Viimeöinen häiritsee..En tiedä kelle puhua.. Olo on kamala.

Vierailija

Toivottavasti joku jaksaa lukea, ja ehkä sanoakkin jotain järkevää.
Oon parisuhteessa todella ihanan miehen kanssa, nyt noin seitsemättä kuukautta. No, eilen sitten tapahtui jotain, jota en saa mielestäni.Olo on hirvee, enkä oo sille vielä uskaltanut puhua..

Eli mentiin eilen herran kanssa yhdessä ulos. Siinä sitten juotiin ittemme aika tuhtiin humalaan, jonka jälkeen lähdettiin miehen kämpille.

Kun saatiin syötyä jotain, mä totesin olevani aivan liian väsynyt valvomaan enempää.
Menin sänkyyn loikoilemaan, ja mies tuli perässä siihen viekkuun. Meillä on toisinaan tapana nukkua lusikassa, niin että herra on mun sisällä. Näin tehtiin taas.

Kuitenkin, hyvän yön toivotusten jälkeen, herra alkoi kiehnäämään siinä mua vasten, ollessaan mun sisällä. Mä sanoin, että haluun tosissaan vaan nukkua, että oon tosi väsynyt. Herra kuitenkin jatkoi. Toistin uudestaan, että haluun nukkua. Ei hän ottanut kuuleville korvilleen, vaan jatkoi yhä.Mä sanoin että lopettaa, mun on pakko saada nukkua. Että oon todella väsynyt. Herra tuntui vaan innostuvan siitä. Mä työnsin sitä jaloillani pois, ja toistin taas että lopettaa. Tuntu tosi pahalta kun se ei ollut jo lopettanut vaikka niin kehotin. "Sä tykkäät, sä oot ihan kostee" herra vaan tokas. Mä en tienny mitä sanoa, mua ahdisti ja jollain tapaa ehkä pelottikin. Nyt se alko sormiaankin tunkemaan.. Aloin toistamaan "ei", ja työnsin sitä voimakkaammin pois musta. Herra tarras musta vaan tiukemmin kiinni kun koitin päästä pois, ja sanoin että en tykkää. "sä oot ihan kostee, sä tykkäät."
Tuntu hirveeltä, että ihminen jota niin paljon rakastan, ei lopettanut vaikka selväksi tein että tuntuu pahalta, että haluun vaan nukkua. Se vaan toisti miten mä oon niin kosteena, ja piti musta tosi tiukasti kiinni, niin että mun vastusteluissa ei ollut mitään pointtia enää. Jossain vaiheessa mä luovutin, ja vaan makasin siinä. Herra oli aivan innoissaan, pani mua siinä lusikassa aivan innoissaan ja sanoi miten hyvältä tuntuu. Jossain vaiheessa käänsi mut mahalleen, ja tuli mun päälle jatkamaan. Sanoin vielä kerran ei. Mä en tehnyt enää elettäkään estääkseni sitä, koska tunsin olevani aivan liian voimaton. Mua itketti, mutta kyyneltäkään ei tullut. Musta tuntu, että jos alan enemmän vastustelemaan, se innostuu vaan enemmän. Niin mä sitten annoin sen tehdä mitä se haluaa.
Jossain vaiheessa oon sitten sammunut, ja voimakkaan humalatilani vuoksi en muista miten tää päätty.
Mä en ymmärrä, miten se pystyi tekemään niin, ja miksen mä saanut sitä lopettamaan. Mä oon ihan sekasin ajatusteni kanssa.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Mä en tiedä osaanks auttaa, koska ite en olis tosta suuttunu... Etenkin jos kyseessä ei ollut teidän eka kerta tai mitään. Oma mies on välillä samanlainen ja tiedän, että se ei oikeasti ymmärrä, jos sanon ei. Jos oon märkä, niin se uskoo että oikeasti haluan sitä, vaikka en haluaiskaan. Se ihan vilpittömästi luulee, että kiusoittelen sitä vaan kun sanon ei. Ehkä sun miehellä oli nyt sama juttu, varsinkin kun oli kännissä?

Kerro sun miehelle, et se tuntui susta pahalta. Sitten siirryt eteenpäin, etkä jää tuleen makaamaan. Ellei miehes ollut ilkeä tai väkivaltainen, niin eiköhän teidän suhde voi jatkua ihan normaalisti, jos vain annat asian olla. Miehet vain on joskus vähän yksinkertaisia pölvästejä, etenkin jos kyse on seksin harrastamisesta.

Tsemppiä sulle. Ihan varmasti kaikki kääntyy parhain päin.

Vierailija

Ihan selvä juttu: Sut on raiskattu tai ainakin hyväksikäytetty seksuaalisesti !! Miehen saat vastuuseen rikosilmotuksen tekemällä.

Vierailija

http://www.tukinainen.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=98...
Sivut 35-36.

Malavida,
Sinun koskemattomuuttasi on loukattu eikä teko ole yhtään sen vähäisempi, vaikka tekijä olisi sinulle entuudestaan tuttu ja toisessa tilanteessa olet halunnut esim rakastella hänen kanssaan. Lähes päin vastoin: loukkaaminen voi tehdä vielä kipeämpää, kun tekijä on tärkeä.

Puhu jonkun kanssa. Jos se tuntuu mahdottomalta, yritä silti. Kirjaa vähintään ylös tuntemuksiasi ja mitä tapahtui.

En osaa arvailla, mitä poikaystäväsi mielessä on liikkunut, mutta humala tai ymmärtämättömyys ei oikeuta kajoamaan toiseen vastoin toisen tahtoa! Muista, että vikaa ei ole sinussa. Kostuminen ei tarkoita, että haluaisit seksiä. Sanoit kaiken lisäksi ei. Häpeä on pojan/miehen.

Voimia!

terv. Juures

PS
Samaa tahtoisin korostaa jonna88lle. Vaikka muuten kaikki olisi hyvin, kehottaisin ottamaan asian esiin. Ei rakastelun yhteydessä eikä sinun puoliväkisinmakaamisesi yhteydessä, vaan rauhassa muulloin. Jokaisella on oikeus ja on oltava mahdollisuus ja luottamus siihen, että saa määrätä omasta kehostaan. Parisuhde ei muuta asiaa.

Vierailija

Kiitos peruna ohjeista :) oon kuitenkin aina suhtautunu asiaan loppujen lopuksi niin 100% huumorilla ja mies on sen myös tiennyt, eli minkäänlaista loukkausta ei ole mun tapauksessa tapahtunu.

Ite en osaa ajatella että oma kumppani voisi raiskata käyttämättä väkivaltaa, mutta jokainen tietenkin kokee nämä asiat eri lailla ja jokainen tapauskin on tietenkin erilainen. Ite en oo koskaan kokenu et mua olis loukattu pienimmälläkään tavalla, vaikka mies onkin toisinaan vähän päällekäyvä :) niin kauan kunhan on hellä ja oikeasti rakastava niin musta se on ok.

Mut kuten jo sanoin, malavidalle tsemppiä.

Vierailija

Ehdottomasti tämä asia täytyy selvittää perusteellisesti. Poikaystäväsi on tehnyt todella väärin sinua kohtaan, ja hänen todella täytyy ymmärtää, että hän teki "sen" väkisin ja täysin vastoin sinun tahtoa! Sinun täytyy pitää huoli, ettei tämä tilanne toistu enää kertaakaan! On tietysti totta, että miehet saattavat olla joskus aivan yli- innokkaita tässä asiassa, ja kovassa humalassa tällainen käytös todella saattaa korostua, mutta silti se on toista kohtaan todella väärin ja alistavaa käytöstä. En ainakaan minä haluaisi, että kukaan kohtelee minua tuolla tavalla. Seksi väkisin on kyllä nautinnosta kaukana ja sitä pitää todella haluta, että siitä voi nauttia. Tämä asia saattaa jättää jonkinlaisen jäljen teidän suhteeseen. Se todennäköisesti vaikuttaa luottamukseen ja ehkä jopa joudut pelkäämään. Jos nämä tilanteet vaan toistuvat, niin ei kannata jatkaa suhdetta ja se taitaa tosiaan olla poliisiasia. Tsemppiä ja voimia sinulle!

Vierailija

Voi ei, mä tulin niin vihaseks luettuani ton sun tekstin maladiva! Ehdottomasti keskustelet nyt sun poikaystävän kanssa ja kerrto tasan tarkkaan, miltä susta tuntui. Sit vaan neuvoisin pitämään jonkun verran etäisyyttä, vaikkakaan itse en välttämättä edes ton jälkeen vois jatkaa koko suhdetta.

Vierailija
sanatar

Koittakaa Puhua asiasta selvin päin. Tee selväksi se, että hän sai sinut tuntemaan olosi hyvin turvattomaksi. Viina saa mielen sekaisin. Saatoit itsekin olla normaalia herkempi humalassa. Ei kannata miehen elämää pilata yhden erehdyksen takia, kun ei hän välttämättä tajunnut tilanteen vakavuutta -varsinkaan humalaspäissään. Mietin vaan, miten ihmeessä edes pystytte nukkumaan lusikassa sisäkkäin ilman seksin harrastamista. Kuulostaa kauhean epähygieeniseltäkin.. itse saisin saman tien jonkin tulehduksen. Eikä minunkaan puolisoni todennäköisesti pystyisi hillitsemään itseään tuollaisessa tilanteessa, varsinkaan humalassa. Iltaisin se aina haluaa ja mankuu seksiä, jos vähänkin jokin kiihottaa. Pitää myöntää, että suostun usein myös vastentahtoisesti, sillä tiedän, että hormonaalinen ehkäisy tekee minusta seksuaalisen lahnan ja koen siitä syyllisyyttä. Kaipaan läheisyyttä enemmän kuin vartaloni himoitsee ja siksi seksi on hyvin usein epämiellyttävää ja jopa nöyryyttävää sekä kivuliasta. Toisaalta kaipaan seksin tuottamaa nautintoa. Seksiin liittyy aina naisella voimakkaammat tunteet kuin miehillä; miehillä se on enemmän "perustarpeen tasolla". Miehet ovat seksin suhteen mielestäni alkukantaisempia kuin naiset.

Siihen päälle vielä viinaa, se vasta on paskaa tavaraa! Viina tekee lopulta vaan hallaa ihmissuhteille. Sen vuoksi olen saanut itsekin kärsiä kaikkea nöyryyttävää kohtelua ja takuuvarmasti myös mieheni on joskus loukkaantunut minun tekosistani. Pitää koittaa vaan pitää pää kylmänä: mitä kauemmin suhteessa on, sitä pahemmalta tuollaiset loukkaukset tuntuvat. Puhumalla pitää koittaa helpottaa taakkaa ja myös aika parantaa haavat. Kaikesta ei todellakaan voi selvitä, enkä sano että pitäisikään. Kaikilla on oma sietokynnys, itse kestän ehkä vähän suurempiakin kolauksia itsetunnolle. Asiaa helpottaa se, että tietää toisen rakastavan kaikesta huolimatta ja olevan tukena, kun sitä oikeasti tarvitsee. Ei se sitä tarkoita etteikö rakastaisi, jos joskus tekee virheitä ja vääryyksiä toista kohtaan.

Onneksi meillä on juominen loppunut, kun meinattiin, että siitä tulee pelkkää surua. Tiedän kyllä, kuinka musertavalta voi tuntua, kun toinen kohtelee kaltoin, ja toivotan sinulle jaksamisia <3
Jutelkaa ja harkitse hieman rauhoituttuasi tilannetta, niin selviätte molemmat helpommalla. Ajatukset alkavat helposti pyöriä päässä eikä silloin saa edes unta. Siitä tulee entistä huonompi olo. Huono olo kertoo siitä, että välität tästä ihmisestä ja odotit häneltä enemmän. Koita purkaa tuntojasi: huuda vaikka pää punasena kunnes ukkosi tajuaa, että nyt on tosi kyseessä. Jos hän ei kestä seurauksia teoistaan, harkitse myös eroa. Seksi on aina kakkossijalla Sinun hyvinvointisi jälkeen.

Vierailija

Meillä on toisinaan tapana nukkua lusikassa, niin että herra on mun sisällä. Näin tehtiin taas.

"Saat työntää kovan peniksesi sisääni, mutta perkele jos seksiä alat harrastamaan niin soitto poliisille + raiskaussyyteet"
Voi helvetti tätä maailman menoa.

Vierailija

Ensinnäkään kukaan ei puhunut mitään poliisille soitosta tai raiskaussyytteistä. Seksiä harrastaessa pitää pystyä luottamaan siihen, että toinen kuuntelee ja ei tee mitään seillaista mitä itse ei tahdo. Maladivan tapauksessa hänen oikeuttaan päättää seksistä ja omasta kehostaan loukattiin, kun mies ei lopettanut vaikka Maladiva näin pyysi. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko tapana nukkua sisäkkäin vai ei. Suosittelen vakavasti Maladivalle keskustelua poikkiksen kanssa ja jaksamista <3 . Kännissä voi olla urpo, mutta se ei ole oikeutus!

Vierailija
Eleanoora

Ensinnäkään kukaan ei puhunut mitään poliisille soitosta tai raiskaussyytteistä.

Heti toinen vastaaja kehotti tekemään rikosilmoituksen.

Vierailija
jumala

Meillä on toisinaan tapana nukkua lusikassa, niin että herra on mun sisällä. Näin tehtiin taas.

"Saat työntää kovan peniksesi sisääni, mutta perkele jos seksiä alat harrastamaan niin soitto poliisille + raiskaussyyteet"

Täytyy sanoa et komppaan tätä.

Vierailija
jonna88

jumala

Täytyy sanoa et komppaan tätä.

Kuin myös.

En nyt oikein ymmärrä että mikä tuossa on sellaista että siitä pitäisi kovastikin flipata. Okei, ei ehkä kauniisti tehty mutta mielestäni ihan ymmärrettävä virhearvio mieheltä jota panettaa ja sanoisin että sen kovan peniksen huoliminen sisäänsä on aikamoinen myönnytys seksille.
Itse en kyllä tuosta suuttuisi, vaan lähinnä seuraavana päivänä juttelisin asiasta ja sopisin vaikkapa jostain turvasanasta jotta jatkossa ei tulisi väärinkäsityksiä.

Vierailija

Itse en ainakaan oikein tiedä, miten tuollainen muka nukkuessa onnistuu, sillä ei se miehen erektio kyllä siinä tilanteessa kestä! Seksi ei kyllä ole mikään suoritus, mikä pitää joka kerta saada päätökseen keinolla millä hyvänsä, ja tuntuipa se sitten miten pahalta tahansa. Ehkä se teille nuoremmille on sitä, mutta minun iässä enää ei. En kyllä kehoita ketään nuorempiakaan tuommoiseen. On se nyt kumma, että mies ei millään tajua, mitä sana ei tarkoittaa! Malavida ei varmasti ole näyttänyt pätkääkään siltä, että haluaa seksiä. SEN KYLLÄ OIKEASTI TODELLA TOISESTA HUOMAA! Kyllä on mautonta, että oikein vielä tuossa tilanteessa ruvetaan kokeilemaan eri asentojakin. Itsetyydytyskin on nimittäin keksitty, niin ei tarvitse silloin toista väkisin panna! Kaikki ei todellakaan ole kohdallaan, jos pelkokin astuu kuvaan ja kyynel tulee silmiin, yäk!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat