Kun on tarpeeksi kauan syömättä, ei ole enää nälkä

Vierailija

Olen 19 -vuotias nuori, urheilullinen nainen. Olen aloittanut seksin harrastamisen 15 -vuotiaana, ja harrastanut sitä aika kiitettävästi. Minulla on ollut noin 10 seksikumppania, joista neljän kanssa olen harrastanut sitä useita, useita kertoja.
Kaksi näistä ovat olleet poikaystäviäni, muita kahta nimittäisin vain "fuck budy:ksi". Ensimmäisen poikaystäväni kanssa seurustelin vuoden, ja sain elämäni parasta seksiä. Kumpikin olivat hyvin nuoria ja kokeilunhaluisia petipuuhissa. Eron jälkeen ei mennyt kauaakaan, kun aloitin fuck budy suhteen (jos toisenkin).
Erosin toisen poikaystäväni kanssa vajaan vuoden seurustelun jälkeen, noin puoli vuotta sitten. Seksi hänen kanssaan ei ollut läheskään niin hyvää, kun muiden kumppanieni kanssa, mutta se menetteli. Se oli yksi syy eroomme, jonka kohtalosta minä päätin.
Erosta on siis puolisen vuotta, enkä ole harrastanut minkäänlaista seksiä sen jälkeen! En ole koskaan aikaisemmin viettänyt näin pitkää aikaa kuivilla. Minulle ei kelpaa kukaan. Tuntuu kun haluaisin säästellä itseäni jollekkin, joka räjäyttää tajuntani ja vie jalat alta saman tien kun häneen törmään! Silti kaipaan seksiä.
Mikä minuun on mennyt?
Täytyy myöntää, että ennen viimeisintä poikaystävääni minulle maistui seksi kyllä vähän huonommaltakin tasolta, johon koen itse pystyväni. En vain kertonut siitä kenellekään. Nyt olen asettanut riman korkeimmalle mitä ikinä! Tulenko saamaan seksiä enää koskaan :(

Kommentit (1)

Vierailija

Ensinnäkin, termi on "fuck buddy" kahdella d:llä. Toiseksi, tekstisi antaa ymmärtää, että olet hyvin seksuaalinen ihminen, on siis omalta osaltaan ymmärrettävää, että pidät seksiä noin tärkeänä. Kaiken lisäksi olet hyvin "viriilissä" iässä. Kuitenkin tekstistäsi nousee esille se, että pidät seksiä jonkin sortin urheilusuorituksena, urheilullinen kun olet. Hieman korahti korvaan tuo "minulle maistui seksi kyllä vähän huonommaltakin tasolta, johon koen itse pystyväni. En vain kertonut siitä kenellekään. Nyt olen asettanut riman korkeimmalle mitä ikinä! Tulenko saamaan seksiä enää koskaan"

Eli siis se, tuletko saamaan seksiä enää ikinä, riippuu siitä mitä lasket seksiksi, jos "huonompi" taso ei kelpaa. Ehkä tuo kuiva kausi on ihan hyvä asia, vielä jos pidentäisit sen vuoteen niin kuka tahansa voisi räjäyttää tajuntasi :D

Mutta niin, minun mielestäni sinun ei kannattaisi antaa seksille noin paljoa arvoa, vaikka se kivaa onkin ja partnerista riippuen upeaa. Omalla tavallaan fiksua,että säästelet itseäsi, ei tule sitten ihan hirveitä "pettymyksiä" vastaan. Hyvin usein miehestä kun ei päällepäin näy, että millainen hän on sängyssä. Jumalainen adonis ei osaa muuta kuin eteen-taakse liikkeen, nörtti vie taivaisiin, tai toisinpäin.

Itse kuitenkin koen, että vaikka millaista miestä on partnerina ollut, ei se ole parisuhteessa harrastettua seksiä parempaa. Teknisesti ehkä joo, villit sinkut kokeilevat kaikkea estottomasti ja pelottomasti, mutta kun tunteet ovat mukana, tuntuvat ne villit jutut vielä paremmilta. Jotenkin itse saan enemmän kiksejä siitä, että mies tietää mistä minä tykkään ja välittää vain siitä. Ehkä myös siksi sinä koet, että ensimmäisen poikaystäväsi kanssa seksi oli niin upeaa. Vaikka jonkin fuck buddyn kanssa tulisi tutuksi, niin ei se kuitenkaan ole sama asia. Toisen poikaystävän kohdalla olet ilmeisesti jatkuvasti arvioinut häntä eksääsi, tai muihin partnereihisi. Itse ainakin tiedän,että kohdalleni sattuneet "huonot" partnerit ovat olleet ihan omaa syytäni, ei vaan ole jaksanut innostaa samalla tavalla kuin sen kanssa, johon on tunteita.

Mutta niin, ehkä varmiten voin sanoa, että kyllä sinä seksiä saat, sitä upeaakin, kunhan tajuat, ettei se ole mikään arvosteltava suoritus, ja vaikka pidät itseäsi "hyvänä sekstailijana" niin seksin "taso" riippuu molemmista. Jos toinen ei osaa viedä sinua taivaisiin, opeta se hänelle. Parisuhteessa ollessa miehet ovat usein kiinnostuneita tietämään, mikä saa sinut sykkimään. Fuck buddyt voivat ottaa ohjeista nokkiinsa, koska voi olla, että he pitävät itseään jumalaisina rakastajina. Tosiasia vaan on, että kaikki eivät syty samasta napista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat