rakennekynnet dreamhair.fi

Vierailija

elikkä oletteko tilannut kyseisestä paikasta rakennekynsiä?
itse suunnittelin näiden tilaamista: http://www.dreamhair.fi/437,design-kynsitipit-70kpl-2-.html

ja mietin että onko kenelläkään kokemuksia näistä? tuleeko paketin mukana liima? jos pitää tilata erikseen, pysyykö liima kuinka kauan? ja onko deeli pakollinen? Kiitoksia :)

Kommentit (14)

Vierailija

Itse en ole tilannut, mutta mielessä olisi. Yhtä kynsipakettia katselin, siinä ainakin luki, ettei liima sisälly pakkaukseen.
Erikseen ostettuna liima on tuolla sivuilla 4.90€..

Kuinkahan pitkiä kynnet keskimäärin on? Itse opiskelen ammattiin, jossa pitkistä kynsistä ei ole kun haittaa.

Vierailija

nii en kyllä tiiä, mutta saahan niitä lyhyemmiks? :) mietityttää vaan toi geeli että onko kukaan koskaan laittanut noita ilman geeliä?

Vierailija

Olen tilannut tuolta kaikenlaisia rakennekynsitarvikkeita, koska olen kynsimuotoilija. Noi kynsitipit on tarkoitettu vain rakennekynsiä varten, koska tippi liimataan vain kynnen kärkeen, ei siis koko kynnelle. Ja noi vaatii myös aina geelauksen päälle, eivät kestä muuten. Eli noi ei oo samanlaisia kun kaupan tekokynnet.. :)

Vierailija

okei kiitos!
entäpä sitten, noista geeleistä: tarviikko kaikkien geelien kovetukseen sen uunin? siis saako tuolta dreamhairista uv-geelin joka kovettuu ilman uunia? :p

Vierailija

Kaikki uv-geelit vaativat tuon uunin kovettumiseen. Ja voin sanoa että geelien levittäminen ilman minkäänlaista koulutusta tai opettelua on vaikeaa, jotta saa kynsistä kestävät. Suosittelen joko ihan laitattaa rakennekynnet liikkeessä tai ostaa kaupasta saatavia tekokynsiä, jotka kestävät sen muutaman päivän.

Vierailija

okei, mutta eikös niitä geelejä oo sellasiakin mihin ei tarttee uunia? Kun mulla on kerran ollut sellaset kynnet mihin ei tarvinu uunia?

ajattelin että jos sellasen geelin saisin ostettua, nii voisin harjotella niitten laittamista ja jos siltä näyttää ettei siitä tuu mitään, niin voisin sitten mennä niitten kamojen kanssa tutulle, joka tekee kynsiä ihan työkseen :D

Vierailija

en kyllä osaa sitten sanoa, ite en ole koskaan kuullut semmosista geeleistä. mut ainakin noi dream & hair:in Finailly-geelit vaatii uunin.

Vierailija

no voi vitsi, pitää sitte selvitää jostain että mistä sitä toista geeliä saa :) ja oon ihan varma et sitä jostain saa ku mulla ne sellaset kynnet on ollu :D hihi

Vierailija

Ite oon tilannu tuolta noita kynsiä ja tykänny tosi paljon ! Liima pitää tilata erikseen ja mulla ainaki on toi dream hairin kynsiliima pysyny tosi hyvin, toki noi tipit tarvii sen geelin siihen päälle =)

Vierailija

Kaikkiin geeleihin tarvii uv-lampun, ne ei kovetu ilman. Sulla on ilmeisesti ollu akryylit, niihin ei tarvi lamppua. Sitte on muistaakseni myös lasikuitukynsiä, niistä taas en tiedä miten toimii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat