seksin aloittaminen ilman kondomia?

Vierailija

olipas sekava otsikko ja sekavuus jatkuu :-D Siis, olemme käyttäneet kondomia aiemmin ja mietin täytyykö mieheni olla testattu sukupuolitautien varalta ennenkuin siirrymme kondomin pois jättämiseen? Minulta kaikki on katottu, eikä mitään ole. Miten olette toimineet? Ja kuinka asian esitän poikaystävälleni?

Kommentit (7)

Vierailija

Jos on vähääkään epävarma kannattaa tarkistuttaa äijä! Jos kieltäytyy se yleensä kertoo, että on mahdollisuus että kantaa jotain ! :)

Vierailija

tunnen hänet kyllä, eikä hänellä monia kumppaneita ole ollut. ajattelin vain että onko ihmisillä yleensä "käytäntö" varmistaa asia? vai vaan jos luulee että on joku tauti?

Vierailija

Ihmiset yleensä varmistaa, eihän sitä koskaan tiedä puhuuko ihminen totta vai ei! Itse en epäillyt miestäni, mutta jos olisin ollu vähääkään epävarma olisin passittanu kultani testeihin! Eihän se mitään maksa :)

Vierailija

Ehdottomasti kannattaa käydä testeissä. Eikä tässä ole kyse luottamisesta tai valehtelusta, miehellä voi olla joku sukupuolitauti, vaikkei hän sitä itse tietäisikään.

Vierailija

Pyydä ihmeessä menemään, se kannattaa. Kokemuksen rintaääni kehottaa. Ei niitä tauteja kuitenkaan kukaan halua ja taudista riippuen hoito voi olla paskamaista ja aikaa vievää. (kokemus pohja)

Hyvää joulun odotusta :)

Vierailija

Komppaan Vuorikidettä. Testit vaan molemmille, se ei mitään maksa ja asia on sillä selvä. Itse tein saman nykyiseni kanssa. Päätettiin, et molemmat kaikkiin testeihin, niin onpa itselläkin sitten selvät sävelet.

Vierestä seuranneena voin sanoa, että ei ole kiva kun toinen, johon pitäisi voida luottaa, tartuttaakin niin pirullisen taudin kuin sukuelinherpes...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat