RUK-kurssijuhla

Vierailija

Onkos täällä ihmisiä jotka ovat tulossa nyt joulukuussa RUKin kurssijuhlaan tai ovat aikaisempina kertoina siellä olleet? Kokemuksia? Millaisia mekkoja teillä on ollut? Onko hiukset ollut auki vai kiinni?

Tukekaamme toisiamme aikaisen aamu(yö..)herätyksen lähestyessä ja stressin kasvaessa! :D

Sivut

Kommentit (202)

Vierailija

Mahtavaa et löysin näin tuoreen aiheen, minä nimittäin oon tulossa! Tänään oikeastaan kuulin että sinne ois lähdettävä ja oon niin innoissani et huhhuh, ikinä en oo ees vanhojen tansseissa ollu ni IHANAA! nyt alkaa puku stressi...

Vierailija

Aaaa vihdoinkin joku toinenkin, joka on yhtä innoissaan! Itsekin sain vasta edellispäivänä kutsun ja olen pakahtua tähän innostukseen, koska en ole itsekään ollut esim vanhojen tansseissa :) Ylihuomenna pitäisi mennä ensimmäistä kertaa kiertämään pukuvuokraamoja yms, jänskäääjänskää!

Ootko mistä päin tulossa ja poikaystävän vai kaverin avecina? :)

Vierailija

Lappeenrannasta tuun ja intissä tämän ystäväni tapasin ku täällä lusin itsekin, en kuitenkaan rukissa, kaverin kanssa tanssimaan siis! Mites itselläsi? Ajattelin ensi et jos joltain kaverilta löytyis kelpuutettava mekko jo ennestään ni ei tarvis mennä vuokraamaan, vaikkaki sit sais melkein just sellasen ku haluais :p minkä väristä ite aattelit? Ai vitsi just enne jouluu! <3

Vierailija

Tampereelta itse tulossa ja kaverin kanssa myös minäkin. Minäkin mietin ensin kaverien mekkoja, mutta tulin siihen tulokseen, että suurinosa vuokrasi pukunsa vanhoihin, joten pakko sitä nyt on itsekin vuokrata/ostaa. Väri on oikeastaan aika auki vielä ja vaihtoehtoja on monia, melkein tärkeämpää tällä hetkellä on, että löytyy täydellinen mekko ja sitten vasta katsotaan, että mitä värivaihtoehtoja on. Ihan lemppari oikeastaan saattaisi olla shampanjan/vaalean kinuskin värinen, mutta en voi olla ajattelematta, että onkohan ne vähän turhan vaaleita.. En kuitenkaan halua näyttää enemmän siltä, että olen menossa naimisiin kuin kurssijuhlaan :)

Ihan outoo, että aikaa on enää reilu kuukausi ja siitä viikon päästä on jo joulu! Tämä taisi olla paras joululahja aikoihin :)

Vierailija

joo niinpä, pitää lähtee vuokraamaa! En kyl usko et sen värine on liian vaalee, itse ajattelin turkoosia tai muuta vastaavaa! Kysyin kyllä onks partneril mitää toivetta mutta ei sillä kuulemma oo mitää väliä, yllätys sinäänsä mieheltä ;) hiuksista tulee kyl kans ongelmia, kampaajalle en aijo lähtee, väännän ite sit jonku kihara hässäkän yöllä enneku tullaa hakemaa, kyl tää pehko pitää ainakin värjätä :D ja tosiaa aivan mieletön joululahja, huhhuh! Tj 45!

Vierailija

Niinpää, mut sit toisaalta saattaisin haluta punasenkin! Hiuksista oon kans onnistunut vääntämään kauheen ongelman, koska toisaalta haluisin kampaajan tekemän jonkun kiharasysteemin, mut onks siinä mitään toivoakaaan saada se pysymään siedettävänä lauantaiyöhön saakka... Ehkä pitää vaan alkaa treenaamaan kihartamistaitoja pettämättömiksi niin voi sitten hotellilla vielä vaikka vähän fiksailla :) JA MITÄS jos sataa?? Apua :D Nyt kaikki sormet ristiin, että saadaan nätti ilma ja yöksi tähtitaivas ;)

Ootko huiviasiaa miettinyt, aijotko ottaa lainkaan vai otatko boleron vaivai mitä?

Vierailija

Täällä myös yksi tansseihin lähtijä! innoissaan odota, tosin puku- ja kampausstressi iski jo pari viikkoa sitten! :)eikös hiusten pitäisi olla noin juhlallisessa tilaisuudessa kiinni?

-e

Vierailija

Kurssijuhlan etikettiin kuuluu, että hiukset ovat kammattu. Eli voivat olla auki tai kiinni kunhan ovat kauniisti laitetut. Kääks meikäläisen puvun etsintä taitaakin venyä ensi viikon alkuun, pöh olin jo ihan innoissani, että huomenna pääsee sovittelemaan kaikkia ihania :)

-m (aloittaja-anonyymi)

Vierailija

Mä oisin nyt tulossa kundikaverin kaa RUK-kurssijuhliin ja oon tulossa helsingistä. Mä oon jo onneks löytänyt omasta mielestä sopivan mekon (pitkän mustan mekon, aivan ihana :D ) mutta hiukset viel ongelmana :S koska mulla on pitkät hiukset niiden laittaminen kestää ikuisuuden, mitään neuvoja? ja minkälaiset korkokengät? ja miten noi aikataulut menee, kun poikaverikaan ei tunnu tietävän et miten noi aikataulut on...

Vierailija

Korkkariongelmaa löytyy täältäkin.. Valmiiksi ei ole oikein mitään sopivia ja jalka on niin pirun pieni, että mistään ei tunnu koskaan löytyvän tarpeeksi pieniä kenkiä. Täytynee vielä tarkistaa, että minkä pituinen seuralaiseni tarkalleen on, koska olen tottunut käyttämään yleensä 10cm korkoja, mutta en halua tällä kertaa kuitenkaan olla pidempi kun hän :DD

Netistä löytyi välimuistien syövereistä viime kesän aikataulu ja veikkaisin armeijan tuntien, että hyväksi havaittua ei tulla paljoa muuttamaan. Kesän aikataulu olipi siis tällainen:
Lauantai

Aikaisin aamulla Avectransport -bussit saapuvat Haminaan
08:00 - 09:40 Daamiainen mukessa
10:00 Ruusurynnäkkö
10:30 Uo:t ja avecit busseihin ja matkaan kohti hotelleja
14:00 - 15:45 Bussit palaavat porrastetusti
14:30 - 16:30 Juhlapäivällinen
15:00 - 17:15 Anniskelualueet auki. Parivalokuvaus halukkaille.
17:15 Siirtyminen juhlatelttaan, anniskelualueet sulkeutuvat väliaikaisesti
18:00 Iltajuhla juhlateltassa
18:30 - 19:15 Tanssiaiset juhlateltassa. Myyntipisteet aukeavat
19:15 - 22:30 Ohjelmaa: Juhlateltta, Knight Club, IT-halli, Jazz Lounge
19:15 - 20:10 IT-halli: Improvisaatioteatteri Kolina
19:30 - 22:30 Knight Club
19:30 - 22:00 Jazz Lounge
20:15 - 21:00 IT-Halli: Upseerioppilaiden coverbändi
21:00 - 22:30 Juhlateltta
22:45 Siirtyminen juhlatelttaan, Anniskelualueet suljetaan
23:00 Speksi, illan huipennus!
00:45 Siirtyminen hotelleille

Sunnuntai

11:30 -> Hotellibussit palaavat Haminaan
11:30 - 16:00 Vapaata tutustumista Haminaan tai seuraavaa ohjelmaa:
11:00 - 16:00 RUK-Museo auki
11:00 - 17:00 Sotilaskoto auki
12:00 - 15:30 Mahdollisuus ruokailuun Varuskuntakerholla
13:30 Varvaran Leivitys
15:30 - 16:00 Jäähyväistilaisuus

-m

Vierailija

Kyllä mie hiukset kiinni laitan! Varmaa huivin kyl jostai hankin, ja hanskikkaat ainakin! Perkele just tuli meil intis tieto et ois sillo vaa la-su vapaata.. PERKELE eiku lomaa anomaan.. :s

Vierailija

Sinä joka tulet helsingistä, saako udella mistä löysit mekon? :)

Onko kukaan miettinyt takkia, laitatteko ihan vaan villakangastakin mekon päälle? Entä hartiat, jotain takin alle niitä lämmittämään?

-e

Vierailija

Itse harkitsen vakavasti huivin sijasta boleron laittamista, koska olen sen sortin vilukissa ja varmasti uittaisin huivin ruuassa tai vaihtoehtoisesti kiinnittäisin liikaa huomiota huiviin ja sen jälkeen olisi lautanen tai koko tyttö lattialla :) Jotenka siis villakangastakin alle laittaisin sitten sen.

-m

Vierailija

Hei miekin olisin tulossa tuonne samaiseen kurssijuhlaan poikaystävän aveciksi! Sinänsä erikoinen tilanne miula, kun olen tulossa Pietarista sinne juhliin : D Vaihto-opiskelijana siis. nooh, Helsingin kautta tietenkin sitten Haminaan (:
Miula olisi paljon kysyttävää mekosta, nimittäin onko teillä mielessä jokin hyvinkin simppeli- vai onko kyseessä kermakakku-tyylinen unelma -mekko? Ajattelin nimittäin ostaa mekon täältä ja suunnitteilla olisi viikonloppuna lähteä etsimään tätä oikeaa :'D
Miuta myös kiinnostaisi, että minkä ikäisiä aveceja sinne juhlaan olisi tulossa, koska itse ainakin olen vasta 17? (: Olenko siis nuorimmasta päästä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat