suutelin kokeiluksi naista - nyt ahdistaa! :(

Vierailija

olen ollut kolme vuotta erittäin onnellisessa parisuhteessa. syksyn aikana minulle tuli kuitenkin kiinnostus samaa sukupuolta olevan henkilön suuteluun. halusin koittaa sitä - ainakin ajatuksissani. eräänä todella humalaisena baari-iltana sain tilaisuuden suudella tätä kyseistä henkilöä. se tuntui siinä tilanteessa hyvältä idealta ja tein niin. seuraavana aamuna oloni oli hirveä. tapahtuneesta on jo kaksi kuukautta, mutta tapahtuma kelautuu mielessäni edelleen. se oli inhottavaa ja epämiellyttävää ja olen kärsinyt pahasta mielestä todella kauan tapauksen vuoksi. kerroin asiasta poikaystävälleni, hän ymmärsi jotenkuten, mutta epäili asiassa olevan jotain hämärää.

mitä mieltä olette, eikö tämä olekin aika normaalia ja yleistä tuntea tällaisia tunteita? ajatuksena naisen suutelu tuntui jännittävältä, mutta tosielämässä se oli ihan kamalaa. en olisi ikinä tehnyt niin, jos olisin ollut selvin päin enkä varsinkaan olisi tehnyt samaa kenenkään miehen kanssa. onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia? mitä mieltä olette tilanteestani?

Kommentit (13)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

omasta mielestäni ylireagoit !
ei tuo ole ainakaan pettämistä, ellet oikeasti ole ihastunut ko. naiseen. itse olen kännissä antanut pusun parin kaveritytön huulille mitä en tekisi selvinpäin, mutta mikä ei silti merkkaa mitään tai kaduta sen kummemmin. ota asia ihan rennosti ja normaalisti, ei sen pitäisi olla poikkiksellesi tai itsellesikään niin iso juttu!

Vierailija

itekkin kokeilin pari kertaa, ja ihan hetero olen mutta sen jälkeen oli pitkään sellanen syyllistynyt ja ahistava olo :/ mutta kun sanoin sitten jollekkin siitä ja hoin itselleni sitä että se oli vaan kokeilua niin se meni sit ajan kanssa pois :) Mutta toi kertominen helpotti ainakin omalta osalta, eli kannattaa just sanoo jollekkin niin se auttaa.

Vierailija

tosiaan ei oo niin vakavaa :D Itekki oon hetero enkä tiedä kuinka monta kertaa oon pussaillu tyttöjen kanssa kännissä.

Ekan kerran jälkeen muistan että ahisti koska se tapahtu parhaan kaverin kanssa ja se tilanne oli jotenki vaivautunu sen jälkee, enkä myöhemminkää parhaan kaverin kaa jotenkaa halua. Ja nyt vähän aikaa sitte kismailtiin baarissa yhen hyvän tyttökaverin kans (lähinnä kai kuiteski sen takia että esitettii lesboja että pääsisin yhestä takiaisesta eroon), ja ainoo huolenaihe oli että mitenköhän poikaystävä asiaan suhtautuu.. Onneks ihan ymmärtäväisesti :)

Vierailija

Ja mitähän hämärää tai kaduttavaa tuossa nyt muka on? Sinua kiinnosti ajatus suudella naista ja uteliaisuuttasi kokeilit. So what? Kokeilun tulos ilmeisesti oli semmoinen, että se ei ole sinun juttusi, joten tiedätpähän nyt senkin, eikä sinun tarvitse enää leikkiä ajatuksella, vaan voi etsiä uuden uteliaisuuden kohteen.

Kaikkea ei kannata ottaa noin vakavasti! Elämässä on paljon karmeampiakin asioita kuin yksi suudelma, johon ei edes näemmä liittynyt mitään tunteita.

Vierailija

Minäkin pussaillut usein kännissä tyttöystäviäni suulle, ja tosiaan edes ole laskennut monta kertaa :D Ei ole tosiaan iso juttu kun ei ole tunteita pelissä, pikku pusut tyttökavereille on itsellä sama asia kuin vaikka kaverin halaaminen, ei sen isompi juttu tosin ihan vieraiden naisten kanssa en rupea nykyään mihinkään imuttelusessioihin... Ei tarvitse tuntea mitään huonoa omaa tuntoa tuollaisesta mielestäni

Vierailija

itse olen myös monasti pussaillut tyttökaverita kaverillisesti eikä siinä ole tullut mtn ns. jälkipyykkiä tyttökavereiden kanssa kun nekin tietävät että siinä ei ole tunteita mukana vaikka moni mun tyttökavereista ovatkin biseksuaaleja niin tietävät että seurustelen ja piste. :) ja olen jutellut asiasta poikaystäväni kanssa ja jopa sanoo että ei haittaisi jos makaisinkin naisen kanssa mutta tämä nyt onkin niin absurdi juttu että ei tule mun kohdalla tapahtumaan.

Vierailija

Tottakai se voi ahdistaa ja saaki ahdistaa. Puhu jonkun kans tosta, joka vois ymmärtää ja saada suaki pikkuhiljaa pääsee yli tosta tilasta. Monista miehistä tommonen on vaan kiihottavaa......

Vierailija

Mitäähelvettiä :-D Mun mielestä sä nyt ihan totaalisesti ylireagoit. Ok oli typerää suudella toista ku kerta seurustelet, mutta jos kerroit poikaystävälles ja hän ymmärsi eikä siitä sen suurempaa numeroo nii mikä siin nyt sit on? Ihan normaalia että haluaa kokeilla uusia asioita. Mist oisit tienny ettet pidä naisen kaa suutelust jos et olis kokeillu :-D Ite oon suhteellise vapaamieline ja pussailen kaikkie kavereideni ja puolituttujeni kans tyylii, nii miesten ku naistenki vaik ihan hetero oon.

Vierailija

Näh...älä ota sitä noin kovasti itseesi! :---)
Kyllä tuo ohi menee jossain vaiheessa! Mullaki meni. Viime vuonna kun seurustelin vielä mun eksän kanssa...nii mun yks läheinen kaveri halus opetella suutelemaan ja mä sitte suostuin opettamaan sitä. Menin sen mun kaverin luokse ja alotettii sit suuteleminen ja siitä kehkeyty aikamoinen suutelusessio... mut ei edetty pidemmälle ku en muutenkaa oo bi seksuaali tai mitää enkä tunne minkäänlaista vetoa samaan sukupuoleen. Mut sen jälkeen oli aivan hirveä olo... en tiedä miks. Koin aivan kamalaa itseinhoa ja syyllisyyttä siitä suutelusta sen mun ystävän kanssa. (Ystävä oli siis tyttö...tottakai)
Kerroin siitä suutelusessiosta sille mun eksälle sillon....ja se suuttu siitä. Sen jälkee se aklo epäillä että oon LESBO...sen mun kaverin kanssa! :---D Et mikässiinä.

Vaikka en oo bi-seksuaali enkä kyllä lesbokaan...niin kyllä mä kuitenki pikkupusuja vaihtelen joskus mun läheisten kavereiden kans. Me ollaan tyttöporukal aina joskus pusuja vaihdettu ja halailtu ja istuttu toistemme sylissä.

Mut kyll sillon sen suutelusession jälkeen oli paha olla... Kaveri sano et: "Ethän sä sitte kadu tätä?"
Olin ihan varma et en katuis....en kyl katunukkaa mut tuli paha olo siitä mitä tein. Tuntu vähä ku oisin oettäny mun silloista poikakaveria. Noh....kyllä poikakaveri sen sillon anteeks anto mut kolmen kuukauden päästä tapahtuman jälkeen se sit jätti mut....ja syyksi snaoi: "Mulla on paljo positiivisia tunteita sua kohtaan mut ne ei oo enää sellasia"
Myöhemmin sain selville et se jätti mut toisen naisen takia ja se akka oli vikitelly sitä mun poikakaverii sillon ku oltii yhessä.

Voi jeevana ku jotai vitsin romaania aloin kirjottaan! XD Anteeksi :---D

No mutta...kyllä sä tuosta yli pääset... yritä vaan unohtaa koko juttu! :---)

Hetero nainen

On ihan normaalia seurausta, että koet ahdistusta! Nimittäin ei ole normaalia että tytöt suutelee keskenään. Itselläni oksettaa jo pelkkä ajatuskin. Yök! Olisi siis huolestuttavampaa jos ei olisi huonoa jälkioloa siitä, se vain osoitti että olet hetero. :) Kannattaa antaa se kömmähdys itselle anteeksi ja sitten unohtaa koko juttu! Ei kannata ylittää rajoja, se ruoho on vihreämpää aidan sisäpuolella. ;)

Vierailija

kas kun se moraalirappio ihmismielissä saa tekemään kaikkea sellaista joka joskus oli mahdotonta, silloin kun oltiin vielä huomaavaisia ja hyvätapaisia toista henkilöä kohtaan. Enää ei välitetä toisten tunteista, vaan halutaan itselle kokemuksia joita katuu selvinpäin lopun elämäänsä.  Kaikkea täytyy kokeilla senkin uhalla, että saa trauman jota kantaa mukanaan suhteisiinsa toisten ihmisten kanssa. Onkohan se ihan viisasta mesoa sen viinan kanssa. 

Viimeviikonloppuna oli naapurissa taas poikapileet pienessä yksiössä  viisi salskeaa ja itseriittoista idioottia, kalkatettiin, möristiin huudettiin, lopuksi myöa kiroiltiin  ja otettiin kontaktiakin ja tämä kaikki kuului seinän läpi. Kaksi vuorokautta samaa menoa. Menen isännöitsijän puheille, tuollaiset saavat lähtea kämpästään kun ei kehotukset kunnollisesta elämästä ole menneet perille. On laki, että ihmisille, siis asukkaille tulee antaa rauha ja erityisesti yörauha. Näin on näppylät ja on viina se saatanan juoma joka tekee ihmisestä älykääpiön.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat