Liian tiukka alapää

Vierailija

Olen 19-vuotias ja minulla on alapää erittäin tiukilla. Seksiä harrastaessa varsinkin isot varusteet omaava mies saa tehdä töitä ajan kanssa päästääkseen sisääni, ja esileikin pitää kestää kauan jotta kostun hyvin. Tämä on todella noloa! Liukkaria en ole vielä kehdannut kokeilla, koska en ole edes vakituisessa suhteessa. Jostain syystä yhdyntä ei kuitenkaan satu, eikä se sisään runnominen :D Olisi myös kivaa olla varma, että petikumppaneitakaan ei satu. Pidemmän päälle ei varmaan ole edes kovin kiihottavaa, jos ei mahdu sisälle.

Miten tätä ongelmaa voisi ratkaista, suurentaako venytys aukkoa? Olen muuten miettinyt, että tämä ongelma saattaa johtua liiallisesta liikunnasta, kun lihakset ovat niin tiukat. Pitäisi kai opetella rentoutumaan paremmin?

Kommentit (5)

Vierailija

En usko että liian tiukka on miehelle kovinkaan suuri ongelma ja tuskin se ainakaan miestä satuttaa. Siitähän miehet itse asiassa usein haaveilevat vaikka sillä tiukkuudella loppujen lopuksi on vain pieni merkitys siihen verrattuna, että harrastaa seksiä kumppanin kanssa, josta välittää muunakin kuin vain "reikä ja raamit".

Vierailija

Niinno, olen tosiaan menettänyt neitsyyteni vasta pari kuukautta sitten eikä seksiä ole kauheasti tullut harrastettua. Kai sen pitääkin venyä, jos sieltä on kerran vauvankin tarkoitus mahtua ulos :D MUTTA ainakin toivottavasti synnytyksenkin jälkeen pillun pitäisi palautua tiukemmaksi..

Vierailija

[quote author="Räps" time="07.11.2010 klo 06:37"]

Olen 19-vuotias ja minulla on alapää erittäin tiukilla. Seksiä harrastaessa varsinkin isot varusteet omaava mies saa tehdä töitä ajan kanssa päästääkseen sisääni, ja esileikin pitää kestää kauan jotta kostun hyvin. Tämä on todella noloa! Liukkaria en ole vielä kehdannut kokeilla, koska en ole edes vakituisessa suhteessa. Jostain syystä yhdyntä ei kuitenkaan satu, eikä se sisään runnominen :D Olisi myös kivaa olla varma, että petikumppaneitakaan ei satu. Pidemmän päälle ei varmaan ole edes kovin kiihottavaa, jos ei mahdu sisälle.

Miten tätä ongelmaa voisi ratkaista, suurentaako venytys aukkoa? Olen muuten miettinyt, että tämä ongelma saattaa johtua liiallisesta liikunnasta, kun lihakset ovat niin tiukat. Pitäisi kai opetella rentoutumaan paremmin?

Kannattaa alapäätä venytellä ja availla pienemmäl kalul ekana tai dildol

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat