Seksi loppuu miehen laukeamiseen

Vierailija

Jos mies laukeaa ennen teitä niin miten hoidatte sitten sinullekin orgasmin? Omasta miehestäni olen saanut sen kuvan ettei suuseksi kiinnosta häntä sen jälkeen kun ne spermat siellä on. Käsipelissäkin hän valittaa käsiensä väsymistä jo muutaman minuutin jälkeen..

Lisäksi minulla on seksistämme (niin taivaallista kuin se onkin) sellainen olo,että se on miehelle pelkkä suoristus. Hän kiskaisee kalsarit jalkaan heti toimien jälkeen ja se on siinä,kun itse haluaisin kyllä sitä läheisyyttä vielä itse aktin jälkeenkin. Eli mitä te teette seksin jälkeen?

Kiitos vastauksista! Helpointa olisi varmaan puhua miehelle suoraan, mutta kun tuo tapaa olemaan sellainen möllikkä että varmaan seuraa mökötystä(vaikkei aihetta mielestäni olekkaan) :(

Kommentit (12)

Vierailija

Meillä yleensä mies panttaa omaa tulemistaan niin että minä saan ensin. Paitsi että aina ei sitä orgasmia saa, mutta yleensä kuitenkin kerkeän saada.

Sen ymmärrän että moni mies ei innostu antamaan naiselle suuseksiä römpsään jonne on juuri oman lastinsa tyhjentänyt. Ylipäätäänkin mies (ainakin kaikki minulla vastaan tulleet) on oman orgasminsa jälkeen sellaisissa fiiliksissä että ei ne silloin halua eikä jaksa kuunnella saati toteuttaa naiselta juuri mitään vaatimuksia.

Yksi entinen säätöni meni aina seksin jälkeen suihkuun, kyllä minäkin olisin hellyyttä halunnut mutta hän tunsi itsensä niin nuhjuiseksi ja hikiseksi että minun lähelläni oleminen ei tullut kuuloonkaan. Mikäs siinä, jos se ei miehelle tunnu luontevalta niin ei voi mitään. Ei siitä kuitenkaan loukkaantuakaan tarvitse.

Kannatan kuitenkin asiasta puhumista. Seksin jälkeen " muru tuu kainaloon <3" ei ole kovin vaikea lause ääneen sanoa.

Vierailija

Joo eihän suuseksin anto miestä paljoa kiinnosta jos se tarkoittaa että joutuu nuolemaan omaa spekkeliään... ;( Eikä innostaisi kyllä muakaan!

Kyllähän se peli on aika lailla menetetty, jos mies ehtii laukeamaan ennen naista. Ehkäpä voisit pyytää kullaltasi suuseksiä ennen yhdyntää?

En tiedä kuinka kauan olette olleet suhteessa, mutta voisin yrittää lohduttaa sinua sillä, että tällaiset ongelmat ratkennevat usein suhteen edetessä. Kun oppii paremmin tuntemaan itsensä ja toisen, ja kun löytää omat, molemmille toimivat metodit.

Tuo hellyydenkaipuu seksin jälkeen onkin kinkkisempi juttu. En osaa kommentoida siihen oikein mitään, koska itse en todella jaksaisi seksin jälkeen jäädä hellittelemään ja juttelemaan, vaan haluan heti suihkuun ja sitten joko nukkumaan tai jatkamaan hommiani.
Voisiko tällaiset keskustelut hoitaa joskus muulloin, kuin seksin jälkeen? Käsittääkseni laukeaminen aiheuttaa miehessä unisuutta (joku hormonijuttu varmaan) eikä hän voi sille mitään, ettei oikein pysy hereillä juttelemassa enää siinä vaiheessa...

Olikohan tästä sepustuksesta nyt mitään apua...

:D

Vierailija

Riippuu kyl toi miehen unisuuskin ihan tapauksesta. Meillä ainakin menee niin päin, että kun mies on lauennut se tulee ihan iholle kiinni silittelee ja pussailee vaikka ite ois ihan poikki ja retkottais vain reporankana. Ja monesti alkaa myös käsipelit :P . Mut kirjoittajalle neuvoks, et kokeile vaikka tehä miehelles samoin kun toivoisit sen tekevän sulle. Tyyliin jos haluut pusuttelua niin pussaa sitä, tuskin se vastaan panee ;) . Ja jos haluut olla vieres niin mee vaan ite kiinni. Käsipeliväsymysvalitteluun sanoisin, et kannattaa miettii missä asennossa teette sitä. Jos mies on asennossa jossa joutuu kannattelemaan käsiään niin voi hyvin olla, et kädet väsyy (toinen vaihtoehto on, et väsymys on tekosyy tekosyy :/ ).

Vierailija

"Jos mies laukeaa ennen teitä niin miten hoidatte sitten sinullekin orgasmin?" Emme mitenkään. En kyllä yhtään ihmettele ettei suuseksi innosta oman laukeamisen jälkeen, tai käsipelikään. Monet miehet väsähtää seksin jälkeen ja itse asiassa enpä kyllä itsekään enää jaksa mitään tehdä oman orgasmin jälkeen. :D Teidän pitää yrittää vaan hoitaa homma niin, että sinä tulet ennen miestä. Pitkät esileikit, suuseksi esileikkinä, oma apu jne.

Ja itse olen myös sellainen, etten aina jää makoilemaan seksin jälkeen. Ei se mitään pahaa tarkoita, ei varmaan miehelläsikään. Voithan kyllä mainita/kysyä asiasta silloin, kun ette seksihommissa ole.

Vierailija

Joo Savolainen esileikki on kuulemma sellaista, että mies sanoo muijalleen:
Räplää ittesi märäksi, niin minä käyn sillä aikaa paskalla!

Vierailija

Jotkut miehet kyllä voivatkin jaksaa seksin jälkeen tyydyttää naisensa vielä jollain keinolla, mutta ei kyllä varmaan kovin moni halua omia mällejään silti nuolla. Eli ehkä esim suihkun jälkeen/suihkussa? ;) Mikäs sen mukavampaa olisikaan kuin yhteinen suihku session päätteeksi (=läheisyyttä + ei kalsarit jalassa) ja sulle orgasmi? :)

Meilläkin mennään yleensä kyllä aika nopeesti session jälkeen pesulle ja naisen oikeasti se kannattaakin tehdä, ettei saa esim. virtsaputken tulehdusta! : )

Vierailija

joo no meillä ei hoideta mulle orgasmia miehen laukeamisen jälkeen. ikinä. kertakaan en oo lauennu seksin aikana. ite oon joutun hoitamaa :(

Vierailija

eikö suhteessa kommunikointi ole kaiken a ja o? jos et uskalla tällaisesta asiasta keskustella miehesi kanssa niin ihmettelen miten te voitte ylipäätään keskustella seksistä.. :P

Vierailija

Meillä näin: mikä on vähän outoa et meillä meni niin päin et alkuun mies kesti kauemmin et ehdin saada orgasmin yhdynnässä ja nyt reilu vuoden seurustelun jälkeen mies tuppaa tulee liian aikasin. Mut jos en kerkee saada niin mies hoitaa loppuun suuseksiä antamalla. Mutta ei tietenkään sillain et mällit ois viä sisällä enkä sellasta ikinä ehdottaiskaan. Hipsin aina suhkutteleen sen puhtaaks ja kömmin takas sänkyyn. Ja tästä myös mies huomaa koska haluun et antaa suuseksiä. Joskus meinaan mua ei haittaa jos en saa ja jään sänkyyn pötköttään niin mies tietää et se meni nyt näin tällä kertaa...mut se jos käyn äkkiä pesulla on mies jo valmiina sängys mua varten valmiina suuseksiin :)

Vierailija
limett

joo no meillä ei hoideta mulle orgasmia miehen laukeamisen jälkeen. ikinä. kertakaan en oo lauennu seksin aikana. ite oon joutun hoitamaa :(

Sori nyt mut miehes kuulostaa aika hiton itsekkäältä. Ootko puhunut tästä asiasta sille? Entä tyydyttääkö se sua muulloin?

Vierailija

mun täytyy nyt myöntää että väitän etten oo kyllä ikinä orgmasmia saanu. Ehkä tästä johtuen osaa sitä sitten kaivatakkaan.

kyllä mua hellitään ja syödään ja nuollaan ja suukotellaan ja pyöritään ympäri joka päin, miten nyt vaan parhaalta molemmista tai toisesta tuntuu. Ihanaa se on ja nautin joka hetkestä, mutta ei niin ei. Parhaimmillaan vaan vetää tuntoherkkyyden niin yli että loppu ajan saa säpsyä. Enää en jaksa asiaa edes stressata ja nautin vaan olostani.

Mutta se etten vaan tuu tulemalla, ei ole ollut este etteikö mua olis hoideltu ja hellitty session jälkeenki aina välillä pienen vihjailun seurauksena =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat