Pukeutuminen vanhojen tanssien jatkoille?

Vierailija

Miten pukeuduitte/aiotte pukeutua vanhojen tanssien jatkoille? kuuluuko jokin vanhojen tanssien puvun asusteista myös jatkojen pukuun? laitatteko pitkän vai lyhyen puvun? arkinen vai cocktailmainen? kuinka "pikkujoulumainen" se on?

Kommentit (5)

Vierailija

jos ei nyt muistini petä niin omien vanhojen tanssieni jatkoilla minä ja muut taisivat pukeutua ihan niihin samoihin asuihin kuin itse tansseissakin, en tietenkään varmasti osaa sanoa jos asia on kaupunki kohtainen tai jos jostain syystä muistan ihan väätrin. Suurimmalla osallahan äippä ja isuli kustantaa koko tanssit ja harvan vanhemmat ovat ainakaan meillä päin niin anteliaita että kustantaisi koko hoidon lisäksi vielä erilliset iltapuvutkin jatkoille :D (Ellei kaapista sattuisi löytymään valmiiksi mitään sopivaa)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

ostin lyhyen mustan mekon jatkoille. tosin menin siitä baariin enkä niille "koulun järjestämille" jatkoille, sillä täytin 18 siinä muutamaa päivää ennen :)

Vierailija

Me mentiin Kuopion Rauhalahteen. Osalla siellä oli ihan puku päällä, osa oli vaihtanut vaan farkkuihin ja peruspaitaan ja jollain oli joku eri mekko. Ei siinä ole mitään pukukoodia, laita päälles mitä ite haluat:) Mulla itellä oli vanhojen tanssimekko päällä, kun ei sitä kuitenkaan sen jälkeen tule käytettyä.

Vierailija

Mulla ei ollut wanhojen puku, vaan ostin lyhyemmän mekon, joka kelpaa nykyään muihin juhliin. Paikka oli tupaten täynnä ja veikkaisin että oma mekko olis ollut aika karua katseltavaa aamulla. Oli sen verran arvokas ja halusin myydä sen eteenpäin että en uskaltanut laittaa:) Mutta näkyi siellä porukkaa niin iltapuvuissa kuin farkuissa, vaikka jonkunlainen pukukoodi tais ollakin kutsussa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat