mitä tämä mies tahtoo?

Vierailija

Mun ja tämän miehen juttu alkoi kaverisuhteesta. Ollaan oltu hyviä kavereita noin 2 vuotta ja nyt meillä on ollut juttua keväästä asti. Puhuessamme hän on kuitenkin sanonut että ei halua seurustella ellei ole oikeasti löytänyt ainutlaatuista naista jonka kanssa haluaa vakavan suhteen. Hän tulee hyvin toimeen myös muiden naisten kanssa mutta tuntuu jotenkin hakeutuvan aina mun seuraan ja pitää yhteyttä tiiviisti. Myös hänen kaverinsa ovat vihjailleet hänen olevan kiinnostunut minusta. Välillä tulee kuitenkin jaksoja joiden aikana hän ei näytä kiinnostustaan niin selvästi. Muutama päivä sitten harrastimme seksiä (päissään kylläkin ja hänen aloitteestaan) ja nyt jotenkin tuntuu että hän on vaivaantunut seurassani ja koittaa vältellä mua vaikka sanookin että kaikki on ok tämän asian suhteen. Olen ihastunut häneen ja tiedän että hänkin on minuun, mutta en tiedä mitä hän tahtoo minusta ja miksi hän nyt käyttäytyy näin?
Tiedän että varman vastauksen saisi kysymällä häneltä itseltään mutta hän ei mielellään puhu tunteistaan suoraan, joten jos voisitte avittaa vähän :)

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä minä sanoisin, että hän on sinusta kiinnostunut. Ei kuitenkaan välttämättä halua vielä seurustella kanssasi, sillä aika näyttää, oletko juuri sinä hänelle se ainutlaatuinen nainen? Hän on ehkä sen tyyppinen, että häntä ei kannata hirveästi ahdistella liioilla kysymyksillä, mutta kyllä sinä varmasti huomaat muutenkin hänen tunteensa. Olisi ehkä ollut parempi, jos olisitte harrastaneet seksiä selvin päin. Silloin varmemmin tietäisit, oliko se oikeasti hänelle ok? Ehkä hän kuitenkin vähän jälkeenpäin alkoi miettimään tapahtunutta, ja on ehkä kuitenkin asiasta vähän epävarma. Keskittykää toistaiseksi vaan yhteisiin hetkiinne, niitä sen kummemmin analysoimatta, sillä kyllä se aika itsestäänkin näyttää, mitä teistä kahdesta tulee? Mukavia yhteisiä hetkiä teille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat