seksisuhde

Vierailija

Noniin, eli tilanne olis tämä.. Retkahdin tosi pahasti yhteen jannuun, no huonostihan siinä kävi ja nyt vaan tekis mieli käpertyy jonnekin nyyhkyttään...

No onneksi kaverit kuiteski patisti tapaileen muitakin siinä sivussa kun tutustuin tuohon edellä mainittuun. Kävikin meinaan niin, että löysin mukavan 3 vuotta vanhemman miehen jonka kanssa kemiat kohtaa. Seurustelusta kumpikaan ei olisi kovin innoissaan, mutta haluja olisi muuten monenlaisia.

Kaipaisinkin neuvoa, onko kenelläkään kokemusta niin sanotuista lohtusuhteista? On tällä hetkellä sellanen olo et oon aivan solmussa. Kiitoksia teille (:

Kai jollakulla edes jotain kokemuksia on seksisuhteesta? Kannattaako? mielipiteitä täältä tulin hakemaan..

Kommentit (4)

Vierailija

Oon ollu jonkinlaisessa seksisuhteessa (lyhyt) ja kyl ite tykkäsin. Ei sitoutumista, mutta seksiä ja läheisyyttä. Kyl se piristää ku pääsee sillon tällön ns.purkamaan paineita:D Enkä nää,et siit mitään haittaakaan olis.

Vierailija

jos tämä lohtusuhde todella molemmille on okei, en nää siinä mitään väärää.
pieni vaara tollasissa suhteissa vain on että toisen tunteet syvenee ja haluaisi jotain vakavempaa ja toinenkun ei sitten haluakkaan niin.. : (

Vierailija

Mulle kävi just noin, että itselläni tunteet syveni, mies taas ei ole kiinnostunut muusta kuin kaveruudesta ja seksistä. Nyt siis yritän tässä päästä näistä tunteistani eroon. Eikä asiaa helpota yhtään se, että tämä mies pitää muhun koko ajan yhteyttä, kun ollaan kavereita. Eli jos tuohon leikkiin alat niin suosittelen pitämään huolen siitä ettet vain ihastu kyseiseen mieheen, se ei oo enää kivaa. Mutta jos seksisuhteeseen pystyy ihan ilman mitään tunteita niin ei kai siinä ole ongelmaa. :)

Vierailija

Haba21, voisitko pliis alkaa käyttäytymään niinkuin tervejärkinen ja purkaa henkilökohtaisia kaunojasi jossain muualla kuin julkisella keskustelupalstalla?
Hirveä myötähäpeä kun seuraa tuota touhuasi.
Ketään ei kiinnosta.

Ja itse aiheeseen: olin pari kuukautta seksisuhteessa, kyllä se kannatti ja oli virkistävää kunnes mies alkoi tunnustelemaan tunteita eikä ilmeisesti ollutkaan pelkän seksin kannalla vaan halusi enemmän. Siihenpä se sitten kaatui.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat