suhde varattuun mieheen

Vierailija

Olen ollut 2 vuotta samassa työpaikassa erään miehen kanssa. Väillämme oli alusta asti jonkinlainen kipinä, vaikka en häntä tuntenutkaan kunnolla. Kahden vuoden aikana välillämme on ollut enemmän tai vähemmän flirttailua, joka on kuitenkin ollut aina ihan viatonta. Hän on nimittäin naimisissa, ja heillä on myös pieni lapsi. Olen aina salaa haaveillut hänestä jollain tavalla, mutta en koskaan tosissani, koska onhan hän naimisissa. Ehkä se on osittain kiehtonut minua, että hän on ns. "kielletty hedelmä". Olen myös välillä miettinyt kestäisikö oma moraalini suhdetta varatun miehen kanssa, enkä ole ollut oikein varma vastauksesta.

Viime keväänä flirttailua alkoin hänen osaltaan olla enemmän, ja juttelimme silloin tällöin facebookissakin. En kuitenkaan ottanut hänen juttujaan mitenkään tosissani. Lopetin kyseisessä työpaikassa muutama kuukausi sitten, emmekä sen koommin pitäneet pahemmin yhteyttä. Viime vkloppuna tapasimme kuitenkin baarissa, ja hän oli selvinpäin, joten sovimme että hän heittää minut baarista kotiin. Itse olin juonut aika paljon. Matkalle juttelimme niitä näitä, lähinnä työasioita. Kotipihassani hän kuitenkin suuteli minua, ja päädyimme harrastamaan seksiä. Hän ei tuntunut olevan yhtään pahoillaan asiasta, enkä itsekään siinä humalatilassa oikein ymmärtänyt mitä tein.

Aamulla minusta kuitenkin tuntui todella pahalta, ei itseni vaan hänen takiaan. Hän itse vain ehdotti että otetaan joskus uusiksi. En itse missään nimessä hyväksyisi pettämistä jos olisin parisuhteessa, nyt olen siis sinkku. Siksi minulla onkin todella huono omatunto hänen perheensä puolesta. En tiedä olinko hänen ensimmäinen syrjähyppynsä, ainakin se tuntui käyvän todella helposti häneltä.

En oiekin tiedä mitä pitäisi ajatella koko asiasta, joten kuulisin mielelläni muitten kokemuksia vastaavista tilanteista. Kommentoidakin saa, mutta haukut voi suoraa jättää pois, koska minulla on tarpeeksi huono omatunto ilman niitäkin. Kerrottakoon vielä että olen 20 ja mies 30.

Kommentit (6)

Vierailija

mulla ei henkilökohtaisesti asiasta ole kokemusta mutta jenkkilässä opiskelijaelämää nähneenä voin sanoa että täällä se on ennemminkin sääntö kuin poikkeus että kaikki pettää ristiin rastiin toisiaan. Ja jos nyt täkäläisen yleisen mielipiteen sanon niin se mieshän se siinä virheen tekee etkä sinä. Okei tunsin itsekin hiukan morkkista kun olin pussaillut varatun miehen kanssa enkä sitä silloin vielä tiennyt, mutta kaikki sanoi että mä olen vapaa tekemään mitä haluan. sen miehen se on osattava vetää raja siihen mikä on sallittua ja mikä ei. tosin en mä sitä kiellä etteikö se olisi aika ikävää jos jonkun parisuhde tai perhe hajoaisi mun takia.
Mutta eihän sitä tunteilleen mitään mahda. Välillä voi ihastua "väärään ihmiseen..hiukan kaksi piippuinen juttu

Vierailija

Tuskin ainakaan kannattaa mistään kovin vakavasta haaveilla tuon miehen kanssa, koska on mahdollista että hänellä on tosiaan vielä muitakin naisia. Tiedät ehkä itsekin, että tuon sänkykeikan toistuminen on huono ajatus. Pahimmassa tapauksessa ihastut häneen enemmän ja satutat itseäsi, joten kannattaa jatkossa kieltäytyä jos vain voit.

Musta kyllä tuntuu, että koska sulla on noinkin katuvainen olo, niin tuskin tilanne enää toistuu. Luultavasti sulla ois huono omatunto seuraavankin sänkykeikan jälkeen, joten miksi harrastaa seksiä josta tulee paha olo? Vapaita miehiä riittää ja samoin sellaisia, jotka eivät ole taipuvaisia pettämiseen:)

Vierailija

Itse muistan varmaan loppuelämäni erään yhden illan jutun. Mies oli todella upea ja iskin silmäni häneen baarissa heti. Olin sen verta hyvässä nousussa, että tunsin itseni upeaksi, joten rohkeasti lähdin miestä pokaamaan ja mieshän lähti ihmeen helposti. Noh, sänkyynhän siinä päädyttiin. Illan aikana olin kuitenkin kysynyt mieheltä,että onhan hän sinkku ja vastaus oli tuolloin joo. No, sekstailun jälkeen juteltuamme paljastui, että mies seurustelee. Halusin vajota maan alle ja sätin miestä ihan urakalla. Mies kuitenkin puolusteli, että kipinä heidän väliltään on kadonnut ja ettei vaan ole saanut erottua kun ovat olleet yhdessä niin pitkään. Niinpä niin, se perus selitys.

Tunsin monta päivää huonoa omaatuntoa, kunnes ystävä sai minut tajuamaan, ettei se minun virheeni ollut. Jos mies olisi baarissa ilmoittanut olevansa varattu, en olisi koskenut pitkällä tikullakaan. Mies sen päätöksen teki, en minä.

Sinunkin kohdallasi, vaikka tiesit, että mies on varattu, päätös oli miehen. Vaikuttaa, että mies käytti hyväkseen humalaasi ja päätti toimia. Enkä usko, että olit hänen ensimmäinen syrjähyppynsä.

Sinä olet kuitenkin sinkku, olet vapaa tekemään mitä haluat. Uskon, että monet ajattelevat tekstistäsi, että "tosi reilua vokotella toisen mies, just tollanen parisuhteen pilaaja", mutta tosiasia on, että parisuhteessa oleva päättää, pettääkö vaiko ei. Jos mies on kunnollinen, ei hän petä, vaikka itse Afrodite vokottelisi.

Vierailija

Minun ja nykyinen poikaystäväni tavattiin perhetuttujen kautta jo varmaan viisi vuotta sitten ja ihastuin heti.

Hän alkoi seurustelemaan tytön kanssa joka oli 7 vuotta häntä nuorempi. Pääsin nyt syksyllä kouluun ja uskaltauduin antamaan hänelle numeroni. Hän aloitti yhteydenpidon minuun ja suhteemme alkoi lähentyä. Kerran hän ehdotti että veisi minut kouluuni ja silloin suutelimme ensimmäisen kerran. Tapailumme alkoi mutta emme olleet kertaakaan sängyssä vielä silloin. Hän aina haukkui tyttöystäväänsä mutta ei jättänyt tätä koska pelkäsi tytön tekevän itselleen jotain.

Mutta yllättäen tämä tyttöystävä kuoli auto-onnettomuudessa ja minulla oli kamalan huono itsetunto koska kuulin että tyttö oli tiennyt minusta ja miehestä ja hän todella rakasti tätä miestä. Tuin häntä parhaani mukaan, ja sanoin että oon valmis oottamaan kunnes hän on valmis jatkamaan. Viikko tytön kuoleman jälkeen olimme sängyssä ensimmäistä kertaa ja kaksi päivää tytön hautajaisten jälkeen aloimme seurustella. Emme voi seurustella julkisesti koska meillä on ikäeroa 12 vuotta. Epäilen olevani pelkkä asioista ylimeno vaihde, mutta sitäkin enemmän nautin hänen kanssaan olosta.

Suosittelisin sinulle että kuulostelisit miten vakavasti hän on yhdessä vaimonsa kanssa ja miten vakavasti hän on sinuun kiinnostunut ennen kuin jatkat eteenpäin miehen kanssa.

Vierailija

Taidampa minäkin kertoa oman tarinani.

Seurustelin erään miehen kanssa ihan julkisesti ja ns. "normaalisti". Oltiin miehen ja parhaan ystäväni kanssa baarissa niin kuin niiiin monena muunakin viikonloppuna. Meille miehen kanssa tuli jotain riitaa, siis ihan perus känniriitaa, ei mitään vakavaa edes. Lähinnä minä taisin kiukutella jostain ihan turhasta. :D Ja kun hiukan dramaattinen joskus olen niin lähdin kävelemään kotiin. :D Seuraavana päivänä sain kuulla että paras ystäväni oli ollut mieheni luona yötä. Siinä vaiheessa maailmani romahti. He jatkoivat seurustelua ja kahden kuukauden kuluttua siitä baari-illasta ex-kaveri sai tietää odottavansa lasta. Tiesin, että tuon kahden kuukauden aikana ex-kaveri oli pettänyt miestä. Vauvan laskettu aika lähestyi ja olin edelleen hyvin vihainen kaverilleni. Kerroin sitten miehelle että häntä on petetty. Mies otti tämän erittäin raskaasti ja vauvakin syntyi siinä hälinässä, mies oli vauvan kanssa mutta hyvin vihainen tyttöystävälleen. Kun äiti ja vauva olivat laitoksella, tuli mieheltä viesti että nähdäänkö. Tiesin heti missä mennään ja suostuin, sitä jatkui puolisen vuotta. Näimme, harrastimme seksiä ja mies vannoi että rakastaa mua vielä mutta ei voi vauvan takia jättää ex-kaveriani. Siinä mielessä hienoa että ajatteli pientä ihmistä. En kokenut vähääkään huonoa omaatuntoa tästä koska kaveri oli ensin tehnyt minulle erittäin ilkeästi. Kai pidin sitä jotenkin kostona. Sitten oli taukoa ettei miehen kans nähty, kumminkin hän soitti mutta olinkin sitten erittäin kylmä häntä kohtaan ja sanoin että leikkiköön onnellista perhettä, mua ei enää kiinnosta. Olin sit hyvinhyvin tyytyväinen itseeni kun sain sanottua noin ja kostettua periaatteessa molemmille.
Ainiin, tämä mun ja sen miehen salasuhde oli kyllä aika julkinen, pyörittiin baareissa ja miehen sekä mun kavereiden kanssa ihan julkisesti. Kaikki tiesi miksi olin siinä ja muutama tais onnitellakkin mua hyvin toimivasta kostosta. :D Suurin osa oli asiassa mun puolella.

Anteeksi tämä kauhea selostus, tais ehkä mennä vähä ohi aiheen mutta tässä kuitenkin oma tarinani. :D

Vierailija

no ootko tullut ajatelleeksi, että jos mies jättäisikin kumppanisi sinun takiasi. niin ettei hän joku kaunis päivä jättäisi sinua jonkun toisen takia. ?? ja jos sinulla on huono omatunto, niin miksi jatkat

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat