four seasons hiuspuuteri

Vierailija

Four Seasons hiuspuuteri (viime cosmossakin mainostettu)

Tietääkö kukaan mistä kyseistä tuotesarjaa voi ostaa, kun Hairstoressa ei ainakaan ollut. Jos joku on kokeillut tuota hiuspuuteria niin voi myös kertoa että oliko toimivaa :)

Kommentit (3)

Vierailija

Se on muuten four reasons :) Minä olen ostanut sokokselta sekä jostain ihan satunnaisesta pienestä kampaamosta jonka nimeä en muista. Minä en meinannut löytää tätä sen takia, koska se merkki oli vaihtanut ulkoasuaan. Kokovihreä pullo oli muuttunut sellaiseksi hyvin sekavannäköiseksi tekstihässäkäksi. Tuote oli minusta hyvää, kunnes kokeilin klippoteketin vastaavaa tuotetta. En ole astmaatikko, mutta tätä four reasonsia suihkutellessa tuli kyllä aina tukala olo vaikka kuinka yritti pidättää hengitystään. Klippoteketille plussaa myös siitä, että se tuoksuu paremmalle ja on edullisempaa. Muistaakseni näissä molemmissa on lähes identtinen inci-luettelo.

Vierailija

Itse olen aika useassa kampaamotuotteita myyvissä kaupoissa nähnyt kyseistä tuotetta, että luulisi löytyvän. Ja hiuspuuteri on nykyyän tosiaankin tämännäköinen http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=759&c=29. Tykkään todella paljon tästä kyseisestä tuotteesta, poistaa hyvin rasvaisuuden ja antaa tuuheutta. Ainut miinus on se tunkkainen haju, joka tulee kun sitä suihkuttaa. Muuten sopivan hintainen ja kestävä. Suosittelen! :)

Vierailija

Lieneekö johtuvan minun tukanlaadustani tai ehkä laittotekniikkani on jotenkin virheellinen mutta minun tukkaani tällä ei ole mitään vaikutusta, on siis melkoinen pettymys. Ainetta kyllä tulee pullosta, mutta lopputulos on sama kuin olisin ilman mitään aineita vain pöyhinyt tukkaani tuuheaksi. Pysyy minuutin tai kaksi ja hiukset on taas kuin niitä ei olisi mitenkään laitettu.

Olenko sitten käsittänyt väärin, kun luulin että riittää että tuotetta suihkutetaan hiuksen tyveen ja pöyhitään sormin sitä tuuheaksi. Vai pitääkö ensin tupeerata tms? Vai kuuluuko ainetta laittaa jotenkin todella paljon vai mitä hä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat