Miehen veli same age as me! Ongelma

Vierailija

Onko kellään muulla?
Mulla on se ongelma siinä,ETTÄ poikaystäväni veli
on samanikäinen kuin minä. Poikaystävä on siis minua 3-vuotta vanhempi ja tuntuu että hän ei tunne oloaan mukavaksi,kun hänen veliensä ja minä ollaan samassa tilassa ja joo itsellänikin on vähän outo fiilis. Tuntuu että poikaystävälleni se on jokin ongelma ja että se voiisi olla syy miksi juttumme ei toimi. Ääh :/

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla ei ole ikäongelmaa, mutta uskon että tuo teidän pulmanne häviää viimeistään siinä vaiheessa, kun olette molemmat täysi-ikäisiä. Oletan että et ole vielä 18, koska olisi outoa jos tuollainen asia olisi siinä vaiheessa vielä ongelma. Voin omasta kokemuksesta sanoa, että esimerkiksi veljeni seurustelee minun ikäisen tytön kanssa, mutta se ei tunnu mitenkään oudolle kun kaikki ollaan yli 20:)

Sun pitää vaan jutella poikakaverisi kanssa aiheesta, ei tuolle tilanteelle muutakaan voi.

Vierailija

Miksi se olis ongelma? Oma mieheni seurustelun alussa jankkasi jostain syystä samaa, että on outo olla kanssani, kun oma veljeni on samanikäinen kun mieheni. Juteltiin asiasta ja hän huomasi viimein että mitä se haittaa vaikka onkin samanikäinen. En näe mitään ongelmaa asiassa, enkä tuossa teidänkään asiassa. Omasta mielestäni miehen kuuluu olla vanhempi, joten et iältäsi sopisikaan veljelle :D Tämä siis kylläkin oma mielipide, mutta kuitenkin.

Vierailija

Joo en ole täysi-ikäinen :)
Kiitos vastauksista,koitan keskustella hänen kanssaan nyt sittenn.
Muutkin laittakaa vaan mielipiteitänne...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat