iso ongelma, auttakaa?

Vierailija

Oon seurustellut 1 ja puol vuotta ja mä olen pettäny poikaystävääni monesti ja hän teitää kaiken pettämisestä jne..
Nyt meillä on viimeisen pari kuukauden aikana ollut ongelmia erillaisen asioiden kanssa.
Nyt kun bf:ni tietää että olen pettänyt häntä, minä en pääse asioista yli ja se hallitsee mieltäni. Miten saisin ne asiat pois mielestä, saisin unohdettua ne ja pääsisin eteenpäin poikaystäväni kanssa? Olemme jutelleet monesti tästä asiasta mutta en vain pääse asiasta yli. Poikaystäväni on päässyt yli ja haluaa olla kanssani edelleen:) Miten hän on päässyt yli niistä mutta minä en? Rakastamme toisiamme ja haluamme olla yhdessä. Tiedän että poikaystäväni ansaitsisi aivan jotain muuta kuin tälläistä, mutta teen hänet kuulemma onnelliseksi ja hän haluaa olla kanssani. Tänään meinasin jättää hänet ja olimme jo eroamassa :( Tiedän että olen todella kauhea tyttöystävä, mutta olen oppinut virheistäni ja valmis pääsenmään asioista yli.
Elikkä auttakaa minua jos olette samassa tilanteessa kuin minä, eli Siis miten pääsen asioista yli jotka on jo todella vanhoja asiosita ja niitä ei tarvitsisi miettiä enään? Miten pääsen yli kaikesta ja pääsen jatkamaan elämääni poikaystävän kanssa normaaliin tapaan?
Kiitos jo vastauksista.

Kommentit (2)

Vierailija

Ei riitä että olet valmis pääsemään asioista yli, vaan sinun on oltava myös täysin varma siitä, ettet ikinä koskaan petä häntä enää. Miksi olet pettänyt alun perinkin? Ja vielä monta kertaa? Onko suhteessanne jotain, joka on ajanut sinut pettämään? Rakastatko poikaystävääsi varmasti??

Sinulla on sairaan huono omatunto ja on ymmärrettävää, ettet pysty antamaan tekosiasi itsellesi anteeksi noin vain. Se, että poikaystäväsi pystyy, on osoitus todellisesta rakkaudesta ja anteeksiannon taidosta. Olet erityisen onnekas siinä asiassa. Oma pitkittynyt huono olosi on hyvä merkki, koska tämä henkinen selkäsauna osoittaa, että sinulla on potentiaalia olla pettämättä enää uudestaan. Olet ehkä ottanut opiksesi? Paha olo ja huono omatunto kestää niin kauan kuin kestää, ehkä vuosia. Sinun on nyt vain kestettävä se, koska itse leikkiin ryhdyit. Kyllä se ohi menee ajallaan, sitä on turha murehtia.

Vierailija

Mä petin häntä kun kaveripiiri oli huono ja viinaa läträttiin. Mut en voi syyttää kavereita tai viinaa siitä omaa hölmöyttäni tein niiin :( ja kadun koko sydämmestäni. Pettämiset tapahtui aika suhteen alkuvaiheessa ;( Rakastan poikaystävääni todella paljon ja hän itse tietää sen :) En enään ikinä petä häntä, siitä saa niin pahat omantunnon tuskat ja tiedän jos sen tekisin vielä yhdenkin kerran poikaystäväni jättäisi minut ja sitä en halua. En halua elää ilman häntä. Olen ollut jo 7kuukautta uskollinen ja aion olla loppu elämäni!
On tosi vaikea yrittää antaa itelleen anteeksi, kun ne asiat hallitsee tunteitani todella paljon. Jonain päivinä olen eri mieltä ja jonain taas eri :( Tunteet heittelee ja mielialat kanssa. Toivon ettei tämän asian kanssa mene kauheen kauan. Koska haluan olla poikaystväni kanssa, unohtaa kaiken pahan ja jatkaa. Mutta en pysty. välillä haluan vaan erota ja rellestää toisina päivinä haluan olla hänen kanssaan. Olen onnellinen kyllä hänen kanssaan :) Mitä teen oikeasti? :o
Onko tunteeni oikeutettuja?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat