Joululahja ideoita ?

Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Mitä vois antaa poikaystävälle joululahjaksi ku bokserit ja hajuvedet yms. on jo käytetty ? :) Ei mitään kovin kallista tai isoa, kun villasukat jo kudoin. Ja korut ei käy, kun ne se vaan hukkaa -.-

Kommentit (12)

Vierailija

Asutteko yhdessä? Meillä syntymäpäivä- ja joululahjat on jo jonkun aikaa hoidettu niin, että ollaan ostettu puoliksi jotain isoa ja kallista, jonka molemmat haluamme. Esimerkiksi viimeksi ostimme Ikeasta upean Premiär-taulun toisillemme puoliksi. Niin kallista lahjaa ei tulisi muuten ostettua.

Muutoin suosittelen ihan kysymään mieheltä mitä tämä haluaisi, koska miehille on todella vaikeaa ostaa lahjoja!

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

tässä nyt jotain mitä ite ostanu:
vaatteita, kylpytakki, reinot, taskumatti, poltin cd:n joka oli täynnä rakkauslauluja ja ns meidän biisejä, suklaata, tehnyt itse villasukat/kaulahuivin, hajusteita, tilannut aku ankan, hiusten parturisetti (leikkaa itse hiuksensa), valokuvakehys missä meidän kuva, viinaa tmv alkoholia.

Vierailija

Itselläkin taitaa reinot kuulua tämän vuoden lahjalistaan jo ostetun hajusteen ja parin Mauri Kunnaksen kirjan lisäksi. Kunnakset ostin perusteella "kevyttä sivistystä" - oikeastihan se on vain tekosyy että pääsen itse katselemaan ihania kuvia :D
Viime vuonna ostin hetken mielijohteesta rakkaus-aiheisen kirjan, jossa erilaisten eläinten kuvia - tiedät varmaan millaisia mietekirjoja tarkoitan. Etusivulle tunteikas omistuskirjoitus - kyllä näytti herra tykkäävän. Jopa siinä määrin että lepytti yhdellä noista aforismeista minut riidan jälkeen :)

Vierailija

No jos te olette opiskelijoita niin ihan joku käyttötavarakin tai syötävä on hyvä lahja. Paketti jotain kalliimpaa kahvia, hyvää teetä, hunajaa. Jos on olutmiehiä tai viinimiehiä niin sitten jompaakumpaa. Olen ostanut hänelle lihaveitsen, koska hänellä ei ollut sellaista. Tarkkaile, mitä häneltä puuttuu!

Itse meinasin tänä vuonna antaa yhdet hauskat bokserit(on haaveillut kiroileva siili-pöksyistä jo pitkään) ja sitten sellaista suuvettä joka on erityisesti vihloville hampaille kun tuo valittaa aina hampaistaan:) Mun mielestä lahjan ei tartte olla mitään kauhean erikoista, kunhan se on henkilökohtainen.

Ai niin, viime jouluna teetätin mukin jossa oli hänen rakkaan autonsa kuva kyljessä:) tykkäsi tosi paljon. Tilasin sen extrafilmin kautta.

Vierailija

Jos ihminen on kaukana kanttaa ehdottomasti ostaa jotain mikä muistuttaa sinusta. Koska on talvi tulossa kannattaa tehdä itse vaikka villasukat ja kirjoittaa kirje joka tuoksuu omalta hajuvedeltäsi ja suutele vaikka omat huulesi kirjeeseen : ) . Kovempikin mies herkistyy kun kirjoitat hänelle mitä tunnet!

Vierailija

Tilasin extrafilmist nyt Eddie Van Halenin kuvalla varustetun kuvan (jossa lukee sit sivul alhaal "ps. i love you"! ;) Sitä mukia mies ei pysty vastustamaan! Hän on ihan Van Halen fani :P Sit en tiiä mitä muuta ostaisin.. hänkin kyllä ostaa yhden lahjan. Viime vuon kyl tukahdutin hänet lahjoihin, mut minulla ei nyt ole rahatilanne hyvä, jotta voisin ostella hirveest lahjoja.. Ja kuitenkin erikaupungeissa ollaan jouluna, kun kummatkin ollaan eri kaupungeist kotosin ja perheen luona kumpikin joulun.. :/

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Itse ostin partaveden kun miehen partavesi just sopivasti loppunut.. ja sitten tilasin tuolta netistä (en muista enään osotetta) semmosen kahvikupin mihin ite sai suunnitella tekstin. kirjoitin siihen "em yeu anh" ja siinä yläpuolella iso punainen sydän :) eli se on vietnamia ja se tarkoittaa rakastan sinua. eli mieheni on vietnamilainen. ajattelin laittaa kuppiin sitten jotain suklaita yms mitä keksin.... kunhan kuppi tulis postissa.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat