Poikaystävälle tuhma joululahjalista

Vierailija

Sain vinkkiä uuden cosmon artikkelista "Joulu joka päivä" kohta 8: "Kirje joulupukille". Eli teen avomiehelle joulukalenterin itse johon keksin joka päivälle jonkun yllätyksen ja tämä voisi olla yksi... Ongelmana on, että ainakaan tähän aikaan päivästä en keksi mitään "tuhmia toiveita" joten saisiko teiltä vähän vinkkejä? Miten aloittaa kirje?

Toinen on se kohta 13: "Tuhma tervehdys" jonka aion myöskin toteuttaa jos keksin joulukorttiin pikkutuhmia ajatuksia... Help?

Kommentit (3)

Vierailija

Itse en ole lukenut tuota artikkelia, joten en ole varma osaanko vastata näihin mitään fiksua:D

Voisko joku tuhma toive olla harrastaa seksiä eri paikassa kuin yleensä?
Kirjeestä kannattaa ehkä tehdä luonnos ensin. Luultavasti keksit sen alun kun olet kirjoittanut muun kirjeen ensin.

Tuhmasta tervehdyksestä tulee mieleen itselle tämä(ehkä turhan koominen), jonka olen joskus jostain kuullut: Hei pukki, annatko mulle namia jos istun sun syliin?

Vierailija

hmm.. oon liian kiltti keksiin mitään tuhmaa, mutta kaiketi mä voin yrittää.. =D

no mun mieleen tuli ainaki sen, ku rakas veti mut ihan mykäksi ku sohvalla osittain viltin alla vaan maattiin ja tvtä katsottiin nuoremman siskon kanssa. Rakkaan kädet eksy jotenki kummallisesti mun housuihin ja lopulta hän ne ihan pois asti kiskoi. Oli vähän tukala olo kun itse en voinut liikkua ettei viltti tipu jolloin olisin esitellyt itseni toisen kädet haaroissa, mutta toinen liikkui ja teki taikojaan. En ole ikinä rukoillut ketään mielessäni lähtemään niin kovasti =D

ja yksi on jos sinulla on joku kiva pikku fantasia joka odottaa toteuttamista =D itselläni nappaa juuri tuo että tässä oon enkä muuta voi -tunne =) jokaisella tietty omansa.

no lehdessä oli kanssa jotain, mutta pipareista tuli mieleen, että joskus on ihan kiva tietää toisen suunnitelmat ennen ku toteutus alkaa. Meillä on sellainen iso piparimuotti ainakin johon tuon kaiken saisi oikein hyvin sopimaan. Tietty jos tarpeeksi isoa muottia ei synny niin ehkä sokerikuorrutteen voi jonnekin muuallekin valuttaa reittiä näyttämään... =P

ää.. en osaa kyllä yhtään sanoa mitään tuhmaa toivetta, itse elän aina hetkessä enkä muista suuremmin suunnitella mitään =D

kerro toki mitä kaikkea olet jo keksinyt, jos vaikka joskus löytyisi tilaisuus soveltaa =D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat