Paras Flirtti

Vierailija

Mikä on paras flirtti, mikä teille on kohdistettu? minkä laskette flirttailuksi? mikä iskurepla on toiminu parhaiten?

Kommentit (2)

Vierailija

laskisitteko flirtiks sen, jos kundi kertoo lapsuudestaan silmillään hymyillen : "oltiin pihalla perheen kanssa, enkä mä osannu sanoo ällää. tiellä meni paloauto. 'panoauto', mä huusin. sit mun isä kysyi: 'tuleeko susta isona palomies?' mun äiti ei tietenkää tykänny siitä."

tää samanen kundi jönglooras juhlasalissa kun valmisteltiin salia juhlaa varten, oli kurssin päättäjäiset kesällä. siinä palloja heitellessään se alko holtittomasti vispaamaan lanteitaan - sellasta in-out-in-liikettä(se siis oli istumassa). tuolit oli juhlasalissa tietysti sellasia toisiinsa ketjutettuja ja koko rivi alko heiluun. se istu mun vieressä ja vaan mun takana oli pari meidän frendiä. musta se oli liian häröö, koska se teki sitä ainakin varttitunnin ja välil silleen hymyili. se oli vanhempi kun minä ja se kysy mun ikää lopuks. sit kun se kuuli vstauksen se sano:"hyvä, viistoistavuotiaat onkin liian nuoria mulle." siitä on melkein kaks vuotta aikaa, olin silloin 16,5. ja se oli melkein 20.

Vierailija

Paras iskulause mitä oon kuullu on jonkun tuntemattoman suusta, mutta mitään juttua ei meille tullut. Olin sinkkuaikoina baarissa ja mies tulee tekemään lähempää tuttavuutta. Mies on ulkomuodoltaan hieman boheemin oloinen, rastatukkaa ja sen sellaista, eli ei ollenkaan minun tyyppiäni. Hän katsoo minua silmiin ja sanoo "Sun silmät on sen muotoiset, että niistä näkee, et sä ymmärrät musiikista paljon"

Lause kolahti ja kovaa sillä musiikki on ollut henkiriepuni aina ja ikuisesti ja oma kitara yksi elämäni rakkauksista. Noh, mies jossain vaiheessa katosi, eikä silloin muutenkaan oikein itseä innostanut mitkään jutut, niin enpä sitten saanut parempaa selostusta, että miten ihmeessä minun silmäni muoto kertoo tuollaista :D Jäi aika vahvasti mieleen.

Toinen lause mikä on myös jäänyt mieleen on kun yksi, jonka kanssa oli ollut juttua, sanoi flirtillä "sun silmät on vihreet" Jotenkin se, että mies huomasi sen ja sanoi sen vielä ääneen, kolahti. Oon ite tykänny silmieni väristä ja oli kiva kun joku toinenkin tykkäsi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat