seksi ei tunnu miltään

Vierailija

Elikkä, mulla olisi tämmöinen ongelma, kun en osaa nauttia seksistä eikä se tunnu oikein miltään. Olen siis vakituisessa suhteessa, mutten ole koskaan saanut orgasmia seksin aikana, enkä millään muullakaan tavalla miehen kanssa.

Se kun mies tyydyttää mua suulla ja käsin tuntuu kyllä hyvälle, ja uskoisin että voisin saada siten orgasmin jos sitä vain jatkaisi pitempään, mutta meillä sitä on käytetty lähinnä esileikkinä ja sen takia ettei mua sattuisi se itse yhdyntä. Ei se miehellekään kuulemma kovin hauskaa oo jotain sementtiä jyystää.

Nautin seksistä oikeastaan vain sen takia kun huomaa että miehestä tuntuu hyvälle. Olisiko kellään mitään neuvoja mitä voisi tehdä kun seksi ei tunnu miltään ja haluaisin itsekin nauttia siitä enkä vain olla tuottamassa toiselle nautintoa? Miten voisin joskus saada orgasmin seksin aikana? Kaiken lisäksi mies laukeaa yleensä todella nopeasti.

En myöskään tykkää/osaa ottaa mieheltä suihin, kun tuntuu että tukehdun ja tulee melkein oksennusrefleksi. En tietenkään voi vaatia miestä nuolemaan minua orgasmiin asti kun en itsekään häneltä ota kunnolla suihin.

Kommentit (2)

Vierailija

Minkä ikäinen olet? Oletko pitkään jo harrastanut seksiä? Minulla oli vähän samantapaisia ongelmia silloin, kun olin juuri menettänyt neitsyyteni ja ehkä noin 6kk siitä eteenpäin. Voisiko siis olla "alkujännitystä" ? Jos ei löydy ratkaisua niin suosittelen, että käyt vaikka puhumassa lääkärin kanssa asiasta. Tuokaan ei ole ollenkaan nolo asia, lääkärit näkevät ja kuulevat kaikkea uransa aikana joten jos jollekin seksi ei maistu niin ei hetkauta lääkäreitä!
Minulla seksivietti on huipussaan kun aloitin syömään e-pillereitä ;)

Suihinotosta; jos et pidä siitä, ei sinun tarvitse tehdä sitä. Mutta siihenkin oppii/tottuu ettei se ällötä eikä tule oksennusrefleksiä. Harjoitus tekee mestarin!
Voisitko ehdottaa miehelle, että ette siirtyisi lainkaan yhdyntään seuraavalla kerralla? pysyisitte oraaliseksissä ja käsipeleissä. Rohkeasti kokeilemaan niin kyllä se oma sävel löytyy!
tsemiä

Vierailija

Kiitos vastauksestasi! Olen 18-vuotias, eikä kyse ole alkujännityksestäkään kun ekasta kerrasta on jo muutama vuosi eikä minulla muutenkaan ole tapana jännittää seksiä. Minulla ei myöskään varsinaisesti ole ongelmia haluttomuuden kanssa, mutta kai ne halutkin kasvaisivat jos nauttisin seksistä enemmän. Se tuntuu kuitenkin lähes pakkopullalta ja petyn joka kerta kun aina on se pieni toivo että tällä kertaa ehkä tuntuisikin joltain. Lääkärillä voisi tietysti käydä jos ei muu auta.

Voisihan sitä tietysti kokeilla ettei siirryttäisi yhdyntään ollenkaan, mutta siinä tulee taas se suihinottokammoni vastaan. Kai se sitten nimenomaan totuttelemalla ehkä helpottaisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat