Auttakaa!

Vierailija

Eli olen ollut suhteessani noin 2 vuotta, asuimme yhdessä ja olimme kuin paita ja peppu. Kaikki hyvin ennen muuttoani eri paikka kunnalle opiskelemaan eli näemme vain viikonloppuisin. Tuntuu että kultani työntää minua jatkuvasti pois luotaan eikä enää yksinkertaisesti välitä. Mikään minuun liittyvä ei kiinosta. Hän ei ota viikolla yhteyttä. Viikonloppuisin tilanne vaihtelee paljon. Joskus hän on se sama täydellinen ihminen johon rakastuin. ja joskus hän haaveilee ryyppäämään lähtemisestä ja on selvästi ahdistunut läsnäolostani. Hän on myös myöntänyt harkitsevansa jättävänsä minut. Viimeksi juuri äsken pöyristyin soittaessani hänelle. Herra vain tokaisee että ei tarvi soitella jos ei oo mitää asiaa jne... Rupean hajoomaan tähän epätoivoon ja tiedottomuuteen. Rakastan häntä kuitenkin kovasti enkä missään nimessä tahtoisi erota. Mitä minun pitäisi tehdä? Ja mistä ihmeestä tämä käytös voi johtua?

Kommentit (4)

Vierailija

Itsekin muutin opiskelemaan, oltiin oltu yhdessä vuosi ja 8kk. Me ei vaan nähty eikä vieläkään nähdä kuin korkeintaan joka toinen viikko. Meilläkin oli kriisitilanne muuttoni takia. Se selvisi muutamilla vakavilla keskusteluilla. Nyt tulee kohta 5 vuotta seurustelua täyteen ja valmistumme puolentoista vuoden päästä.

Mä voisin veikata, että miehellesi on ruvennut maistumaan vapaus nyt kun ette näe enää niin usein. Ehkä hän ei vaan jaksa etäsuhdetta. Ei kaikista vain ole siihen. Etäsuhde on muutenkin pitkälti kompromisseja, kun pitää varata aikaa viikonloppuisin seurustelukumppanille mutta kavereitakin pitää nähdä. Ehkä mies haluaisi viettää osan viikonlopuista kavereidensa kanssa, vaikka tämä tarkottaisikin että ette näkisi joka viikonloppu? Joka tapauksessa teidän on keskusteltava vakavasti asiasta.

Sperasredingille voisin sanoa, että on todella hölmöä nuorena luopua omista unelmistaan toiveammatin suhteen vain siksi, että ei halua muuttaa poikakaverista eroon. Jos ero tulee niin sulle jää ainakin mieluisa tutkinto käteen, jos ei, niin sulla on unelma-ammatti sekä unelmamies:)

Vierailija

Kiitos vastauksesta :) tällä hetkellä tilanteesta positiivisempi mieli kun saatinkin vähän jo puhuttua asioita halki. ja tulimme kumpikin siihen tulokseen että kyllä tämä tästä! Samaa mieltä olen siitä että saan kyllä opiskella haluamaani alaa miehestä huolimatta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat