MELKEIN neitsyyden menettäminen ystävälle - OK?

Vierailija

Haluaisin mielelläni kuulla jaettuja mielipiteitä muutama yö sitten tapahtuneesta tilanteesta.
Olin siis ihan ystäväni(sp.mies)luona yötä. Katsoimme hyvin myöhään yöllä elokuvaa mikä oli ihan normaalia. Makasimme sängyllä vierekkäin jne. Pidän hänestä. Ainakin pidin, nyt tunnen häntä kohtaan taas vain kaverillisesti. Luulen niin. Mutta kuitenkin. Lopulta elokuva oli ohitse ja päätimme alkaa nukkua. Hän nukkui boksereissa ja minä topilla. Olimme vierekkäin yhden peiton alla ja makasimme siinä ja lopulta hieman juttelimme, mutta pikemminkin vain makasimme. Pian lähenimme ja otimme paremman asennon ja.. noh, suutelimme ja siitä alkoi pellehtiminen. Se päätyi siihen, että hän otti rintaliivini pois ja lopulta hän veti toppini pois ja alushousuni. Minä vastoin otin hänen housut pois. Hän tuli päälleni ja suutelimme kiihkeästi ja hyväilimme toisiamme. Teimme kaikenlaista. Se ei kuitenkaan päätynyt yhdyntään, koska hän ei nimittäin mahtunut sisääni. (Olen neitsyt ja hänellä on yllättävän iso).

Tilanne on meille ihan OK ja aiomme olla ihan normaalisti ystäviä kuten ennen. Kuitenkin, en halua kertoa tästä ystävättärilleni koska pelkään että he tuomitsevat. Ei se kyllä edes heille kuulu, mutta haluan puhua tästä jollekulle. Onko siis teistä pahasta se, että ystävät harrastavat seksiä vaikka ei tässä kyllä täysin loppuun menty? Entäs se, että tekee jotain tällaista jonkun kanssa joka ei ole poikaystäväsi eikä tule olemaan sitä? Lisäksi ihmettelen sitä kuinka se lievä ihastuksen tunteeni jotenkin katosi tämän tilanteen myötä? Onko kellään samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla oli/on melkein sama tilanne, mutta menimme loppuun asti TOISELLA kerralla kaveripoikani kanssa. Olemme tunteneet noin vuoden. Minäkin olin neitsyt, eikä hänkään mahtunut ekalla kerralla sisääni. Toisellakin kerralla teki kirjaimellisesti tiukkaa. Ekalla kerralla olimme kännissä, toisella melkein selvinpäin.

Olemme edelleen kavereita. Mielentilani on kuitenkin sekava: ehkä haluaisin olla jotain enemmän. Kun tutustuimme, ihastuin häneen, mutta hän alkoi seurustella toisen tytön kanssa ja minun oli pakko tukahduttaa tunteeni. Hän erosi pari kuukautta sitten, mutta en tiedä, uskallanko aloittaa suhdetta tai haluaako hän edes sitä. :(
Minua ei kaduta, että harrastimme seksiä. Hän on kuitenkin hyvä kaverini ja luotettava, ja olemme jutelleet sen jälkeen ja meillä on edelleen hauskaa yhdessä.

Pitää varmaan antaa ajan ratkaista asia.

Vierailija

menetin neitsyyteni melkein 6 vuotta sitten ja kaikenlaista on sattunut.. en tiedä minkä ikäinen olet, mutta minulla ainakin on paljon kavereita,osa läheisempiä ja osa ei niin läheisiä - joiden kanssa harrastan seksiä säännöllisesti.
Siinä ei minun mielestä ole mitään pahaa niin kauan kuin itsestä tuntuu hyvälle!
Muista kuitenkin huolehtia siitä ehkäisystä ettei tule ikäviä ylläreitä eikä se pilaa sitten ystävyyttä.

Ainiin - kannattaa kuitenkin pitää selvä raja, että oletteko vain ystäviä jotka harrastavat seksiä ilman romanttisia tunteita, vai onko pelissä jotain muuta. Jos itse ei ole selvillä tunteistä, voi tilanteesta tulla todella ikävä ja seurauksena paljon sydänsuruja..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat