Ihastunut naapurin mieheen

Vierailija

Olen ihan hirveen ihastunu tuohon yhteen naapurin mieheen. Enkä siis tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.

Kommentit (7)

Vierailija

Minullakin sama juttu, ja käymme samaa koulua x) Ollaan jo facebook-kavereita, ja moikataan kun tavataan, mutta muuten aika vaisua on vuorovaikutus. Olen vähän arka tekemään aloitteen, kun halua "antaa miehelle valtaa".. :D

Vierailija

Ihastuminen on ihana asia! =) ja on varmasti mukava mennä iltaisin nukkumaan kun saa haaveilla hänestä. Rohkeasti vaan katsettä peliin ja vaikka joskuv vähän vihjaisitkin jotain! ;)

paleface
Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

mullaki on ollut joskus sama ongelma. Mies oli valitettavasti varattu ja perheellinen. Selvitin kuitenkin miehen numeron ja laitteltiin viestiä toisillemme. Siitä alkoi meidän hyvä ystävyytemme.

Mies alkoi kuitenkin soitella inlle öisin seuraksi, kun hän oli viihteellä, eli joi autotallissa musiikkia kuunnelle. Tietysti menin... Mies alkoi kuitenkin jossakin vaiheessa haluta kanssani seksiä. En suostunut, koska hän oli varattu ja kaksi lasta vaikka mieli olisi kovasti tehnyt.

Meni kuukausia, kunnes miehelle tuli ero. Nainen ei kestänt miehen juomista. Mies alkoi soitella minua seuraksi useammin. Voisin mekein sanoa, että meilä oli pieni seksisuhde, joka loppui melko pian, koska mies tapasi nykyisen vaimoehdokkaansa.

Kaikesta huolimatta, olen tyytyväinen että otin yhteyttä mieheen. Hän on edelleenkin hyvö ystäväni, jolle voi puhua kaikesta! :)

Neuvoisin sinuakin, että ota rohkeasti yhteys naapuriisi, vaikka facebookin kautta :)

Vierailija

Mulla oli sama juttu joskus kaks vuotta...vuos sitten.. Melkein heti muutettuani nykyiseen asuntooni törmäsin naapurin itseäni noin 5-8 vuotta vanhempaan mieheen.. Ensitapaamisesta lähtien tuntui että meidän välillä oli voimakas vetovoima.. Molemmat kuitenkin oltiin ja ollaan edelleen varattuja. Ei siitä siis mitään sen kummempaa tullut. Aluksi olin vähän hämmentynytkin, koska se oli ensimmäinen kerta kun seurusteluni aikana ihastuin toiseen. Nyt ollaan oltu joku 5 vuotta yhdessä ja pieniä ihastuksia on tullut ja mennyt. On se ihastuneena oleminen vaan niin ihanaa... ja pientä jännitystä tylsän arjen keskelle.. :D Nyt tämä ihana naapuri on muuttanut pois, kova pala oli kyllä sillon mutta kyllä se siitä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat