Ajeletteko alapäänne?

Vierailija

Muutamassa keskustelussa on ohimennen sivuttu alapään ajelua ja haluaisin tietää kuinka moni ajelee alapäänsä ja ajeleeko kokonaan vai vain osittain? Ja kummasta miehenne pitävät enemmän (miehet saavat tietysti kertoa oman näkemyksensä)?

Kommentit (15)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

kokonaan tai sit jätän sellasen "vauhtiviivan". mutta heitettiin poikaystävän kanssa jotain ihme läppää ja se pyysi että lopetan karvojen ajelun, no, nyt sitten katsotaan mitä poikaystävä tykkää kun karvat alkaa rehottaa! :D (ei ole kuulemma nuollu karvapillua joten nyt saa kokee sen :DD)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Kokonaan ajelen tai sitte jätän siihen jonku kivan kuvion :D ja poikaystävä tykkää kyllä enempi ajellusta, mutta eihän tuo ole valittanu jos on jääny sheivaamatta :D
Tosin minusta ajeltu on huono harrastukseni takia.. Minulla on oma hevonen ja sänki hankaa pahasti kun ratsastaa..

Vierailija

Itseäni häiritsee varsinkin karvat häpyhuulissa ja ajelen ne aina pois ja ihan miestäni ajatellen myös, en minäkään haluaisi karvoja nuoleskella! :D

Vierailija

No ajelen kyllä kaikki pois, ihan sen takia että on paljon siistimpi ja mukavampi olo kun ei oo karvoja ollenkaan.

Sokerointia haluisin kokeilla mutten oo vielä saanu aikaseksi. : >

Ja näin äkkiä voisin heittää että ainakin toi oma mies tykkää enemmän ajellusta : P

Vierailija

Mä en voi ajella kaikkia pois ku tulee niin kauhee sänki heti et se kutina on jotain ihan kamalaa ja ihottuma heti siihen perään sit kans... ._.

Vierailija

mäkin ajelen osittain, vaan bikini rajat ja lyhennän sitten muuten :) poikkis sanoi että sillee on sen mielestä just hyvä, kokonaan "kaljusta" tulee kuulemma vähän kakaramainen fiilis jos oikein ymmärsin :D

Vierailija

Ajelen kainalot
(joiden ajamatta jättämistä voisi joskus jopa kokeilla)
Jalat jätän mielummin ajelematta, koska se turhauttaa. mitä suotta.
alapään bikini alueen pidän siistinä ja 'lyhennän' :D
(totta kuulostipa hassulta)
Joskus aijemmin inspiroidui sinkkuelämän samanthan seikkailusta jossa seksikumppani ajeli neidille hauskan muodon alapäähän, ajattelin kiusallani kokeilla joskus. Yllättää.

Vierailija

Itse tällähetkellä vain siistin bikinirajaa.. Kerran ajelin kaikki pois, mutta sänki kasvo aika nopeesti takasin ja kutisi aika inhottavasti.. Mies kyllä tykkäis posliinista mutta en tiedä onko se kutina vaivan arvosta.. Onko vinkkejä miten sais hyvän lopputuloksen joka kestäis edes hetken aikaa (sillon voisin jopa kestää kutinaa jos pysyis posliinina edes vähän kauemmin kun päivän...) Itse oon nyt kokeillu höylällä ja sit oon siistiny ihan sellasella karvanpoisto vaahdolla..

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

miten sheivattuun alapäähän (lähes kaikki pois) saisi jonkun neutraalin mutta hyvän ''kuvion''? omani näyttää vaan natsiviiksiltä, enkä osaa/uskalla keksiä mitään kuviota

Vierailija

Jos haluaa ottaa kaiken pois, ehottomasti suosittelen kosmetologin tekemää brassia. Kestää pari viikkoa, eikä ees kutise paljoa takaisin kasvaessa. Ja näyttää hyvältä! Poikaystäväni tykkäsi kyllä kovasti, kun kesällä kävin aina sokeroinnissa, mutta sanoi myös itse, että jos olis aina kaikki pois, saattaisi hänkin kyllästyä, eikä enää innostuisi niin paljon kuin nyt. Siispä pääsääntöisesti sheivaan häpyhuulet ja nypin pinseteillä kolmion.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat