Ulkomaalainen mies...

Vierailija

Tapasin ihanan, mukavan miehen. Mutta! Tämä mies on virosta, muuttanut suomeen vuosi sitten tehdäkseen töitä.. Mitä tällaisista viron miehistä ajatellaan?

Pidän hänestä, mutta jostakin syystä minua vähäsen häiritsee se että hän tulee virosta.. Hän ei myöskään osaa suomea, vaan englannilla mennään, vaik en sitä kovin hyvin osaakaan :) Mietin paljon mitäköhän muut ajattelisivat, eteenkin mietin sitä mitäköhän mieltä perheeni (äiti, isä, veli) olisi kun tuon kotiin tällaisen herran. Itse en tuomiste ihmistä oli hän mistä maasta hyvänsä, mutta minulle muiden mielipiteet merkitsevät valitettavasti todella paljon :( Ystäväni ovat kyllä hyväksyneet tämän, vaikka ensin olivatki hämmästyneitä.

Ja onko tiellä kokemuksia ulkomaalaisista miehistä?

Kommentit (4)

Vierailija

Ilmeisesti myös minä voin vastata tähän ketjuun, sillä "kiikarissa" ei ole nyt ketään suomalaista miestä. Olen täällä jossain aikaisemminkin sanonut sitä, että omalle kohdalle ei kovin kummoisia suomalaisia miehiä ole sattunut. En voi silti sanoa, että alkujaan olisin jotenkin tietoisesti hakenut ulkomaalaisia miehiä. Mutta nyt todellakin aion kokeilla. Kokemuksesta voisin sanoa, että ovat ehkä jotenkin rohkeampia, jos nainen kiinnostaa....Minä ainakin tykkään siitä. Usein oli suomalaisten kanssa,ainakin omalla kohdalla, sellainen epävarma olo kaiken aikaa, kun ei oikein ottanut selvää tykkääkö toinen vai ei? Sinulle voin sanoa, että kokeile vaan ihmeessä sitä virolaista ja katso, mihin se hänen kanssaan johtaa? Ei kannata miettiä muiden mielipidettä, sillä tärkeintä on kai se, että sinä itse olet tilanteeseen tyytyväinen. Oli minunkin äiti ehkä alkuun vähän yllättynyt asiasta, mutta aika pian sen jälkeen jo totesi: että jos hän on muuten sopiva sinulle, niin mikäs siinä! Älä ota asiasta turhia paineita ja tsemppiä!

Vierailija

No, lyheeksi taitaa jäädä tämä romanssi :(
Sain juuri tietää meiheltä että hän ehkä muuttaa pois suomeasta, hänen unelma olisi asua espaniassa pari vuotta... Mies on vasta 20 vuotta, joten tuskinpa hän minun vuokseni jäisi edes suomeen. Ja han ei pidä työstään :( en tiedä pitäiskö tässä edes jatkaa juttua, vai vain unohtaa koko mies.. En halua rakastua, jos hän joku päivä sitten muuttaisi pois.

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Mun mies on kotoisin vietnamista. :)
Tykkään todella paljon, ja eroaa aikalailla suomalaisista miehistä.
Vastuuntuntoisia, rakastavaisia ja erittäin huolehtivia. :) En siis väitä että jotkut suomalaiset miehetkään ei olisi, mutta mulla nyt on vaan sen verran huonoa kokemusta suomalaisista. Vaikka loppujen lopuksi ei sillä mielestäni merkistystä ole mistä on kotoisin, kunhan kemiat kohtaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat