, jos sillä ei ole mitään tekemistä nykyisyyden kanssa.

Vierailija

En sinuna vetäisi mitään pultteja tuosta, sillä jos he ovat nyt vain ystäviä ja avopuolisosi on tosiaan valinnut sinut, niin asia on sillä selvä. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa on ollut joskus jotain juttua, olemme olleet jopa sängyssä. Kuitenkaan siitä ei sitten ole tullut mitään sen kummempia. En ole poikaystävälleni niistä kertonut, koska koen sen tarpeettomaksi. Olen hänen kanssaan, enkä haikaile heidän peräänsä. Tottakai, jos poikaystäväni kysyisi heistä suoraan, vastaisin rehellisesti. Hän kyllä toisaalta tietää, että nyt kyseessä on ystävyys, ei mitään muuta.

Yhden kaverin kohdalla sattui niin, että poikaystäväni sai ennen minua tietää toisen kaverini kautta, että miespuolinen ystäväni on ihastunut minuun. Itse en ollut lainkaan hänen ihastustaan älynnyt ( hieman ujompi tapaus) Poikkikseni sitten kertoi minulle asiasta. Kavereina meillä kuitenkin synkkaa (huumorintajut vastaavat täydellisesti), joten olen antanut asian olla. Poikaystävääni asia aluksi hieman vaivasi, mutta tajusi pian, että minun puoleltani ei ole muuta kuin ystävyyttä ja kaverinikin on jo aikaa sitten löytänyt uusia tuulia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat