Miten selvitä kun joutuu jätetyksi??

Vierailija

Se,että poikaystävä haluu erota tuli ihan puskan takaa,meil meni tosi hyvin ja kummatki rakastuneita,jätkä sano aina miten oon kaikista paras,ihan täydellinen hänelle,just sellane ketä se on aina ettiny ja ettei se ikinä mua jätä. Sit yks viikko se ei enää vastannu puhelimee,ku menin käymää nii se sano ettei jaksa enää olla yhes,haluu olla vapaa.

Tosta vaa,ihaku en ikin ois mitää sille merkannukkaa :D Just ite se on sanonu mite kurjaa ois olla sinkku jne.. Jouduin sitä paitsi vielä puristaa siitä ulos ton et eikö se haluu enää olla yhes,ku se ei ees puhunu mitää,kuunteli vaa musiikkii koneelta.. Jep että ei se musta sitte välittänykkää..Ite olin jo suunnittelemas kaikkee mitä ihanaa voitas yhessä tehä ja yhtäkkii toinen haluuki olla vapaa.
Pitää kai vaan lopettaa rakastaminen..
Nyt mietityttää se että löydänkö ikinä yhtä täydellistä miestä.. Tää ku oli niin mun unelma.
Sanokaa miten te ootte selvinny jätetyksi tulemisesta? Millon ootte alkanu kattoo muita ehdokkaita? :S

Kommentit (6)

Vierailija

Toisinaan sitä kaipaa sinkkuutta ja vapautta vaikka olisikin hyvässä parisuhteessa. Ja vaikka toista rakastaisikin, tunteet saattaa ajan mittaan muuttua romanttisista ystävyydeksi.

Kaikesta selviää. Aikansa se ottaa mutta sitten on taas vähän vahvempi ja enemmän kokenut. Tee niinkuin sinusta tuntuu, saa sitä jonkun aikaa velloa murheessa mutta pikkuhiljaa alkaa helpottamaan ja sitten voikin jo ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä haistelemaan uusia tuulia.

Vierailija

Minäkin tulin jätetyksi. Eilen. Eilen olin niin paniikissa, itkin ja huusin.. Nyt en enään itke, mutta on tosi yksinäinen ja orpo olo. Haluaisin kovasti päästä yli, mutta tuntuu mahdottomalta.. Sillä kyseinen mies oli niin täydellinen, oikea unelma... Hetken jo luulin että olen vihdoin löytänyt Sen Oikean! Toivon vain että hän vielä palaa takasin, tuntuu nyt siltä että voisin odottaa vaikka kuinka pitkään, kunhan saisin oman kullan takasin... :(

Vierailija

Minäkin tulin jätetyksi. Eilen. Eilen olin niin paniikissa, itkin ja huusin.. Nyt en enään itke, mutta on tosi yksinäinen ja orpo olo. Haluaisin kovasti päästä yli, mutta tuntuu mahdottomalta.. Sillä kyseinen mies oli niin täydellinen, oikea unelma... Hetken jo luulin että olen vihdoin löytänyt Sen Oikean! Toivon vain että hän vielä palaa takasin, tuntuu nyt siltä että voisin odottaa vaikka kuinka pitkään, kunhan saisin oman kullan takasin... :(

Vierailija

Sussuw_ : joo mutkin jätettiin eilen,tuntuu pahalta kun meillä meni niin hyvin,en ymmärrä miten toinen sit yhtäkkii voi haluta erota..oli niin mukavaa olla yhes..turvallista,lämpöstä,hauskaa ja ihanaa.Mäkin luulin että oon löytäny "sen oikean",luulin että jätkäki aatteli samoin.. Vaikeempi nyt luottaa kehenkään :/ Ja toi tapahtu niin nopeesti,yhes viikos.

Vierailija

Sain tietää että miehellä on jopa uus nainen kierroksis... Tapailee jotain muuta :( Miten jatkuvasti mitä tein väärin? Miksi en voinu olla toisenlaien? Suutuin liian helposti :( Nyt hän sitten varmaan rakastuu toiseen, se sattuu eniten ehkä.. Tämä itku on niin lohduton. Kauheen tyhjä ja kylmä olo :( miksi ei vaan kaikki voisi olla niinkun ennen?

Mullakin tämä ero tuli ihan puun takaa, luulin että meillä vihdoin oli kaikki hyvin ja että tästä olisi tullu hyvä suhde.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat