vuosipäivä

Vierailija

olen seurustellut poikaystäväni kanssa viikon päästä vuoden ja en oikeen tiedä miten haluaisin asiaa juhlistaa. Meillä on nyt aika huono rahatilanne, joten mitkään överijuhlistamiset ei oikeen tuu kysymykseen ja siks kysynkin teiltä mielipidettä, kokemuksia miten itse vietätte vuosipäiväänne kumppaninne kanssa :)

Kommentit (4)

Vierailija

meilläkin vuosipäivä häämöttää ja olen keksinyt seuraavan lahjan: leffa-kulho. Idea on täyttää kulho parilla leffalla (esim. citymarketista ostan sellasii halppisleffoja n.4 € kpl) ja sitten herkkuja. Kortin ajattelin askarrella leffalipuks jossa lukee "hyvää vuosipäivää". Musta tuntuu et tää on kiva lahja koska sit voi puuhailla jotain yhdessä vuosipäivänä, sitten joululahjaks voi ostaa jotain tavaraa.

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Me laitettiin mun poikaystävän kanssa yhessä ruokaa ja syötiin kynttiläillallinen :) Sit katottiin leffaa. Ja käytiin lenkillä, koska molemmat siitä tykkää :D Sit vaan juteltiin ja muisteltiin mennyttä vuotta.

Vierailija

Ruuanlaittaminen yhdessä on todella mukavaa, me ollaan tehty näin monestikin vuosipäivänä. Voittaa ulkonasyömisen todellakin. Sitten joku viini tai hyvä olut siihen. Ollaan katottu leffoja, yleensä vaan löhötty ja oltu kahdestaan. Meidän vuosipäivä on niin lähellä joulua että se toisaalta hieman rajoittaa kaikkea tekemistä. Yleensä vuosipäivänä vaihdetaan samalla joululahjat, niin ei tartte montaa lahjaa ostaa kun ollaan molemmat köyhiä opiskelijoita:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat