Elämäntapamuutokset, painonpudotus jne

Vierailija

Moikka!

Mua niin risoo tällä hetkellä! Viimeisen kolmen vuoden aikana on hiipinyt salakavalasti useampi kilo tähän ennen niin hoikkaan varteeni, ja nyt se todella ahdistaa - siis fyysisesti! Olo ei enää todellakaan ole esim. urheillessa yhtä hyvä kuin aiemmin, ja vaatekoko on kasvanut kahdella.

Ajattelin siis lähteä uimaan valtavirtaan, eli aloittaa ns. uudet elintavat näin LOPPUVUOTTA kohden ;)

Olisikohan muitakin, jotka lähtisivät tähän rinkiin mukaan?

Voitaisi täällä tsemppailla toisiamme :)

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Moi,
mä voisin tulla mukaan, koska ittellenikin on tullut vähän kiloja.
Pari vuotta sitten minulla oli syömishäiriö ja kun rupesin syömään normaalisti, lihoin.
Nyt olisi tavoitteena pudottaa painoa n. 5kg ja muutenkin terveemmät elämäntavat.
Muodokas kun olen, niin joudun tyytymään 5 kiloon, ettei ne häviä :)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Tässä olis yks tyttönen lisää! Itellä on ollut kans aina hoikka vartalo, mutta nyt viimeisen 2-3 vuoden aikana tullut noin 10kg lisää :s Ahdistaa, vituttaa, ällöttää oma kroppa. Ei tuo paino muuten olis ongelma, mutta kun ei meinaa vaatteet mahtua enää eikä oo varaa laittaa koko vaatekaappia uusiks :) ja poikaystäväkin vois tykätä vähän enemmän... :)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

I'm so in!

Olis ihana et olis vertaistukee. Yksin nimittäin tästä hommasta ei oikeesti tuu mitää.. Kiloja on todellakin enemmän kun tarpeeks, eli tsemppausta tarvitaan :)

Ja jospa tuota itsevarmuutta tulis sit painon pudotuksen myötä lisää ;)

Vierailija

Oih, ihanaa, kun on kohtalontovereita :)

Mulla ei henk.koht. ole liikunnan ja ns. terveellisen syömisen kanssa ongelmia. Eli herkkuja ei välttämättä tee mieli eikä roskaruokaa, mutta syön usein tylsyyteen!

Eli mun ykkösjuttu on päästä tunnesyöppöilystä eroon. Ja ainahan sitä voi liikkua hieman enemmän :)

Vierailija

Minä myös mukana !:)
Ala-asteella olin hieman tukevampi, mutta yläasteella laihduin hieman. Kohta lopetan ammattikoulun ja taas on kiloja hiipinyt salakavalasti vyötärölle. En "osaa" syödä terveellisesti&säännöllisesti, mutta herkkuja uppoaa välillä liikaakin. :/

Aloitin alku syksystä harrastamaan kuntonyrkkeilyä (treenei jäänyt väliin kuukauden verran flunssan takia ;s) ja nyt meinasin alottaa kunnon laihdutuskuurin kun tästä paranee vielä kunnolla.:)

Vierailija

Joo ei kyllä kipeenä kande.. voi tulla sitten pidempikin treenitauko jos flunssasena rehkii!

Mulla on konkreettinen tavoite 8kg pois, mutta jaan sen 2kg välitavoitteisiin niin ei tunnu niin isolta urakalta.

Ekasta kaksikiloisesta on hävinnyt jo 400g, jeejee! :)

Vierailija

Tänää alkanu yskä helpottamaa jo, jee kohta pääsee taas urheilee ;)

Ite yritän pudottaa kans jotain tota luokkaa. Ois vaa hyvä jos oppis syömää vähä terveellisemmin, ei oikei salaatit maistu ja vaikka pienentäis ateria-annoksia nii se ei riitä kunnolla.

Hieno saavutus jo tuo 400g! *taputus* :)

Vierailija

Voih, itse taas rakastan ruokaisia salaatteja, ja ne on niin helppo valmistaakin! Sopii siis mulle :), mä kun haluan aina tehdä kaikesta vaikeastakin helppoa.. niin myös tästä projektista!

Jee, iloitsin tosiaan tuosta 400g:stä, mutta tänään on jotain ihme turvotusta päällä ja paino on jopa yli lähtölukeman! :( Nyt täytyy kyllä laittaa kaikki tahdonvoima ja tsemppi peliin, etten tämän pienen setbackin takia unoda koko projektia.

Aion juoda paljon vettä ja mennä illalla salille!

Vierailija

Vaikkei mult ookkaa viel lähteny mitää mut tullu lisää senki eest, isänpäivä herkkuja syöny x) En omista myöskään yhtään itsehillintää, herkkuja kun löytää ni pakko sitä on "vähän" maistella.:D

Erehdyin eilen tilaamaan kolme zumba fitness-cd:tä, pääsee sit tanssahtelee vaikka joka päivä.;) Yhes vaihees kävin ihan oikeil zumba-tunneil, mut maksaa aivan pirusti pidemmän päälle mihin opiskelija-budjetti riitä.

Jos ens viikol pääsis liikkumaa, heti ku uskoo et alkaa parantumaa täst v-maisest yskäst ni samantien se sit taas jatkuu... -.-

Vierailija

Vaikkei mult ookkaa viel lähteny mitää mut tullu lisää senki eest, isänpäivä herkkuja syöny x) En omista myöskään yhtään itsehillintää, herkkuja kun löytää ni pakko sitä on "vähän" maistella.:D

Erehdyin eilen tilaamaan kolme zumba fitness-cd:tä, pääsee sit tanssahtelee vaikka joka päivä.;) Yhes vaihees kävin ihan oikeil zumba-tunneil, mut maksaa aivan pirusti pidemmän päälle mihin opiskelija-budjetti riitä.

Jos ens viikol pääsis liikkumaa, heti ku uskoo et alkaa parantumaa täst v-maisest yskäst ni samantien se sit taas jatkuu... -.-

Vierailija

Voivoivoivoi, mulla oli just tänään sellanen kamala päivä, että söin ihan liikaa!

En siis oikeastaan syö herkkuja, vaan ihan tavallista ruokaa isoja määriä! Pitäisi oppia ottaa vain yksi annos, ei kolme tai neljää... silleenhän tämä paino on kertynyt :(

Vierailija

Mie en tänää paljoa oo ees syöny, kouluski oli suoraa sanottuna nii paskaa ruokaaki eikä sen jälkee oo oikei maistunu.. Voimat ollu pois ettei mitää oo jaksanu tehä, paitsi shoppailla ja nukkuu 1,5h päikkärit.:D

Tokihan tossa Salkkareitten aikan vois vatsalihaksia tehä.. Ai että, tulis jo ne zumba-levyt !:)

Vierailija

Mä oon tänään syöny ja liikkunu tosi hyvin ja olo on LOISTAVA (ja oon ehkä jopa vähän ylpee itestäin :D)! Ai että, tän fiiliksen ku painan mieleen ni ei tuu motivaatio-ongelmia!

Joo mä kanssa yleensä teen jotain lihaskuntoa ku katson telkkaria. Ei ehkä tehokkainta mahollista jumppaa, mut kaikki lasketaan ;)

Vierailija

Mieki oon syöny tänää ihan kohtuu hyvin itseasias :) Vähäsen taas vatsalihaksii tehty, selkä nii huonos kunnos et ei kestä paljoa kerrallaa ;s

Huomasin tossa äsken, et iha ku pömppiski ois pienentyny :o Ai että tästä se lähtee.:) Kohta pääsee vetämää kunnon lenkkii koirankaa, flunssa nyt vihdoin voiton puolella !:)

Vierailija

Jee Jönde! Nitistetään nää pömppikset once and for all! ;)

Mulla edelleen plakkarissa se -400g ja kävin eilen lenkillä!

Kyl tästä hyvä tulee!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat