kun minuun kosketat..

Vierailija

Moips!

Olen ikiensimmäisessä parisuhteessani ja mietiskelin että onko seuraava ihan normaalia: jätkäni saattaa muutamia kertoja viikossa sohvalla makoillessamme ottaa käteni ja työntää housuihinsa ja annan hänelle suuseksiä. Pointti onkin se, että hän itse vain on paikallaan, korkeintaan joskus ohjaa pääni asentoa. Ei rintojen hyväilyä, ei suudelmia, ei minun tyydyttämistäni. Ainoastaan viikonloppuisin (kun hän on riittävän virkeä) hän laittaa myös samalla käden housuihini ja alkaa leikitellä siellä ja joskus muistaa myös suudella (korva)rustoläväriä tai puraista kaulaani mikä saa minut syttymään ja tämä yleensä johtaa seksiin. Tarkoitan että pitäisikö minunkin alkaa työntää hänen kättään housuihini tai paitani sisään? Tuntuu välillä jotenkin tylsältä että vaivalla tyydytän häntä ja hän tuskin koskeekaan minuun...

Kommentit (3)

Vierailija

Itse en ainakaan ikinä suostuisi tuommoseen meininkiin.

Joskus oli vähän tuontapaista touhua, mutta sanoin poikaystävälle etten tosiaan ole mikään hänen väline, jolla hän voi tyydyttää itsensä.

Vierailija

No siis seksiähän voi harrastaa monella eri tavalla. Joskus tyydytetään pelkästään miestä, joskus pelkästään naista, yleensä kylläkin molempia.

Itse en pahastuisi tuollaisesta käytöksestä, koska musta on ihan hauskaa hemmotella miestä sitenkin, etten itse saa fyysistä tyydytystä... Sehän on vähän kuin lahja, saaminen on hauskaa mutta antaminen voi olla usein jopa hauskempaa! Raskaan päivän jälkeen (tai muutenkin) mies varmasti nauttii tuollaisesta hemmottelusta!

Tokihan sinun on pidettävä huolta siitä, ettei seksi mene aina noin yksipuoliseksi. Sinunkin pitää joskus olla saaja! Pidä puolesi :) Enkä siis näkisi mitään pahaa siinä, että sinäkin laittaisit joskus hänen kätensä housuihisi. Onhan sinulla siihen oikeus ihan yhtä lailla, ja moni mieskin kuulema pitää siitä, että nainen ottaa ohjat ja vähän komentaa sängyssä ;)

Mutta jos suuseksin antaminen ei tuota sulle mielipahaa tai muita ongelmia, niin en kyl usko että on olemassa parempia miehenhemmottelutapoja kuin pieni suihinotto sohvalla, jossa mies saa olla vain vastaanottaja... ;) Varsinkin kun se tapahtuu vain muutamia kertoja viikossa, eikä esimerkiksi monta kertaa päivässä, jolloin kyse olisi varmasti jo seksiriippuvuudesta.

Toivottavasti tästä oli apua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat