Mies ihastunut toiseen?

Vierailija

Mulle on tullut kova ahdistus siitä, et mieheni olis ihastunut yhteen luokkakaveriinsa. Tää luokkakaveri on kihloissa, mut eihän se mitään estä.. Oon huomannut et esim. facebookissa chattailevat usein keskenään, kun mieheni ei sitä mitenkään peittele. Siellä ovat vaihtaneet myös numeroitaan. Sittemmin oon alkanut tutkimaan salaa mieheni tekstareita ja puhelutietoja, vaik tiedän, ettei niin saa tehdä.. :( Etenkin koulu- ja luokkabileiden yhteydessä ovat viestitelleet ja soitelleet toisilleen. Eka viestittely on ilmeisesti ollut tytön aloitteesta, niissä viesteissä ei ainakaan ollut mitään arveluttavaa. Mut viimeksi kun mieheni oli ollut reissussa, hän oli soittanut tytölle ainakin kolme kertaa. Viimeisin puhelu oli juuri ennen hänen kotiinsa tuloa. En tiedä sit miks on soittanut, olisko halunnut nähdä tyttöä vielä...Aamulla taas puhelin piippaili kovasti (en tiedä kuka silloin lähetteli viestejä), mut tämän tytön kanssa riitti taas pitkää keskustelua fb:ssa. Fb:ssa on myös kuvia luokkabileistä joissa usein istuu tän tytön vieressä, melkein sylissä..Oksettaa ajatella et taas se on siellä koulussa sen tytön lähellä..Mua se väittää rakastavansa, ja sanoo et jos joku vaivaa niin pitää puhua. Mut en uskalla enää kertookaan, kun se yhelle toiselle kaverille kertoo kaikki mun murheet ja meidän parisuhteen ongelmat. Oon juu hajoillu kun se on ollut reissuissa, kun pelkään et se pettää mua. Mut viimeksikin annoin sen ihan rauhassa juhlia, en puuttunut mitenkään, en mököttänyt tai mitään. Silti se oli tekstannut sen kaverin kanssa et tarvii nyt lähtee seuraks kaupoille kun sain rauhassa kerran juhlii..Jotenkin kamalan halventavaa...Pitäis varmaan vaan lopettaa kaikki tunteiden näyttäminen ja kylmettää ittensä muutenkin.

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla itsellä on ollut hieman samantapainen juttu jonkin aikaa sitten. Kannattaa selvittää asia jos sua vaivaa se. Siinä sekoaa vaan oma pää jos ei saa totuutta selville. Ja suora kysyminenkään ei ole paha koska sillä ainakin tietäisit missä mennään, sillä jos et pysty kysymään suoraan ja jotain sitten olisikin tekeillä niin tuskin haluaisit lopun elämääsi katua sitä ettet ajoissa ottanut selvää.

Sanoit kuitenkin että miehes ei peittele sitä että juttelee tytön kanssa? Se on jo melko hyvä merkki. Mun mies juttelee välillä naispuolisen työkaverin kanssa etenkin viihteellä ollessa ym. ja arkisinkin näköjään soittelevat, mutta kuulemma työasioita vaan (minä myös tutkinut puhelinta joskus kun on vaivannut. Minua on joskus petetty niin pakkomielle puhelimen tarkistukseen on jäänyt). Mun mies myöskin pitää ihan auki kaikkia facebook chatteja ym. että jos jotakin olisi tekeillä niin miksi hän jättäisi ne auki mun nähtäville. Itse joskus vaivaannuin kun näin jatkuvasti puhelutiedoissa tämän naisen nimen ja tuntui että juuri facebookissakin juttua riitti. Kysyin kuitenkin sitten hieman vaikeana että mistä on kyse, eikä siinä ollut sitten mitään sen kummempaa. Jotkut löytävät hyvän ystävän toisesta eikä siinä tarvitse olla sen kummempaa pelissä. Kannattaa tavata kyseinen nainen, se auttoi ainakin itseäni kun näin kyseisen tyypin, tämä nainen sattui olemaan sitten ikäänkuin nainen joka on kuin mies, eli ei meikkaa ja jututkin olivat kun miehillä :D joten en ihmettele jos tulivat niin hyvin juttuun mieheni kanssa. Eikä heidän välillään näkynyt mitään vetoa, minutkin esiteltiin heti ihan tyttöystävänä hänelle :) Missään nimessä ei kannata nostaa meteliä jollei ole varma onko kyseessä muutakin kuin ystävyyttä, siinä voi vaan menettää toisen koska monelle se on loukkaavaa epäillä pettämisestä turhaan ja luottamus menee kumpaankin suuntaan pilalle. Huomasin lopulta itse miten rehellinen oma mieheni on koko ajan ollut eikä minulta mitään salaile niin annoin asian olla. Eivätkä he ole enää niin paljon tekemisissäkään, niin ei mua haittaa jos miehellä on naispuolisiakin ystäviä, mut toki aina kannattaa selvittää missä mennään, niitäkin riittää jotka eivät tunne syyllisyyttä teoistaan...

Vierailija

Hmm.. No jos miehesi ei peittele sitä niin tuskinpa siinä on mistää vakavemmasta kyse.

Itselläni on hyvä mies ystävä, me textailemme, puhumme paljon fb:ssä, soittelemme ja käymme välillä ulkona juomassa pari :) Tällä miehellä on kyllä tyttöystävä parin vuoden takaa.. Mutta tämä mies ei vissiin kerro naiselleen että olemme tiiviisti yhteyksissä, sillä tämä nainen on niin mustasukkainen.

Me olemme todellakin vain kavereita, minusta on tosi kivaa että on miespuolinen kaveri. Puhumme kaikesta, ihan niinkuin työttöjenkin kanssa puhun :) Välillämme ei ole koskaan ollut mitään sen enempää, enkä voisi kuvitellakaan tekeväni mitään hänen kanssaan, ja mies on monesti kertonut että rakastaa omaa tyttöystävää. :)

Vierailija

Kun tuntuu niin pahalta, kun pelkään et se rakastuu siihen... :P Oliskin ees miesmäinen tai ruma tyttö, mut kun se on just sen näköinen millaisista mieheni tykkää. Mies on sanonut, ettei siellä luokalla oo sellaisia "tyttökavereita" joiden kanssa se haluis erityisesti aikaa viettää. Ja et jutteleekin niiden kanssa lähinnä koulusta tai bilettämisestä. Kun kerroin, et pelkään sen tulevan läheisemmäksi jonkun toisen kanssa kuin mun, se sanoi et sellaista ei todellakaan tuu käymään. Epäilen silti.. :P Miksi se sitten olis sille soittanut niin paljon, jos ei haluis olla erityisesti sen seurassa...Jos nyt saisin kuulla, et se olis kaksin käynyt sen kanssa josssain lasillisella ja mä olisin istunut yksin kotona, niin sit mulla kyl saattais vähän napsahtaa.. :D Kun ei se koko pitkän suhteen aikana sellaista oo aiemmin tehnyt. Ehkä mussa on itessäni jotain vikaa, kun en ýmmärrä, kun itelläni ei miespuolisia ystäviä oo ikinä ollut. Aina niissä "ystävyyksissä" on ollut jotenkin tunteet tai seksi pelissä. Pelkään tosiaan et ne lähenee ja mun mies rakastuu siihen..Mieheni ei tiedä sitä, et tiedän niiden tekstaileen tai soitelleen. Mut kaikki kännykkänumeronsa mulle yks ilta näytti kun selaili niitä vuoteessa ja muisteli kuka minkäkin numeron takana on. En siis itse ole pyytänyt niitä nähdä, yritän kaikin tavoin peittää mustasukkaisuuteni ja pahan oloni.

Vierailija

Ehkä sua vaivaakin juuri tuo, että sulla itselläsi ei koskaan ole ollut miesystävyyttä jossa ei olisi seksi tai tunteet mukana. Se on yleisin syy miksi ihmiset ovat mustasukkaisia. Jotkut päätyvät aina tunteisiin tai seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa eivätkä ns. ''osaa'' olla vain ystävätasolla. Itselläni on monen vuoden takaisia miespuolisia kavereita, muutaman kanssa päätynyt joskus tekemään jotain teinivuosina mutta on myös muutama joista en voisi kuvitella koskaan sellaista. Joidenkin kanssa on vaan kiva viettää aikaa. Nykyään minulla on miespuolisia kavereita melkein enemmän kuin tyttöjä. Mut mieti se asia näin että jotkut eivät halua eivätkä edes osaa kuvitella muuta jos omaavat jo tyttö- tai poikaystävän. Ehkä sun miehes on sellainen ja olet turhaan huolissasi. Ellei hän näytä minkäänlaisia merkkejä siitä että välttelisi sua tai seksi vähentyy ym. eikä myöskään salaile mitään niin uskon että hän on vilpitön :)

Vierailija

No, ennen kun alettiin seurustella, niin miehelläni oli melkein enemmän tyttöjä kavereina kuin poikia.. :D Ja sattuu nyt opiskelemaan naisvaltaisella alalla. On mulla sellaisia miespuolisia kavereita, joiden kanssa oon sit porukassa, en oo niin läheinen et muuten pitäisin yhteyttä. Ymmärrän kyllä, et tollasia kaverisuhteita voi olla, olis kiva jos itelläänkin joskus olis, mut kun ei oo.. :D Niistä joistakin oon aatellut et tää vois olla sellaista kaveruutta, mut sit muhun on aina ihastuttu ja kaikki on mennyt pieleen.. :P Keväällä ja kesällä tuntui et mies vältteli, mut silloin meillä olikin kriisitilanne. Melkein erottiin, mut loppukesästä saatiinkin sit puhuttua ongelmista ja tultiin siihen tulokseen et jatketaan yhdessä. Siihen ei liittynyt ulkopuolisia ihmisiä. Sen jälkeen kaikki on mennyt hyvin, mitä nyt pelkään et se ihastuu toiseen.. :P Vaik on hän mulle tosi hyvä ja kyselee onko murheita..Mä sit valehtelen, ettei oo.. :P Ehkä mun pitää vielä seurata tilannetta...

Vierailija

Seuraile rauhassa tilanne mut kyl mä uskon että miehes on ihan rehellisesti vaan ystävää tämän naisen kanssa. Miehen käyttäytymisestä huomaa kyllä onko hän rehellinen. :) Sitäpaitsi jos tämä nainen olisikin ihastunut mieheesi niin sillä ei ole merkitystä jos miehesi on selvästi sinuun rakastunut. Kukaan ei jaksa yrittää varattua kovin pitkälle jollei saa vastakaikua. Ja jos tilanne on tämä että nainen on kihloissa ja sun miehesi luvannut pysyä kanssasi niin ei siinä mistään ihmeellisestä ole kyse. Tottakai aina saa pelätä ja miettiä onko joku yrittämässä sun tontillesi mut tollaiset tilanteet näkyy päällepäin nopeesti. Tuskin itsekään jaksaisit olla ihana poikaystävällesi jos sinulla olisi kiikarissa joku muu. Aina auttaa kun miettii asian omalle kohdalleen :) Tsemppiä! Kyl se siitä selviää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat