exän kanssa seksiä?

Vierailija

olen ollut aivan sekasin muutaman päivän sillä harrastin entisen poikaystäväni kanssa aivan mahtavaa seksiä, erostamme on 10 kk. Exäni kertoi vieläkin rakastavansa minua, ja kysyi mitä ajattelisin jos palaisimme yhteen. Hän antaa minulle kylläkin miettimis aikaa sun muuta;S En ole itsekään päässyt hänestä yli, suhteemme on ollut on/offia kolme vuotta. Olemme kokeneet paljon hyvää, mutta myös pahaakin yhdessä, ja tuntuu ettei suhteemme tulisi muuttumaan jos yrittäisimme uudelleen. Se myös piinaa päässäni, etten jaksa käydä enää ikinä tätä kuukausia kestävää paskaa läpi joka erostamme johtuu. Exäni on useimmiten ollut se suhteen päättäjä, hän kuitenkin aina haluaa minut takaisin. käääk onko mitää vinkkejä kuinka menetellä?:) Kenties jollain samanlaisia kokemuksia exän kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija

olin vuosi sitten aivan samassa tilanteessa missä sinä olet nyt. suhteemme oli on offia koko ajan. sitten 3 kuukauteen emme nähneet vaan tekstailimme ym ja palasimme yhteen. nyt olemme olleet yli vuoden yhdessä ja olemme kihloissa ja meillä on yhteinen asunto=) kannattaisi nyt puhua oikein kunnolla ja nostaa kissa pöydälle ja kysyä että onko hän tosissaann jos nyt palaatte suhteeseen.

Vierailija

Erosin poikaystävästäni kesällä, olimme yhteydessä eron jälkeen koko ajan ja harrastimme upeaa seksiä. Tapailimme molemmat muita, en tuntenut mitään ketään muuta kohtaan, mies taisi vähän ihastua toiseen. Sanoin sitten että haluan palata yhteen, no, muut naiset jäivät ja sain itseäni ylikaiken rakastavan miehen. Oli se hetken taas hauskaa, sitten onkin ollut taas samaa vanhaa pskaa, ja huomenna olisi edessä ero keskustelu..

Vierailija

Elä palaa yhteen missään nimessä! Kirjoituksesi oli melkein kuin omasta elämästäni, ja tiedän tasan tuon tilanteen. Itse olen ollut jumissa saman miehen kanssa 3 vuotta, josta kaksi ensimmäistä vuotta säädimme ja oli "juttua" ja reilun vuoden seurustelimme ja hän on myös suuri ensirakkauteni ja minä hänen. Kun olimme yhdessä se oli elämäni parasta aikaa, mutta samalla myös pahinta, hän teki minut hyvin onnelliseksi ja myös satutti minua enemmän kuin kukaan koskaan. Myös meidän suhde oli on/offia miehen ailahtelevan mielen vuoksi. Hän pisti monesti suhteen poikki ja sitten halusi minut takaisin ja suostuin aina. Vuosi sitten erosimme lopullisesti, ja voin kertoa että elämäni raskain vuosi on ollut tähän asti, ylitse pääseminen oli niin tuskallisen vaikeaa. Asiaa ei auttanut jatkuva säätäminen ja seksin harrastaminen exän kanssa ja hänen rakkauden tunnustuksensa. Lopulta ainoa keino päästä irti kokonaan oli lyödä lopullisesti välit poikki exään, emme ole olleet puheväleissä pariin kuukauteen, mikä on todella vaikeaa koska meillä on niin paljon yhteisiä kavereita ja näen häntä viikottain, mutta näin on paljon parempi. Valehtelisin jos väittäisin etten tuntisi häntä kohtaa enää mitään, mutta olen oppinut elämään asian kanssa. Luultavasti tulen aina rakastamaan häntä salaa jossain pinnan alla, mutta yhdessä emme tule enää koskaan olemaan.

Eli jos nuo 10kk mitä olitte erossa oli sulle yhtä helvettiä mutta olet jo päässyt hieman yli, älä anna exäsi sekoittaa päätäsi, sillä luultavasti olet samassa tilanteessa pian uudestaan. Sanotaan että rakkaus voittaa kaikki esteet, mutta ei se ole niin. Joskus suhteet ei vain toimi vaikka kuinka rakastaisi.

Vierailija

Noin vuos sit vähän sama tilanne mulla. Erottiin eksän kans, mut seksi jatkui ja se oli sellaista ihme säätämistä koko juttumme. Tiesin ettei suhteestamme mitään enää tule vaik yhteen palattais,koska oli luottamuspulaa ja kaikkea muutakin. Sit keräsin rohkeuteni ja siirryin elämässä eteenpäin. Enkä kadu!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat