En osaa ratsastaa/ en uskalla

Vierailija

Miten saisin itseni miehen päälle. Mies haluaisi tätä kovasti mutta itseäni ujostuttaa, ettemme löydä oikeaa rytmiä yms. Mies on hyvin kokenut ja varmasti saanut hyvää kyytiä muilta tytöiltä joten... mitä neuvoksi?!

Kommentit (15)

Vierailija

Sehän on helppoa, nouset vaan satulaan :D Eli toisin sanoen, vaikka mies olisi saanut millaista kyytiä muilta, niin hän on nyt sinun kanssasi ja se, että sinä teet jotain sellaista, mistä mies tykkää, voittaa ne toisten naisten kyydit 10-0. Älä hermoa rytmin löytämisestä, se löytyy itsestään, eikä seksin tarvitse olla täydellistä, eikä uuden asennon onnistua suorin tein.

Eli eikun "kampeat" itsesi ratsaille ja aloitat hitaasti, tunnustellen. Mikäli mies innostuu liikaa niin muista sanoa, että hidastaa, sillä ratsailla ollessa nainen (useimmiten xD) määrää tahdin. :) Ja voithan aina pyytää miestä myös neuvomaan, kun hän on kokenut ja itseäsi ujostuttaa ja olet epävarma. En usko, että hän pahastuu ollenkaan :) Se, että haluat miellyttää häntä, tuntuu varmasti (sairaan) hyvältä hänestä ja jos itseäsi ratsastaminen kiinnostaa niin eikun ratsaille vaan. Kerran se uskaltaminen vain "kirpaisee" ja on varmasti sen arvoista :)

Vierailija

Itseänikin jännitti aluksi ensimäistä kertaa nousta ratsaille! Nyt 2v seurustelua takana ja homma sujuu! Kunhan vaan tartut tilaisuuteen niin seuraavan kerran se on jo paljon helpompaa ja sitä uskaltaa! Ihmisen kanssa josta oikeasti välittää ja joka oikeasti välittää sinusta ei tarvitse seksin olla täydellistä ja kiiltokuvamaista vaan jokaisella on omat tapansa! Onko kumppanisi painostanut sinua ratsastamaan vai haluatko kokeilla sen ihan omasta tahdostasi? Voit myös kertoa kumppanillesi että se on sinun ensimäinen kerta kun sitä teet! Se voi laukaista jännityksen itseltäsi! Tsemppiä sulle! :)

Vierailija

Mulla oli ennen kans sama ongelma. Kihlattuni joutui odotteleemaan jonkin aikaa että tulin päälle. Musta tuntui kans etten osaa ja jotenkin nolostutti kun en ihan mallin mitoissa oo. Annoin asian olla ja sanoin hänelle että jossain vaiheessa tuun. Sitten jossain vaiheessa otin itseäni niskasta kinni ja menin. Nyt tykkään siitä itsekin paljon ja mieheni varmaan vielä enemmän. Kyllä kaikki loksahtaa paikoilleen kun ei turhaan stressaa tollasista.

Hyviä joulun odotuksia :)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Minullakin oli sama ongelma entisen poikaystäväni kanssa. En uskaltanut mennä päälle, vaikka olin kokeneempi kuin hän.. Poikaystävän vaihdos muutti sitten asian ja nykyään ratsastan useinkin poikaystävälläni, jopa useammin kuin hevosellani ;)

Vierailija

Hei ei kannata olleskaan miettiä sitä että kuinka hyvää kyytiä se muilta tytöiltä on saanu, vaikka ainahan sitä mielessä pyörii ajatus et oliko ne parempia ku minä. Rohkeasti vaan kapuat satulaan ja kerrot miehelles ettet oo ihan varma miten pitäis liikkua. Se varmasti mielellään opastaa sua ja huolet pienenee puolella ku ne jakaa toisen kanssa :) Ihan oikeasti.
Muistan itekki kuinka se nolostutti suhteen alkuvaiheessa ku mies halus kokeilla justiinsa tota ratsastusasentoa. Oli vielä kiva ku mies oletti että joo onhan se sulle helppoa ku omalla hepallaski ratsastat, muttaku se ei ihan sama asia oo :D Noh onneks sitte miehen rohkasemana kapusin siihen päälle ja ensin tein nii et makasin ikään ku miehen päällä ja sit sitä kautta vähän opettelin siinä päällä olemista. Sitte nousin pystympään asentoon ja kokeilin liikutella lantioo eri tavoin :) Kyllä se sit siitä lähti ja nykyään mun mies nauttii siitä niin paljon et se kääntää mut aika useesti siihen päälle ratsastamaan :)
Mutta tsemppiä ja rohkeesti vaan kokeilemaan! :)

Vierailija

Kiitos kaikille tästä rohkasusta. Ehkä mä annan joululahjaks ratsastuksen ;).

Niin tosiaan, eli tää mies mua tähän hommaan painostaa ja olishan sitä ihan kiva koittaa, koska moni sanoo että orgasmin saa helpommin tässä asennossa.

Vierailija

Mua jännitti kans aikaisemmin ihan hirveesti! Nyt vasta nykyisen miehen kanssa olen uskaltanut opetella ja kokeilla, ja hyvinhän se sitten sujuukin :P

Eiköhän se sun miehes ymmärrä, ettei sulla ole siitä niin kokemusta ja ettet ole välttämättä vielä täysin itsevarma siinä asennossa. Hän varmaan osaa ohjastaa ja neuvoa sinua jos tarpeen tulee :)

Vierailija

Kokeilemaan vaan. :) Todella miellyttävä ratsastusasento on, että tavallaan "makaat" miehen päällä, eli ensin istuu siihen päälle ja sitten vetää jalat suoriksi. Oma miekkonen ainakin huokailee kovasti.. ;) Tuo hieroo herkkiä paikkoja ja orgasmi on lähes taattu! Etuna vielä sekin, että saa olla lähellä toista.

Vierailija

ei kannata hermoilla =)
mä selvisin ekoista päälle nousuista ihan kunnialla, vaikka olin koko hommassa joka päin ihan kokematon.
ei se vieläkään suju kaikkien hienouksien mukaan, mutta päälle jotenkin aina päädyn.. ;)
jokainen tyylillään, mutta onhan sitä aina kiva kuulla jos jollain on jotain kivoja niksejä =D

Vierailija

Minulla on iha sama ongelma. Miesystäväni haluaisi kokeilla tuota mutta ite en uskalla... Kyllä varmaan jossain vaiheessa tulee sinnekin asti päästy kun kaikki muut ollaan jo käyty... vaikka kylläkin miesystäväni on joutunut opettamaan mulle melkeen kaiken alusta lähtien :)

Vierailija

me alotettiin ratsastaminen sillai että toinen laitto ittensä mun sisään ku olin päällä ja sitten laskeuduin tavallaan kontalleni ja mies teki hommat kuten toisteki päin. siitä ei ollu enää hankala nousta istumaan tai mennä makaamaan =)

Mellyaww

Aina voit pyytää, että hän samalla ohjaa sinua lanteistasi. Helpottaa yhteisen rytmin löytymistä. Sitten kun olet saanut isevarmuutta niin kyllä se lähtee helpommin sujumaan. 

Piuppa

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa ratsastamisessa muiden kanssa, mutta nykyisen kanssa jostain syystä ei toimi lainkaan. Aluksi yritin ihan normaalisti, mutta joskus kysyin, että mikä asento tuntuu hyvältä. Vastaus oli, että "toi päällä pomppiminen ei ainakaan toimi". Meni vähän fiilis eikä ole sen jälkeen kauheasti tehnyt mieli kokeilla.

Joskus kuitenkin ollaan yritetty uudestaan. Usein seisokki lopahtaa heti, kun vaihdetaan asentoa tai sitten koko touhu on jotenkin väkinäistä. Minulle tulee jotenkin vaivaantunut olo, kun en osaa tulkita, mistä poikaystäväni pitää, eikä hän sano, vaikka kysyisin. Tahdin löytäminen on vaikeaa, sillä mieltymyksemme eivät tunnu menevän yhteen. Hieman harmittaa, sillä aina sanotaan, että naisen olisi helpompi saada orgasmi päällä, kun saa määrätä tahdin, mutta eihän siitä näin tule mitään!

anonymisti

Saattaa olla luonnekysymys jos miehestä nainen päällä ei tunnu luontevalta, toisin sanoen mies ei pidä asennosta, koska tulkitsee sen alistavaksi. Tähän voisi kokeilla ennakkoluulojen nollaamista niin, että pyydät sitoa miehen ja laittaa siteen silmille, jolloin hänen täytyy joko hyväksyä alistuminen täysin tai jäädä yhtä kokemusta köyhemmäksi. Jos suostuu, ei kannata aloittaa ratsastamisella vaan pitkittää tilannetta mahdollisimman kauan niin että mitä tahansa teetkin, sen eteen joutuu, ainakin miehen omasta mielestä, kerjäämään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat