onko kukaan tuntenut samanlailla?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

tuntuu että minulla on yksi ongelma liittyen deittailuun ja seurusteluun. Minulla on kaksi eksää ja tällä hetkellä tapailen uutta jätkää. kaikki nämä 3 ihmistä on ollut elämässäni 2,5sisällä ja tuntuu että tahti on vähän liian luja.
Minua ahdistaa se että en enää tiedä minkälainen tyyppi oikeasti pitäisi olla se unelmien mies. exissäni on ollut jtn hyvää ja jtn. huonoa. tuntuu että keksin jokaisesta jtn ongelmaa ja olen tyytymätön. Nykyinen ''deittini'' on hauska ja fiksu ja välittää minusta, mutta mietin samaan aikaan, olisiko vielä parempia jossain.

En tiedä ollenkaan minkälaisen ihmisen kanssa pitäisi olla koska olen tavannut parin vuoden sisällä niiiin monia jätkiä ja saan treffipyyntöjä suht usein, etten enää osaa / ehdi hahmottaa mitä haluan ja mikä olisi parasta.

KIITOS JOS JAKSOITTE LUKEA JA KERTOKAA AJATUKSIANNE !!!

p.s. pelkään etten enää pysty ihastumaan kunnolla koska olen sen kokenut jo 2 krtaa aikaisemmin.

ONKO KENELLÄKÄÄN SAMOJA FIILIKSIÄ?

Kommentit (6)

Vierailija

Ei ole olemassa maksimimäärää moneenko ihmiseen voi ihastua. Vaikka olisi parisuhteessa ihanan miehen kanssa, tulee ihastumisia aina silloin tällöin. Joten älä huoli, varmasti ihastut vielä monta kertaa elämässäsi.

Jos sinusta tuntuu ettet ole varma tällä hetkellä millainen haluaisit poikaystäväsi olevan kannattaa ehkä pitää pientä taukoa seurustelussa ja katsella vain ja tutustua uusiin ihmisiin. Kyllä siitä pikku hiljaa sitten taas kokoutuu se unelmien mies. :)
Ja faktahan on että ei täydellistä miestä ole olemassa. Tuleva aviomiehesikin on varmasti joillain tavoin ärsyttävä ja inhottava, mutta se ero on että miehen ihanat puolet voittavat huonot 10000000 - 0 ja huonot puolet eivät haittaa niin paljoa..

Mutta onnea unelmien miehen etsinnässä, varmasti se jonain päivänä jonkin nurkan takaa eteen tupsahtaa! :)

Vierailija

Kuulostaa tosi tutulta.

Kolme vuotta miun elämästä oli samanlaista, paljon kivoja ja omituisia treffejä, kaveripoikia, muutamia lyhyitä seurustelusuhteita. Se oli jännää, hauskaa, itsetuntoa kohottavaa, mutta myös vähän turhauttavaa ja epävarmaa. Mutta jokainen tapaamani mies vahvisti sitä kuvaa "elämäni miehestä" jollain tapaa. Opin tuntemaan millaisia piirteitä miehessä arvostan, ja millaisista taas en pidä yhtään.

Lopulta minulla oli tarkka kuva siitä millaisen miehen haluan, Tapasin sitten erään miehen joka oli komea kuin patsas, mutta hieman ärsyttävä. Sinnikkäänä ja valloittavana hän kuitenkin hurmasi minut täysin. Hän ei ole sitä mitä aluksi unelmoin, vaan vielä paljon parempaa! Olemme olleet yhdessä vasta 8 kuukautta, mutta olemme varmoja että haluamme viettää yhdessä loppuelämämme.

Katsele vain rauhassa ympärillesi, anna aikaa itsellesi ja tutustu itseesi ettet mene aivan sekaisin hulabaloosta ympärilläsi. Tiedät sitten kun se oikea sattuu kohdalle, sen tuntee eri tavalla kun kenenkään kanssa aikaisemmin. Tietenkin kannattaa nauttia kaikesta huomiosta, mutta samalla yrittää olla särkemättä poikaparkojen sydämiä!

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

''Tiedät sitten kun se oikea sattuu kohdalle, sen tuntee eri tavalla kun kenenkään kanssa aikaisemmin. ''

Tiesitkö heti vai missä vaiheessa että hän on se oikea? Sanoit kuitenkin että oli aluksi ärsyttävä? miten sitten asenteesi häneen muuttui ja miten hänestä tuli niin korvaamaton?

Vierailija

Mullakin oli hyvin samanlaiset mieskuviot vajaa vuosi sitten. Kaipasin kovasti miestä elämääni ja deittailinki suht paljon, mutta mikään juttu ei ikinä toiminut. Sit tapasin tyypin, joka jollakin lailla sykähdytti (olkoonki, että ensimmäiseen kuukauteen ei oikeestaan pidetty toisistamme, kunhan käytiin samassa porukassa ulkona :)). Me ollaan nyt seurusteltu kohta 9 kk ja hän on juuri sellainen, joka minun eläämääni sopii! En oikeastaan tienny, mitä haluan ennen ku löysin hänet. Kyllä sen sitten todellaki tietää, kun se kohdalle osuu! Mä tiesin sen heti, kun hänen kanssaan ekaa kertaa kunnolla juttelin kahdestaan. Perhosia mahassa ja silti samaan aikaan jotenki todella tuttu ja turvallinen olo. :)

Vierailija

Megara, en tiennyt heti että hän on se oikea, siihen meni kuukausi samassa porukassa hengausta ja parit treffit. Aluksi hänessä ärsytti tietyt piirteet (omituinen ranskalainen "hienostelu") mutta huomasin pian miten hurmaava, huomioiva ja herttainen hän on muita kohtaan, se kolahti. Kaikki palaset vain loksahti paikalleen. Miun tunteet olisi varmasti selkiytyneet vielä aikaisemmin jos meidän välillä ei olisi ollut pieniä kulttuurieroja.

Eli ensivaikutelma tai parit treffit ei aina kerro mitä tunnet ihmistä kohtaan, mutta harvoin siihen kauan menee!

Jos epäröit tunteitasi deittiäsi kohtaan vielä parin kuukauden tuntemisen/muutamien treffien jälkeen, kannattaa ehkä päästää mies menemään.
Sen itselle tarkoitetun prinssin kyllä huomaa sitten. :)

Vierailija

Mulla oli aika samanlainen fiilis pari vuotta sitten. Tuntui siltä, että vaan ajaudun suhteesta suhteeseen eikä mikään tuntunut enää hyvältä. Päätin ottaa taukoa kaikesta. Tein sellaisen uuden vuoden lupauksen, etten ryhdy yhteenkään juttuun kokonaiseen vuoteen vaan katselen rauhassa, miltä maailma näyttää. Ajattelin, että vaikka joku hyvä tyyppi tulisi vastaan, niin kyllä se odottaisi sitten seuraavankin vuonna, jos niin oli tarkoitus. En kadu yhtään tätä sapattivuotta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat