Mitä et ole kokenut !?

Vierailija

Olen itse kokeut vain kahta eri liikettä mitkä alkavat jo kyllästyttää !?

Mitä erillaista sinä olet kokenut !? =)))

Kommentit (15)

Vierailija

Jos nyt tässä puhutaan seksistä niin onhan sitä tullu koettua kaikenmoisia asentoja ja viritelmiä. Välillä mukana on ollut leluja kuten penisrengas, dildo tai käsiraudat. Paikkojakin on ollut jos jonkinmoista ison kauppakeskuksen invavessasta parvekkeelle. Suuseksiä on annettu ja otettu vastaan, välillä mynthonilla (mies ei tykännyt yhtään) välillä kuumalla juomalla (tästä taas tykkäsi) höystettynä. 69kin on koettu jo.

Se mitä en ole kokenut on peppuseksi eikä kyllä yhtään inspiroi ajatuksen tasollakaan. Ei haittaa vaikka jäisi tyystin kokematta.

Vierailija

Eihän siinä asentojen kokeilemisessa ole kuin oma mielikuvitus (ja fysiikan lait) rajana! :) Eli eikun kokeilemaan vaan!

Ite en ottais toista naista kullan kanssa sänkyyn, mutta muuten on kyllä kiva kokeilla uusia juttuja itseään ja omaa kultaansa miellyttääkseen!

Peppuseksiäkin annan joskus hyvin harvoin miehen mieliksi.. :)

Leluja meillä on useinkin mukana, suosittelen penisrengasta jossa värisevä osa, toimii ku häkä kun nainen päällä!! ;)

Ja sitten vielä tuosta Mynthonista - meillä tykätään! ;)

Vierailija

On vissiin kaikki asennot koettu ja koluttu läpi. Ja suuseksiä tykkään antaa ja ottaa ja peppuseksiä annan miehen iloksi. Ei se peppuseksi naisest oikeestaan miltään tunnu, mut vinkiksi: ei kannata sit sen jälkeen enää ruveta yhdyntään.. Itselläni se laittaa alakerran pH-tason iha sekasin ja sit onkin pissitauti, joka tosin hoituu päiväs maitohappobakteereilla.. Mut tahtoisin kokeilla leluja, mut en kehtaa ehdottaa miehelleni mitään, kun tuntuu et oon kohta sen mielest iha hullu :D Kun mie oon se joka ehottelee kaikkee, ni ois kiva jos hänkin viitsisi tai uskaltais tuoda sanoja suustaan, mut kyl se sit ohjaa kaikkiin uusii asentoihi sanomattakin. Mut itse tuon ne ilmi sanoin :D

Vierailija
Chayanna

Ei se peppuseksi naisest oikeestaan miltään tunnu, mut vinkiksi: ei kannata sit sen jälkeen enää ruveta yhdyntään.. Itselläni se laittaa alakerran pH-tason iha sekasin ja sit onkin pissitauti, joka tosin hoituu päiväs maitohappobakteereilla..

Et kai sä herrajumala oo suoraan välissä peseytymättä suostunut sitä miehen kalua laittamaan suoraan kakkosesta ykköseen?! Eikö sitä järkikin sano ettei kakkapöpöt tee kauheen hyvää siellä pimpissä..?

Niin ja btw, pissatauti ja ph-epätasapaino on eri asioita, eikä pissatauti hoidu maitohappobakteereilla vaan antibiooteilla.

Vierailija

^
Humalassa ei nyt ajattele mitään. Selvinpäin emme tee, koska olemme siitä keskustelleet, ettei sen jälkeen yhdyntää ainakaa peseytymättä. Joo tiedän, olen hoitaja.. Mutta samat oireet on, kuin VTI:ssä: juoksuttaa wessassa ja ei tuu ku vain tippa. Ajattelin vain suomeks puhua, kun on sanottu ettei pitäs hoitaja sanastoa käyttää, kun kaikki ei oo sit iha perillä.. Mut en herranisä selvinpäin, kun olen siitä miehelleni sanonut ja kännis se lipsahtaa,kun on vauhti pääl molemmil..

niin ja btw: VTI:hen ei aina tarvitse antibiootteja, paranee se joskus ilman niitäkin.

Vierailija

Turha yrittää siinä yhtään vittuilla. Ei vaan kannata tällasella foorumilla, missä pyörii nuoria likkoja niinkuin itekin olet, ja vielä nuorempia, viljellä ideaa että joojoo kakkosesta ykköseen vaan ja kuhan vetäset vähän maitohappobakteeria perään ni kaikki kunnossa.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

itse en ole kokeillut kolmen kivaa toisen naisen kanssa. jos sinkku olisin niin siinä ei olis mitään ongelmaa mutten pysty kyllä poikaystävän kanssa semmoiseen hommaan.
muuten aika lailla kaikki koettu mikä on normaalia ja tulee nyt mieleen.

Vierailija

Kaikenlaistahan on tullut koitettua poikaystävän kanssa, ollaan aika kokeilevaa sorttia molemmat eli lelut on ollu myös mukana hauskanpidossa.

Ainut mikä tekee poikkeuksen on kimppakivat. Ehkä sekin olis sinkkuna ollessa menny mutta en tahdo joutuu jakamaan murua :D

Vierailija

En kehtaa poikaystävälleni sanoa että haluaisin seksileluja mukaan , koska minulle on käynyt myös huonosti niiden kanssa .. ja pelkään että hän luulee minua vielä hulluksi :D Mutta kyllä se tästä vielä kun suhde etenee niin esiin tulee että msitä vaan voi kertoa ja kaikkea kokeilla=)

Vierailija
Vuorikide

Turha yrittää siinä yhtään vittuilla. Ei vaan kannata tällasella foorumilla, missä pyörii nuoria likkoja niinkuin itekin olet, ja vielä nuorempia, viljellä ideaa että joojoo kakkosesta ykköseen vaan ja kuhan vetäset vähän maitohappobakteeria perään ni kaikki kunnossa.

Take a chillpill. Oikeesti, en huomannu Chayannan viestissä tippaakaan vittuilua, iteppä vaan jostain hermostuit. Eiköhän suurin osa, nuoristakin tytöistä, halua olla laittamatta sitä kalua suoraan kakkosesta ykköseen.

Ja aiheeseen:
Oikeestaan ollaan kokeiltu kaikennäköstä, ja suunnitteilla on vielä aika paljon mitä pitää kokeilla :D Kannattaa puhua tästä miehekkääs kanssa, luultavasti sekin haluaa kokeilla uusia juttuja ja tehdä seksistä vähän mielenkiintosempaa.

Asentoja joita voi kokeilla m.m:
Lusikka, ratsastus, takaperin ratsastus, koira, velanmaksaja (=koira mutta nii että naisen yläkroppa on maata vasten), saarnaaja niin että toinen tai molemmat jaloista on miehen harteilla, 69, seisaaltaan edestä tai takaapäin, istualteen...

Paikkoja joita voi kokeilla:
pöydän päällä, seinää vasten, tuolilla, lattialla, kaikissa huoneissa kotona, julksissa wc:issä, pukukopeissa, metsässä, kuullut leffateatteristakin vaikka en ole kokeillut, rannalla/vedessä, melkein missä vaan.

asioita joita voi kokeilla, ja tietenki voitte keksiä ite lisää..:
roolileikit (tuhma koulutyttö, sairaanhoitaja, ymsyms kysy mieheltäs mistä tykkää), peppuseksi (ainaki me tykätään), erilaisia suihinotto tekniikoita, leluja (vaan taivas on rajana), käsirautoja ja erilaisia esileikkejä esim strippaus.

Kannattaa jutella miehes kanssa mistä se innostuu, ihan varmasti löydätte kaikkea uutta ja jännää mitä kokeilla. Ja ei kannata mennä mukaan mihinkään mikä ei tunnu itestä hyvälle!

Melkein kaikkea suostun kokeilemaan, mutta toista naista en kyllä ota sänkyyn mun miehen kanssa. Sinkkuna vielä ajattelin että ois ihan ok kokeilla, mutta nyt en kyllä ikimaailmassa jakais sitä kenenkään kanssa. En luultavasti kestäis sitä ollenkaan.

Vierailija

No onhan tässä tullu melko lailla kaikenlaista kokeiltua. Mutta tuskin ihan kaikkea!

Mielikuvitusta kun käyttää, niin varmasti löytyy jänniä uusia asentoja sekä paikkoja missä harrastella seksiä. Tai jopa leluja! :)

En ole varsinaisesti peppuseksiä harrastanut, mutta muutaman kerran on yritetty moista, mutta se ei minusta tuntunut hyvälle. Sehän on tietenkin yksilöllistä mikä kenestäkin tuntuu hyvältä, joten siinä mielessä kannattaa vaan kokeilla kaikkea mahdollista, mihin vaan itse on valmis!

Itse en niinkään jokaisen asennon ns. "nimeä", tiedä mutta joidenkin satunnaisten juu. Eli asentoja on kokeiltu mm. lähetyssaarnajaa, 69, lusikkaa, takaa päin vähän millon millasessakin asennossa, seinää vasten.. Onhan nuita.

Missä/minkä päällä ollaan seksiä harrastettu; sängyssä, sohvalla, keittiönpöydällä, saunassa, pesukoneen päällä, wc-pöntön päällä, auton takapenkillä, suihkussa, järvessä, ammeessa, lattialla, tuolin päällä, seinää vasten.. (Monia paikkoja suunnitteilla, mutta toistaiseksi toteuttamatta..)

Tuos ny oli nuita omia "kokemuksia".. Mut kannattaa puhua kumppanin kanssa, ja ehdottella jotain mitä oot itse miettiny tai kysyä mistä oma kumppani tykkäis, eikä ota liian vakavasti niin kyllä sieltä niitä uusia kivoja asentoja löytyy! Voit myös kattella tuolta erilaisia asentoja ja kokeilla itse sitten ---> http://www.cosmopolitan.fi/suhteet-ja-seksi/cosmosutra/

Ja jos sulla tai kumppanillas on jotain omia seksifantasioita, niin voittehan te niitäkin yrittää toteuttaa uusien asentojen lisäksi. Tai vaikka harkita jonkin sortin seksilelua/-leluja.. ;)

Vierailija

Ömhöm...!

Vinkkiä sellaisille naisille jotka pitävät suuseksistä ja joiden miehet pitävät pepuista ;D Nainen menee kontilleen ja mies antamaan suuseksiä takaapäin, ihan klitoriksesta peräaukkoon. Tuntuu syntisen hyvältä !

Muistakaa hyvä hygienia, eli peppu ennen tuota pesuun. Perärööri on kuulemani mukaan melko mauton alue hyvin pestynä. Muistakaa myös että kyseinen temppu vaatii molempien suostumuksen.

Mutta kaikki rohkeat, kannattaapi kokeilla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat