Liian lyhyt(kö) mekko?

Vierailija

Tässä just kahtelen mekkoja ysin päättäreihin. Haluaisin semmoisen löysähkön vartaloa myötäilevän mekon mutta ne tuppaavat olemaan suht lyhkäsiä.

Eli onko esim. tämä mekko liian lyhyt tai epäsopiva teistä ysin päättäreihin ?

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/rare-fashion-475/silver-bandeau-d...

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä toi mun mielestä vaatis ainakin olkapäille jonkun huivin/boleron tai muun, jotta tuota paljasta pintaa ei nyt ihan hirveästi näkyisi. Muistaakseni meilläkin oli parilla tytöllä aika lyhyet hameet mutta ne oli tosiaan olkapäänsä peittäneet. Kannattaa ostaa sellanen mekko jota voisit käyttää myöhemminkin etkä vaan kerran:)

Vierailija

Mun mielestä tuo mekko on kyllä aivan ihana, mutta kuitenkin liian lyhyt kevätjuhlaan.. Mutta sä ehdin vielä kuule löytää jotain aivan täydellistä<3

Vierailija

Onhan tuo melko lyhyt, riippuu kyllä paljon kuinka pitkä itse olet, esimerkiksi minihame näyttää riettaalle 179 senttiä pitkän suuririntaisen tytön päällä kun taas 155 senttisen lattarintaisen päällä se on vain söpöä eikä lähetä käyttäjänsä päällä kovinkaan seksikästä viestiä minun mielestäni :)

mielestäni koulujen kevätjuhlat ja valmistujaiset ovat juuri nuoren oma juhla ja saa pukeutua vapaammin ja enemmän kuten haluaa, kunhan ei nyt ihan mene överiksi. toki paikalla on varmasti setiä ja tätejä jotka ovat sitä mieltä että nilkan näkyminenkin on liikaa :D

yhdistäisin tuohon asuun kyllä tuollaiset tummat sukkahousut niinkuin kuvassa ja jokin bolero tai huivi olkapäitä peittämään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat