Mikä neuvoksi?

Seuraa 
Liittynyt15.11.2010

Olen pian 17 vuotias tyttö ja olen seurustellut hieman yli kuukauden maailman ihanimman pojan kanssa. Olen kerran ennen seurustellut hieman yli vuoden mutta suhde päätyi kahdesti eroon. Nykyisen poikaystäväni kanssa olen seurustellut kohta kaksi kuukautta ja luulen että olen rakastunut. Poikaystäväni on minulle lapsuuden tuttu ja olimme olleet 7 vuotiaaseen asti "leikkikavereita" kunnes perheeni muutti toiselle paikkakunnalle ja näkeminen huomattavasti vähentyi. Vanhempamme olivat vielä muuton jälkeen tekemisissä, mutta sitten sekin jäi kun vanhempani erosivat. Kesällä taas törmäsin lapsuudenystävääni ja siitä se sitten lähti. Nyt olemme yhdessä ja onnellisia. Ongelmani on, että tuntuu kuin olisin rakastunut poikaystävääni ja uskon myös rakkauteen ensi silmäyksellä. En tiedä pitäisikö minun kertoa hänelle vai odottaa hänen kertovan mahdollisen rakkauden tunnustuksensa minulle??

APUA, mikä neuvoksi?:)

Kommentit (2)

Vierailija

minun mielestä sinun kannattaa sanoa se silloin kun siltä tuntuu.. odottelet vaan oikeaa hetkeä. Ainakin meillä kun kerroin poikaystävälleni rakkaudestani, niin hän ei ensin vastannut mtn takaisin. Sitten seuraavana aamuna hän tunnusti rakkautensa minulle.
Hän kertoi, että oli odottanut sitä että minä tunnustaisin asian ensin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat