kohtuutontako?

Vierailija

Asumme yhdessä poikaystäväni kanssa ja olemme olleet yli 1,5vuotta yhdessä..muutimme yhteen melkein vuosi sitten..ja kaiken lisäksi olemme kihloissa.
Nopeaa toimintaa? Kyllä vaan!
Olenkin miettinyt että, oli ehkä virhe muuttaa yhteen näinkin nopeasti. Emmehän edes tunteneet toisiamme vielä kunnolla siinä vauheessa kun suunnittelimme muuttoa..
No, näin nyt kuitenkin tuli tehtyä ja tuntuukin siltä että, ihminen jonka kanssa muutin yhteen vuosi sitten, oli aivan eri ihminen kuin nyt on.

Alussa oli tietenkin ihanaa kun toisen kanssa sai olla joka päivä ja oikeastaan olimmekin koko ajan yhdessä.
Nyt kuitenkin kesän jälkeen on tullut arki meidänkin elämään. Enää yhteistä aikaa ei juurikaan ole ja minusta tuntuu että, olen se kuka sitä meidän suhteessa edes haluaisi.

Poikaystävälläni on paljon kavereita täällä ja myös harrastus joka vie todellapaljon aikaa, nimittäin bändi. Itselläni ei täällä juurikaan kavereita ole..eli aina kun poikaystäväni on muualla niin itse olen yksin kotona.
Riitelemme usein siitä, että yhteistä aikaa ei enää ole ja minä toivoisin, että hänellä olisi aikaa myös minulle. Viikonloput hänellä menee bändi treeneissä ja viikolla hän on koulussa ja minä töissä. Viikon aikana on ehkä päivä tai pari kun hän on kotona samaan aikaan kuin minä. Ja tottakai sen yhden päivän tai parikin päivää viikosta haluaisin viettää hänen kanssaan.. Usein käy kuitenkin niin, että nekin päivät menevät siinä että poikaystäväni dataa koneella tai katsoo tv:tä tai soittaa itsekseen kitaraa.

Olen yrittänyt kertoa hänelle, että haluaisin yhteisenä aikanamme tehdä muutakin kun vain istua kotona. Koska sen ajan kun hän ei ole kotona, minä istun kotona..joten ymmärrätte varmaan.. :D olisi todella hyvää vaihtelua jos vaikka kävisi jossain yhdessä tai keksisi jotain muuta.

Olenko kohtuuton tyttöystävä, kun pyydän enemmän yhteistä aikaa? Ja miten teen selväksi, että olen kyllästynyt viettämään yhteistä aikaamme vain kotona?

Riitojemme aikana minua on syytetty mm. siitä että hän ei ole kahteen vuoteen nähnyt joitakin kavereitaan, ja että hänellä ei ole heille aikaa.. Koska viettää minun kanssani mielestään niin paljon aikaa.

Kommentit (3)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

ET OLE KOHTUUTON!
suhdetta on pidettävä yllä piristävillä ja joskus romanttisillakin teoilla. Jos jätkä ei viikosta ja kuukaudesta toiseen ole valmis tekemään kanssasi/vuoksesi oikein mitään, hän ei ole tarpeeksi suhteess mielestäni mukana. Tietysti on parempia ja huonompia aikoja, voi olla että hän vain stressaantunut ja kaipaa yksinoloa. Jos tilanne kuitenkin huononee ja hän yhä passiivinen, uskalla harkita myös eroa.Älä ikinä ole pahoillasi siitä mitä haluat ja tunnet. Uskalla olla rehellinen itsellesi.

Vierailija
megara

ET OLE KOHTUUTON!
suhdetta on pidettävä yllä piristävillä ja joskus romanttisillakin teoilla. Jos jätkä ei viikosta ja kuukaudesta toiseen ole valmis tekemään kanssasi/vuoksesi oikein mitään, hän ei ole tarpeeksi suhteess mielestäni mukana. Tietysti on parempia ja huonompia aikoja, voi olla että hän vain stressaantunut ja kaipaa yksinoloa. Jos tilanne kuitenkin huononee ja hän yhä passiivinen, uskalla harkita myös eroa.Älä ikinä ole pahoillasi siitä mitä haluat ja tunnet. Uskalla olla rehellinen itsellesi.

Samaa mieltä! Yritä selvittää itsellesi mitä haluat & millainen tulevaisuus sinua mahd. odottaa hänen kanssaan jos asioihin ei tule muutosta. Eihän kukaan jaksa pysyä iloisena tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija

Et ole laisinkaan kohtuuton.

Minulla on melko samanlaisia onglemia. Olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdessä reilu kaksi vuotta. Yhteen muutimme jo muutaman kuukauden jälkeen lähinnä olosuhteiden pakosta. Olimme jatkuvasti yhdessä, ja riidat alkoivat melkein heti. Halusin häneltä oma-aloitteisuutta, sitä että hän haluaisi lähteä kanssani johonkin ettemme vain olisi kotona. Aluksi hän tietenkin teki kanssani yhdessä kotona jotakin, mutta nykyään hän lähes aina pelaa kotona. Lähteminen kotoa on välillä hänelle todella vaikeaa, ja ymmärrän sen, mutta rajansa kaikella. Hän ei halua melkein koskaan lähteä edes tapaamaan hänen omaa tai minun perhettä. Kaiken lisäksi kärsin mielenterveysongelmista, minkä vuoksi en ehkä pystyisi asumaan yksin. Tämä sitoo minut poikaystävääni aika pahasti, joten mahdollinen eroaminen olisi vaikeaa.

Puhu asiasta poikaystäväsi kanssa ja selitä hänelle miten ikävää on istua vain yksin kotona. Parisuhdetta ei pysty kukaan pitämään yllä yksinään ja poikaystäväsi tulisi tajuta, että hänen pitää sitoutua "hoitamaan" parisuhdetta, mihin kuuluu yhteinen aika, kotona ja kodin ulkopuolella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat