miten sailyttaa miehen mielenkiinto?

Vierailija

Olen ollut poikaystavani kanssa n.8 kuukautta ja asuneet siita yhdessa 7 kuukautta olosuhteiden takia, koska kumpikaan ei olisi kestanyt kaukosuhdetta. Asun siis Irlannissa talla hetkella.

Viime aikoina minulla ja poikaystavallani on ollut ongelmia ja viihdymme enemman ja enemman kavereidemme seurassa kuin toistemme. Juttelen hanen parhaan kaverinsa kanssa toissa paivana ja han sanoi, etta kun aloimme seurustella poikaystavani oli niin innoissaan ja onnellinen. Kuinka saisin taman tunteen takaisin hanelle, koska haluan nahda poikaystavani onnellisena!? Rahatilanne meilla on erittain tiukka ja harvoin paastaan kahdestaan ulos sen takia.

Poikaystavani myos sanoo, etta en nayta tunteitani tarpeeksi, vaikka yritan kylla. Olen oppinut nuoresta asti olemaan juro ja nayttamatta tunteitani liikaa. Olen paastanyt poikaystavani aika helpolla esim. jos on tavannut muita tyttoja (tiedan 100% varmasti ettei koskaan pettaisi minua!) koska en halua vaikuttaa takertuvalta, mutta ilmeisesti se on ollut virhe, koska han luulee etten valita hanesta enaa.

Lisaksi olen huomannut nyt, etta han juttelee usein eraalle tytolle joka on hanelle tavallaan kuin "potilas" silla han on psykologian opiskelija. Tama tytto on suoraan yrittanyt saada poikaystavani harrastamaan seksia kanssaan, vaikka tietaa etta hanella on tyttoystava! Poikaystavani sanoi, etta tytto ei varmaankaan ole ymmartanyt etta han ei halua muuta kuin olla kavereita tyton kanssa. Suutuin eilen poikaystavalleni tasta ja sanoin etta hanen pitaa tehda asialle jotain tai mina teen ja han muuttui hetkellisesti taysin (ilmeisesti piti kun nostin paatani ja pidin puoliani toista tyttoa vastaan, vaikka poikaystavani sanoi etta tunne on taysin yksipuolinen). Tiedan, etta heidan valillaan tuskin on mitaan koska poikaystavani kertoi suoraan tyton ehdotteluista ja muista (tosin han ilmeisesti halusi saada minut suuttumaan ja nayttamaan tunteitani ja siksi teki mita teki) mutta mita luulette, onko tunne todella vain yksipuolinen?

Kommentit (2)

Vierailija

en usko että poikaystäväsi välittää tästä tytöstä koska kertoi sinulle suoraan tämän ehdotteluista. kun ajattelee asiaa omalle kohdalle, itse en ainakaan kertoisi tästä jos olisin ihastunut. Ja tähän rahaongelmaan ettette pääse yhdess' ulos sanoisin että onko pakko aina lähteä rientoihin kun voi viettää laatuaikaa kahdestaan kotonakin?

Vierailija

Ongelma ei olekaan se, etta rientoihin pitaisi lahtea vaan etta olemme kotona koko ajan emmeka paase koskaan kaymaan muualla. Kaymme kylla klubeilla yms silloin talloin koska siella ei rahaa kulu koska kumpikaan ei juurikaan juo. Mutta emme paase tekemaa mitaan erilaista kahdestaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat