Talvi-iltojen ratoksi mukavaa tekemistä

Vierailija

Kerätään ihan kaikenlaisia juttuja mitä voi yksinään, ystävien tai vaikka oman kullan kanssa tehdä pimeinä ja kylminä talvi-iltoina. Sisällä kuin pihallakin. :>

Kommentit (5)

Vierailija

Itse neulon tällä hetkellä pitkää kaulaliinaa yksikseni tai sit pelaan pleikka kolmosella littlebigplanetia, on muute hitsin hauska peli! sitä voi pelata moninpelinäkin, harjoittaa myös yhteistyötaitoja.. x) Lenkkeily on oman kullan kanssa pimeinä iltoina kivaa ja myös romanttista. Ja ööh.. Lautapelit kuuman juoman ja lettujen kera on oikein makeaa tekemistä! Nam. ;)
Onha näitä.. Kannattaa myös muistella mitä on perheen kanssa tehnyt pienenä, niit on kiva hyödyntää kullankin kanssa ja vähä soveltaa tietenkin! :)

Vierailija

itselleni tulee mieleen aina pimeistä talvi-illoista piparit, joten minusta pipareiden leipominen olisi hauskaa tekemistä ja tietysti niiden kanssa lämmin glögi. :)

Vierailija

Mulla on joku juttu siihen, että ennen joulua pitää saada kaapit siivottua! Mutta elokuvaillat huopiin kääriytyneenä, teekupillisen ja herkkujen kanssa on oivaa tekemistä. Viini-illat, valokuvienjärjestelyillat, ruuanlaittoillat..

Vierailija

Viime talvena tein paljon ristikoita ja ristipisto töitä sekä juurikin tuota 1000:n palan palapeliä. Sain sen kyllä yllätysnopeesti valmiiksi, vaikka oli hankala kuva! :o Alettiin miehen kanssa yhdessä tekemään palapeliä, mutta hänen hermot eivät riittäneet. Yleensä ollaan siis sohvalla, että mies pelaa ja minä teen ristipistoja ja koko aika keskustellaan. Lisäksi tietty ihanat ohjelmat televisiosta ja leffoja paljon ja yhteiset lenkkeilyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat