ei koskaan orgasmia

Vierailija

Onko mussa jotain vialla? en koskaan oo saanu orgasmii (oon melkein 18). onko jollain samoja ongelmia? mä kyllä kiihotun -jos sattuu oleen just ne pari päivää kuusta kun haluttaa - mut en saa orkkuu. vaginan kiihotus tuntuu musta jopa epämukavalta, eikä mielekuvat auta (ne tosin kiihottaa eniten). en seurustele

Kommentit (7)

Vierailija

Hei, miulla on samoja ongelmia etten aina saa orkkua. Ehkä se on syynä, kun tyydytän mieluummin miestäni kuin rentoudun itse. Saan kyllä sillon, kun oon itsekin täysin rentoutunu, enkä oikein ajattele sitä minkäänlaisena suorituksena, mut harvoin sillonkin.. Masturboimalla saan kyl aina orgasmin. Ja minusta naiselle paras asento on päällä ja tekee kasia niin siinä saa kyl ain orgasmin, hieroo just oikeit kohtia.

Vierailija

mulla on kanssa ihan samoja ongelmia! tosin olen kyllä suhteessa ja seksiä harrastetaan ainakin kolmekertaa viikossa, mutta en vaan saa orgasmia muutakun itsetyydytyksellä :( haluaisin saada orgasmin myös seksissä :(

Vierailija

Mulla on myös aivan samoja ongelmia. En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Asia häiritsee tosi paljon, kun seksi ei ole ikinä oikein tuntunut miltään. Yksi ongelma siihen on se, että olen ollut vain yhden kumppanin, eli avomieheni kanssa, ja hänellä ei ole mikään kovin suuri varastus.

Pystyn saamaan kyllä itsetyydyttämällä, mutta joskus sekin on vaikeaa, varsinkin kun mies on vieressä. Haluaisin nauttia seksistä enemmän, mutta en tiedä miten se onnistuisi. Unelma olisi tietysti se että pystyisin saaman yhdynnässä.

Vierailija

sama vaiva täälläkin. Yksin onnistuu muttei sisäkautta ole vielä tapahtunut. Toivoa on kyllä vielä :) asiaa tosin ei paranna se ettei seksiä nykyisin ole tarpeeksi usein ja monesti se jää hyvin lyhytkestoiseksi :/

Vierailija

itselläni on sama ongelma. Itse en tosin ole saanut orgasmia edes itsetyydytyksellä. En pysty rentoutumaan tarpeeksi, koska mietin vaan asiaa. Nykyään en jaksa enää edes yrittää:D

Vierailija

Orgasmiongelmiin ei auta muu kuin harjottelu :) pitää vaan yrittää löytää se oma keino saada se. Jos vaginan kiihottaminen tuntuu epämukavalta niin keskity sitten pelkästään klitorikseen. Testaa jotain hyvää vibraattoria vaikka. Eikä sitä orgasmia kuulu saada parissa minuutissa, siihen menee aikaa. Parasta varmaan vaan leikkiä itsellään, ottaa rennosti, unohtaa aijan kulu ja ehkä on parasta unohtaa se orgasmin jahtaaminenkin ;) Kyllä se sieltä sitten tulee.

Yhdyntäorgasmit ei taas ole edes sellaisia, joita suurin osa naisista saisi koskaan. Jotkut kokevat sellaisen pari kertaa koko elämänsä aikana ja vain muutamat harvat voivat saada niitä säännöllisesti partneriseksissä. Eikä siinä auta muu kuin tuntea itsensä ja se millä tavalla saa sen oman tyydytyksensä. Ja sitten opettamaan miestä (tai naista) koskettamaan sillä samalla tavalla. Joitain auttaa se, kun mies koskettelee klitorista yhdynnän aikana, tai sitten koskettelun voi tehdä itse. Ja jotkut taas tuovat vibraattorin maustamaan yhdyntää. Kokeilemalla se selviää...

Vierailija

Mulla on kans vähän samanlaisia ongelmia. Tai mulle kävi nii että sillon ku aloin seurustelemaan nii sain aika useesti yhdynnässä orgasmin, ilman et klitorista kiihotti. Olin siis neitsyt ja sisään meno aina vähän sattu ja joissaki asennoissa ei tuntunu hyvälle. Sain siis aina lähetyssaarnaajassa orgasmin siis niin että mies oli päällä.
Nykyään taas on nii että en saa millään tavalla yhdynnässä orgasmia ellen hiero klitorista. En tajua mikä ongelma siihen tuli ku ennen meni nii hyvin ja tulin aika useestikki, tosin en joka kerta.
Ei kai se nyt siit voi johtua et oon "löystyny"? :o Mies kyllä aina sanoo et oon tiukka..
Tuun siis nykyään vaan sillä et jos mies nuolee tai hieroo mua joko kädellä tai vibralla.
En tajua miks se ei enään tuu :( Kauheet kriisit oli heti ku en saanu orgasmia mut nykyään elän sen asian kanssa. Aina kyl mietin seksin aikana et tuliskohan se ja koitan tehä kaikkea. Tosin huomaan sen et jos mietin nii et ihan sama et tulkoo jos tulee nii heti tuntuu kivemmalta ja paremmalta se seksi. Oon koittanu lantionpohjalihaksia samaan aikaan treenaa ja puristella mutku sit en keskity siihen hyvään oloon vaan lihasten pumppaamiseen :D
Ja oon niin huono kertoo miehelle mikä tuntuu hyvältä. Tosin se kyl on saanu mut tulemaan suulla ja kädellä nii oon tyytyväinen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat