Suomalainen nainen ei pärjää laatuvertailussa

Vierailija

Terve. Tässäpä rehellinen ja avoin katsantoni aiheeseen nimeltä Suomalainen nainen vertailussa.

Ensin kokemukseni suomalaisista naisista. Lyhyesti: pelkkää huonoa. Olen kokeillut ensinnäkin saada jonkinlaisen hyvän yhteyden sisältävää suhdetta ihan tavallisiin, kotimaisiin nuoriin/nuorehkoihin naisiin (itse olen n. 30v), onnistumiset numeroissa: 0. Muutama hyvä ystävä poislukien, suomalainen nainen ei ikävä kyllä tunnu olevan oikein mistään kotoisin, parisuhdemielessä. Yleisin tapaus on toki se ettei saa edes vastausta, tai kunnon keskustelua aikaan, mutta mennäänpä siihen kun tämä vaihe onnistuu. Näitäkin kokemuksia on. Mitäs sitten tapahtuu? a) juttu tyrehtyy naisen osalta, eli osoitetun kiinnostuksen syvyys paljastuu b) nainen paljastuu itse jutuiltaan pinnalliseksi ja kiinnostamattomaksi, sekä kompleksiseksi asennevammaiseksi c) nainen jatkaa kiinnostusta ja on jopa mukavan tuntuinen, kunnes tapahtuu tapaaminen, jossa nainen osoittautuu jääpatsaaksi eikä omaa juuri ollenkaan käytöstapoja.

Itse olen siis hyvin käyttäytyvä, käytännössä raitis ja ihmisistä pitävä, keskusteleva ja hyväsydäminen normaalin näköinen ja painoinen, monesti hauskaksi kehuttu mies. Joka on tahtonut saada hyviä ystäviä suominaisista ja tietysti, kunnon sitoutuneen parisuhteen. Tulos: parisuhteita nolla (en lähde puolitien juttuihin ja muukaan höntyily ei kiinnosta), ja mikä pahinta, ei ole tullut vastaan edes YHTÄ suominaista jonka kanssa homma olisi toiminut tai sitä olisi voinut edes alkaa koittamaan käytännössä. Yrityksiä suomalaisnaisten osalta siis varmaan satoja.

Viime aikoina olen tutustunut kaiken kaikkiaan MUUTAMAAN eli ~kymmenkuntaan aasialaiseen naiseen. Heistä LÄHES JOKAINEN on ollut mukava, fiksu, ja erittäin hauskaa, ihmisläheistä seuraa. Ja pelkästään lyhyen yhteyden perusteella voi sanoa että aivan eri maailmasta verrattuna suomalaiseen. Eikä rahasta olla edes puhuttu, he vain yksinkertaisesti haluavat länsimaisen miehen koska osaavat sitä arvostaa.

Johtopäätös: Suominaiset saavat puolestani jäädä omiin itsekeskeisiin ajatuksiinsa. Keskityn aasialaiseen kauneuteen, joka on kokonaisvaltaista. En olisi uskonut näin joskus ajattelevani (olen hyvin kotimaarakas kaveri), mutta kotimainen nainen ei tässä vertailussa tutkitusti vain pärjää oikein ollenkaan.

Lykkyä tykö teille kotimaan miehet jotka vielä jaksatte taistelua jatkaa. Tämä pieneksi vinkiksi: NAISIA riittää.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niin, aasialaiset naiset varmasti ovatkin tottuneet palvelemaan nimen omaan miehiä, ja sellaisen naisen sinä haluat itsellesi. Sinulle varmasti erinomainen valinta, sillä suomalaiset naiset nyt eivät todellakaan ole sellaisia, sillä meillä Suomessa on huomattavasti enemmän tasa- arvoa, onneksi. Ne naiset sieltä Aasiasta eivät yleensä tänne kovin vapaaehtoisesti edes tule, vaan paremman elämän toivossa, mutta valitettavasti myös suomalaiset miehet osaavat käyttäytyä heitä kohtaan valitettavan huonosti! Epäilen, ettei ole kovin laajoista tutkimuksista silti kyse, vaikka sinä oletkin jo kokeillut satoja suomalaisia naisia. Oletko miettinyt, että vika ei ole aina vaan toisessa osapuolessa? Itse voin kyllä kanssa sanoa vähän samaa negatiivista suomalaisista miehistä, mutta en todellakaan silti lähde yleistämään, että ne nyt on sellaisia, sillä tämmöinen on kyllä aika epärealistista ja vaarallista. Myös minua on viimeaikoina viehättänyt enemmän ulkolaisten miesten piirteet, mutta huom. vaan minua! Myös suomalaisia miehiä on kuitenkin paljon hyviä, vaikkei omalle kohdalle olekaan sattunut! Enpä silti kyllä mitään suurta joukkoa ole testannutkaan!

Vierailija

Puoliso kannattaa hankkia aina mahdollisimman kaukaa. Siksi itse panostankin avaruusmatkailuun.

Vakavasti ottaen, puoliso todellakin kannattaa hankkia mahdollisimman kaukaa (jälkeläisillä monipuolisemmat geenit + muu eksotiikan viehätys), mutta mitä kauempaa sen hankkii, sitä vaikeampi suhteesta on saada kummankin kannalta tasapuolinen.

Vierailija

Hassua, että lasket sen naisten viaksi jos kiinnotus lakkaa.. Sanoisin kuitenkin, että imartelevasta kuvauksestasi huolimatta myös sinun käytöksessäsi/olemuksessasi voisi olla ollut parantamisen varaa, sillä oman elämänkokemuksen perusteella sanoisin, että about jokainen peruskiva ja muutenkin kohtuu tavallinen tyyppi on 30 ikävuoteen mennessä ollut edes yhdessä vakavassa parisuhteessa. Ehkä olet ollut liian ehdoton? Et hyväksy "virheitä" naisissa ja näet omatkin "virheesi" naisten syynä (he eivät ole oikeanlaisille sinulle, täydellisella kandidaatille). Sitten jos nainen yhdessä tapaamisessa jännittää ja osoittautuu "jääpatsaaksi" et ole valmis antamaan toista mahdollisuutta. Toisaalta sanot, ettet halua lähteä mihinkään puolitien juttuun vaan vaadit ehdotonta sitoutumista. No aasialaiset naiset saattavat ollakin heti valmiita avioon, mutta itse koen, että parisuhteeseen sitoudutaan yhä enemmän suhteen edetessä ja kasvaessa.

Sinänsä väliä, kenen kanssa olet yhdessä, mutta tulevan elämäsi kannalta voisi olla fiksua oppia näkemään, että kukaan ei ole täydellinen, et myöskään sinä. Toisaalta tämä kirjoitus on aikalailla turha, koska et varmaan ota tällaisen tavallisen suomalaisnaisen ajatuksia vakavasti, kun ne poikkeavat omistasi :P ? Mut mikäköhän siin on, et niin moni suomalaismies on onnellisessa parisuhteessa.. ;)

Vierailija

Ihmisiä on erilaisia ja jotkut etsivät parisuhteeseen tavallisesta poikkeavaa, ja jos eivät löydä, ovat mieluummin ilman. Joku voisi kutsua kyseisenlaisia ihmisiä turhantarkoiksi, mutta toinen taas omille periaatteilleen ja ihanteilleen uskollisiksi. Jokainen omalla tavallaan.

Vierailija

Siis joo, on äärimmäisen totta, et jokainen elää täs maailmas tyylillään :) . Mut siin vaihees ei ehkä kannattas surkutella toisten kakslahkeisten kohtaloo, tai siis ajatella, et voi kun ne jaksaa taistella vaikka toivoo ei oo, kun tosiaan niiden ihmisten elämänkatsomus voi olla jotain ihan muuta kuin aloittaneella.

Vierailija

Voisin veikata, että suomalainen suomea puhuva nainen on paras valinta suomea puhuvalle suomalaismiehelle. Ei ole heleppoa jos parisuhteessa ei ole yhteistä kieltä. Minulla on jonkin verran ulkomaalaisia ystäviä, ja vaikka puhummekin englantia keskenämme, emme kuitenkaan osaa ilmaista itseämme juuri niinkuin haluaisimme. Olisikin hauska tietää, kuinka syvällisiä sinä voit keskustella aasialaisnaisten kanssa, kun suomineitojen kanssa et saa syvällistä keskustelua aikaan:)

Vierailija

voin uskoa, että miljoona naista voisi taas antaa oman näkemyksensä perus suomalaisesta MIEHESTÄ.
ensinnäkin, suurin osa osoittautuu jonkin ajan tapailun jälkeen todella kapeakatseisiksi, tylsiksi, puheenaiheiltaan varsinkin, vätyksiksi joilla ei ole pulkan narua suurempi selkäranka, sovinisteiksi jotka ajattelevat naisensa olevan vähempi arvoinen, miestä palvelemaan kuuluva sukupuoli tai todella itserakas idiootti. meitä kun mahtuu moneen junaan..miehiäkin. joten eipäs osoitella sormella naisia, vai väitätkö todella jokaisen suomalaisen miehen olevan kuin itse kuvaat itseäsi? et siis ovi sanoa että JOKAINEN suomalainen nainen on tuollainen.

ja kyllä. aasialaisessa kulttuurissa naisen asema on ollut vuosituhansia olla perheen taloudenhoitaja sekä miehelleen kuuliainen alamainen joka kokkaa, siivoaa, antaa itseään ja hoitaa lapsia ilman pienintäkään vastaväitettä ja hymy kasvoillaan. näin heidän kulttuurissaan ajatellaan naisen asema.
ja toisekseen suurin syy miksi aasialaiset naiset haluavat eurooppalaisen miehen...oletko ottanut selvää millainen tulotaso/sosiaalipolitiikka on aasian maissa? vaikka et olisi rikas, on suomessa tulot yksilöllä paljon paremmat kuin maassa jossa ei ole toimivaa sosiaaliturvaa...voit tietysti luottaa tähän että tämä vieno aasialaisneiti hymynsä takana ei olisi sinun rahasi, tai sinun maasi toimeentulon perässä, vain pelkästään sinun.

mutta toki jokainen voi ajatella miten haluaa. jopa noinkin kapeakatseisesti. ehkä silloin onkin sinulle parempi että otat aasialaisen naisen itsellesi, kyllä meille suomalaisille naisille riittää näitä suomalaista naista arvostavia miehiä.

Vierailija

Suomalaiseen asenteeseen kuuluu ettei omia tunteitaan kuulu huutaa kaduilla, avoimesti ei olla mitään ja henkilökohtaisia tunne-keskusteluja vältellään joskus paljonkin.(Luojan kiitos on olemassa kypsiä ihmisiä jotka eivät tätä harrasta.)
Tämä yleinen trendi jonka kuva on mielestäni usein omiaan turmelemaan oikeata tunnetta ja rehellistä suhdetta etsivän yritykset.

Voihan tietenkin myös olla että olet etsinyt tunnetta väärästä paikkaa.

Vierailija

Ihmettelin että mikä ihmeen laatuvertailu, mutta kyseessä olikin ihan vain sinun oma mielipiteesi.

No mutta hei, siirry sinä ulkomaalaisiin naisiin ja kaikki ovat onnellisia. Mitä sitä sen enempää vauhkoamaan. Vai mitä yritit viestilläsi saada aikaan?

Vierailija

Lukumäärät viittaavat siihen,että olet itse aika vaativa tyyppi ja ehkä hieman vaikeasti lähestyttävä. Kyllä suominaisen kanssa juttuun tulee jos on ns tavis.
Ulkonaalaisen naisen kanssa pääsee nopeammin suhteeseen kun ne ei heti erita erikoista persoonallisuutta kulttuurierosta.

Kake

Tyypillinen suomalainen nainen on jäykempi,ei niin ketterä.Puhuu juuri herkimmällä kohtaa.Loukkaa puheillaan miestä.
Onneksi urheilullisia timantteja on joukossa...

Vierailija

Suomalainen nainen. Tuo valtavaperseinen tissitön eläin. Valittaa ja huutaa. Nyt 30 vuotta aviossa onnellisesti aasialaisen naisen kanssa. Tehkää mitä haluatte..

Vierailija

Se on totta,että suomalaisiin naisiin on vaikeaa tutustua. Ollaan koppavia,esitetään vaikeastitavoiteltavaa ja sit toivotaan, että mies palvoo naista loppuun asti. Ja jos se onnistu, niin miehestässähön on tällöin vikaa.
En väitä, että kaikki olisivat sellaisia, mutta valitettavasti kokemuksestani voin kertoa, että monet naiset ovat vaikeasti lähestyttäviä. Jos mies yrittää kehittää keskustelua esim. Yökerhossa, niin hyvin nopeasti näiden vastakkaisten sukupuolten edustajat kääntävät selkänsä. Missä käytöstavat? Vaikka ei seura kiinnostaisi, niin ei luulisi, että olisi kovin vaikeaa avata suutaan ja näin ollen todeta, että kiinnostus ei nyt herännyt.
Toinen, mihin olen kiinnittänyt huomiota: Mistä johtuu, että kun netistä etsii seuraa esim. Chatissa, niin kukaan nainen ei vastaa, vaikka kysyy kohteliasti kuulumista? En tarkoita,että niihin pitäisi vadtata, mutta mitä silloin hakee chatissa, jossei seura edes kelpaa?
Minä olen luonteeltani kohtelias,lempeä suomalainen ja koko elämäni olen ollut rehellinen sekä arvostanut naisia. Silti en koskaan elämäni aikana ole saanut minkäänlaista vastakaikua. No nyt tietysti joku ajattelee, että kuvittelen olevani viaton täysin ja siihen voin täydellä syfämelläni vastata, että en ole. Parhaani kuitenkin olen aina yrittänyt eikä meistä ole kukaan täydellinen.
Meillä kaikilla on kuitenkin tunteet ja kaikki me toivomme, että saataisiin mukavaa kohtelua, vaikka ei sitä oikeaa oltaisikaan etsimässä.

Vierailija

Joko suomalainen nainen on ujo ja itsekäs, tai omanarvontunto on taivaissa. Maailmalla kuulemma arvostetaan suomalainen nainen korkealle koulutettuna kuin, kauneutensa ja eurooppalaistuneen olemuksensa mukaan. Olen kuitenkin elämää kokeneena sitä mieltä, että naisten pinnallisuus ja huono itsetunto näkyy monin käytösongelmin kuin itsensä tälläämisenä ja tyrkkynä joka mediassa. Heidän pitäisi pinnallisuuden sijaan hakea ensin elämäänsä henkevyyden ja itsetuntemuksen kautta arvokkaampia arvoja kuin huulten turvotus tai pakaroiden kiinteys. Terve liikunta ja ulkoilu pitää nuoren ihmisen kunnossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat