Alushousumallit

Vierailija

Kierrellessäni kauppojen alusvaateosastoja huomasin että suurin osa alushousuvalikoimasta koostuu hipstereistä.

Ja jottei väärinkäsityksiä synny niin nämä ovat siis hipsterit.
http://store.sub.fi/WebRoot/SUB/Shops/Sub/4C6E/6943/B660/99B1/4650/0A28/...

Ns. "tavallisia" pikkuhousuja on todella vähän. Stringivalikoimakin on entistä suppeampi. Ihmetyttää kun mielestäni juuri hipsterit ovat ne kaikista epämukavimmat. Ne jättää pakaran alaosan näkyviin ja kävellessä pyrkivät peppuvakoon ja niitä saa kokoajan olla oikomassa! Lenkillä niitä ei ainakaan voi pitää, kun menevät haarovälissä ihan myttyyn ja nousevat selkää pitkin ylös. Pidetäänkö niitä vain siksi että ne näyttää hyvältä, vai pitääkö joku niitä oikeasti mukavina?

Itse pidän lähes aina stringejä tai tavallisia. En kuitenkaan mitään mummopöksyjä. Minkälaisia pikkuhousuja cosmottaret käyttää?

Kommentit (7)

Vierailija

Musta hipsterit on taas ihan älyttömän mukavat, ei oo ollu mitään ongelmia niitten kanssa! Rakastan ylipäänsäkin alusvaatteita, joten tykkään hyvin monen mallisista alusvaatteista. Suosikkeja ovat just hipsterit ja sit hipsterien ja stringien välimuoto.. En tiedä sen nimeä, mutta alaosa kuin stringeissä, mutta peppu peittyy kumminkin puoliksi :D Monesti tehdään just esim. pitsistä. En ehi laittaa nyt kuvaa:D

Vierailija

Mun mielestä hipstereitä on kyllä sellasiakin jotka peittää kokonaan pakarat:O Ainakin kaupassa niitä on väitetty hipstereiksi, en sitten tiedä onko niillä vielä joku muukin nimi. Sellasia minä oon aina käyttäny ja ovat olleet mukavat. Stringit ovat kanssa melko jees, mutta välillä hiukan epämukavat.

Vierailija

mä taas olen kunnon alusvaate friikkii 8) kaikenlaiset hipsterit on kivoja ja hyviä päällä ja jopa näyttää hyvälle, pidän myös aika paljon stringejä mutta hipsterit vie voiton :)

Vierailija

Kaikista alushousumalleista löytyy mukavia ja vähemmän mukavia yksilöitä. Alusvaatteet on kyllä sellainen asia, johon kannattaa panostaa.

Hipstereistä tosiaan on monenlaisia variaatioita, ihan kuin vaikkapa stringeistäkin.

Vierailija

Minä käytän useimmiten stringejä, ne ovat tyylikkäitä eivätkä tunnu päällä oikeastaan miltään. Ja mies tykkää ;)
Toki omistan paljon myös tavallisia alushousuja ja käyttelen niitä aina välillä. Hipstereistä en välitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat