Mitä ajatella kun mies käyttäytyy näin

Vierailija

ELi olin eka yhden jätkän kanssa yhdessä 1,2 v . Se oli täydellistä siihen yhdeksänteen kuukauteen asti, se oli unelmien mies. Hyvä että ei tuonut aamukahvia vuoteeseen! Sitte ku oltiin oltu 9 kuukautta yhdessä alettiin riiteleen aika paljo, noin 2 kertaa viikossa mikä ei ollu meidän suhteessa normaalia.Riitojen syitä oli monia, mutta tässä tulee yks mikä liittyy nykyiseenkin tilanteeseen . Eli se jätkä ei saattanu vastata mun viesteihin tai puheluihin kahteen tai kolmeen päivään , se oli sen tapa hoitaa asiat ja se oli mulle tosi rankkaa. Lopulta yhden vuoden kohdilla tää jätkä sano että se ei oo varma pystyykö se enää seurustelemaan mun kanssa ja syy on vieläki mulle epäselvä vaikka tosta on jo n 7 kk aikaa. Se vaan sano jotain että se ei pysty tjtn tai ei oo valmis seurustelee vaikka oltiin oltu jo vuos yhdessä. No sitte tuli semmonen on off vaihde ja mä roikkuin sen perässä ku mikäki kakara mutta lopulta luovutin ja erottiin lopullisesti ku jätkä ei halunnu mitää enää. Sitte oliki puolen vuoden mykkäkoulu , ei oltu missään tekemisissä ja nyt noin kuukaus sitte löysin sen vaatteita ja tavaroita meiltä mitä oli joskus jääny ja laitoin viestin että voisko se hakee ne pois ku alkaa aina ahistaa ku nään ne niin se lupas tulla hakee ne ja tuliki. En ollu enää sille vihanen , joten kirjotin kirjeen niiden kamppeitten mukana jossa kerroin että oon pahoillani kaikesta mitä oon sille sanonu pahasti, ja että ero oli mun vika ku olin esim liian mustasukkanen jnejne ja kiitin ajasta mitä sain viettää sen kanssa. No mutta palataan siihen iltaan ku se tuli hakee ne kamat. Se soitti että on meijän parkkipaikalla ja sit menin viemää sitä pussia sille missä ne kamat on ja jotenki me vaa alettii juttelee iha niitä näitä ( se tuli omalla autolla yksin ) , ja sitte ku sato niin sanoin että voinko tulla sinne autoon istuu että en kastu läpimäräks ku sato niin sittehän me vasta alettiinki juttelee, juteltii noin 2 h. Sitte pyysin sen kahville että jutellaan niitä näitä ku kummallaki on niin paljo kerrottavaa puolen vuoden mykkäkoulun jälkee. No sitte parin kahvittelukerran jälkee tää jätkä oli yhtenä perjantaina paikallisessa baarissa, ja oli vissii ottanu pari liikaa ku kävin sen kanssa jutulla siellä baarin lähellä illalla , ja juteltii sit aika kauan siellä ja se sit päätty suuteluun ku se ite halus suudella ja kysy eka multa että lupaanko mä että mä en lyö jos se ''sanoo'' mulle yhen jutun ja se juttu oli se suudelma. Sit se sano sen jälkee että '' Sä et tajua miten hyvälle tää tuntuu'' ja halailtii siinä sit joku puoli tuntia ja lähettii kaverin kämpälle. Seuraavina kahtena päivänä se kävi meillä ja käynteihin liittyi seksi. Ollaan käyty ajelemassa sen autolla ja se on käyny useesti meillä mutta sitte ku sitä jatku n. 2 viikkoo niin se alko olla samanlainen ku ennen eli ei vastaa viesteihin eikä puheluihin . Eikä se oo käyny meillä noin puoleentoista viikkoon. Kysyin että mikä sitä vaivaa niin se sano että toinen puoli siitä haluaa yrittää uudestaan, mutta toinen puoli ei oo valmis vakavaan suhteeseen. Eli tässä viikko ollaan oltu vähä hiljaisella yhteydenpidolla . Voiko joku kertoo mitä mun pitäs ajatella ja tehä , oon nimittäin hukas tän asian kanssa. Ja sori en osaa kertoo asiaa lyhyesti ja ytimekkäästi ja sillee mutta yrittäkää jaksaa lukee ! :)

Kommentit (7)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

No minä kyllä antasin jo olla. Tosta saa sellasen kuvan että se vaan pompottelee sua. Kattelee sillon ku siltä tuntuu..
Tosin ite oon sellane että kyllästyn äkkiä jos toista ei kiinnosta nii tää on vaan mun neuvo :)

Vierailija

ei kannata roikkua miehessä jos käyttäytyy noin. jos oikeasti rakastaa niin ei kukaan sano siinä vaiheessa ettei ole valmis suhteeseen. ollaan kyllä poikaystävän kanssa puhuttu tällasista asioista ja niin hän on asian sanonu. satutat vaan itteäs ku annat jätkän kohdella sua noin. vaikka on-off suhteenkin kokonaan lopettaminen on vaikeaa niin se kannattaa! tsemppiä!:)

Vierailija

Älä anna sen pompotella sua! Loppujenlopuks se ei kuitenka halua seurustella. Oon kokenu samanlaisen tilanteen. Anna mennä omia teitään vaan, ja keskity sää jonkun hyvän löytämiseen. Ansaitset parempaa =)
Ja kyl poikaystävän kuuluu vastata viesteihin vaikka jokapäivä, jollei siis oo hyvää syytä olla vastaamatta!

Maailma on täynnä ihania miehiä, jotka kaikenlisäks vastaa puheluihin ja viesteihin, jopa päivittäin ;P

Tsemppiä =)

Vierailija

Unohda se jos haluut jonku joka oikeesti välittää susta! Mun mielestä toi jätkä vaikuttaa ainakin sellaselta et se haluu vaan seksiä.. "en mä oo valmis mihinkään vakavaan" - haluu seksiä MUT ei haluu sitoutua --> haluu panna myös muita.

Vierailija

Toi musta osottaa et se ei välitä susta. Se vaa haluaa käyttää sua hyväks. Älä anna sen "hyväkskäyttää" sua tollein. Vaikutat tytöltä joka ei halua leikkiä vaan haluat olla tosissaan...

ELI JÄTÄ SE

Vierailija

Joo ei toi miustakaan iha reilulta peliltä tunnu.. Mut voisiks kysyy minkä takia se toinen puoli ei oo valmis? Koska se voi olla oikeesti nii takaa menneisyydest se syy.. Mut muuten sanosin, et ei iha rehellinen kaveri.

Vierailija

Aika selvä juttuhan tuo on. Se ei halua seurustella sun kanssa, mutta tykkää että oot aina välillä avoinna seksiin ynnä muuhun kivaan sen kanssa.

Unohda se, ihan oikeasti. Jos roikut siinä, saatat jopa missata jonkun kivan tyypin joka oikeesti haluais seurustella sun kanssa!

Tsemppiä! : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat