varattu-pientä säpinää-sinkku ?!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Sovimme seurustelevamme / olevamme ns. epävirallisesti yhdessä jätkän kanssa jonka kanssa olemme tapailleet reilun kk. Hänellä silti lukee facebookissa ''sinkku''. Hän on käynyt kyllä fb:ssä keskustelumme jälkeen, mutta jostain syystä pysyy siellä vielä sinkkuna. En haluisi nipottaa hänelle tai kuulostaa ahdistvalta, mutta miten voisin tästä häneltä hyvin kysyä?

Vai mitä voi tässä tehdä? Mistä tämä johtuu hänen osalta

Kommentit (11)

Vierailija

Ehkä kaikki eivät halua laittaa facebookkiin että on parisuhteessa varsinkin kun ilmeisesti teidän juttu on vielä aika alussa. Tiedän kokemuksesta, että kun joku laittaa sinne että "parisuhteessa", niin miljoona ja kuuskytseittemä ihmistä tykkää ja sanoo että onnee ihanaa vau jee! Ja jos ero tuleekin kuukauden päästä ja taas lyö sinne sen sinkku-tiedon, niin samat ihmiset kyselee että miten täs nyt näin kävi, höh, harmi.

Olen varma, että kun teidän suhde syvenee ja olette olleet pidempään yhdessä, hän muuttaa tuon. Mulla itseasiassa lukee vain parisuhteessa, en ole linkannut itseäni poikakaveriini, koska ärsyttää kyylääjät, jotka haluaa kattoa minkä näkönen muija sillä on ja toisinpäin:D

Vierailija

Tai sitten voi olla, ettei kundi ole itse edes tajunnut, että hänen parisuhdetilanteensa on facebookissa edelleen sinkku. Miehet ovat välillä hajamielisiä. Ja tosiaan, jos olette epävirallisesti yhdessä voi olla ettei hän ole halunnut vielä mainostaa seurustelutilannettaan koko tuttavapiirilleen. :)

Vierailija

Luulis, että kundi vähintäänkin ottais kokonaan parisuhdestatuksensa pois tässä vaiheessa ja laittais sitten myöhemmin että on parisuhteessa...

Vierailija
megara

jep niinpä. miten voisin siitä kevyesti mainita?

Facebook. Ou my gaad.. :D

Älä nyt pilaa suhdetta näin alkumetreillä - Pistä omaksi tilaksi myös "sinkku" ja lopeta moinen ressaaminen.

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

tiedän että asiasta mainitseminen latistaisi tunnelmaa ja olis tosi tyhmää, mutta en kai nyt kuitenkaa itse lähde laittamaan ''sinkku''omaan profiiliin!? jos juuri sovimme olevamme sinäänsä yhdessä.

en tajua pitääkö hän ''sinkku'':a sen takia että pitää ovet auki vielä muillekin vaikka sovimme jo olevamme ei-sinkkuja?!

Vierailija

"Sovimme seurustelevamme / olevamme ns. epävirallisesti yhdessä jätkän jne."

Mitä tarkoitatte epävirallisella? Jos et ole varma, kysy mielummin että mitkä on teidän pelisäännöt - Sinuna en sotkisi facebookkia tähän!

En käsitä miten olet juuttunut tuohon FB:hen... Voihan se olla että teidän epävirallinen suhde tarkoittaa juuri tuota, että "ovet ovat auki muillekkin".

Tarkoitin, jos pistät itsellesikin sinkku- tilan niin jätkän olisi ns. pakko kysellä, että mitä tämä on? - Ja silloin voit kysellä häneltä myös.. ja jos jätkä ei kysele niin sehän on sitten päivän selvää

Vierailija

No ei sitä ainakaan kannata itseään päivittää takaisin sinkuksi. Jätkä ei varmaan ole ajatellut facebook asiaa ollenkaan. Jos asia vaivaa niin voithan ohimennen kysyä, mitä hänen mielestään sisältää "epävirallisesti yhdessä" käsite.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat