pelottaa

Vierailija

Harrastin poikakaverini kanssa seksiä viime torstaina. Käytimme kyllä ehkäisyä. En tiedä olisiko kortsu voinut hajota, mutta poikaystäväni ei kyllä sanonunut mitään. Menkkojeni olisi pitänyt alkaa sunnuntaina. Pelottaa, että olen raskaana. Missä vaiheessa voi tehdä raskaustestin? Yhdynnästä on kuitenkin vasta vähän aikaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Onko sulla ennen ollut säännölliset menkat, eli aina esim. 28-30 päivää? Eikä koskaan aiemmin oo myöhässä olleet? Tietysti sun ikäkin vaikuttaa asiaan, sillä nuorempana vielä menkat voi olla aika epäsäännöllisetkin ja on ihan normaalia että ovat ns. myöhässä päivän tai pari tai useemmankin.. siihen voi vaikuttaa esim. stressi. Itselläni parikymppisenä oli menkat 11 päivää myöhässä! Luulin olevani raskaana, mutta sitten ne alkoikin yhtäkkiä, johtui siitä kun olin lähössä reissuun niin jännitti niin kovin.. eli jostain tuollaisestakin voi johtua.
Ja missä vaiheessa kiertoa olitte yhdynnässä...? Ei ku niin siis eli jos sunnuntaina ois pitänyt alkaa menkat ja torstaina olitte yhdynnässä niin voisin sanoa aika varmasti että ei syytä huoleen mikäli kiertosi on suht säännöllinen.. sillä omasta kokemuksesta voin sanoa, että oon luullu olevani raskaana varmaan toistakymmentä kertaa, enkä koskaan ole ollut, paitsi nyt.. :) Ja 3 vuotta ollaan menty pelkällä keskeytetyllä yhdynnällä eli mies ei ole lauennut mun sisään, ja en kertaakaa oo tullu raskaaksi vaik on oviksen aikaan tehty, mutta sen yhden kerran ku mies tuli sisään ja siis oli eka raskauden yrityskerta ni siitä tulin raskaaksi.. :) eli ei se raskautuminen niin helpolla käy, ja jos kumia käytitte, toki se voi hajota, mut ois sen varmasti huomannut, itsekin tuntisit jos sisältä valuis miehen settejä pois...

Raskaustestin voi tehdä jo heti kun menkat on myöhässä ainakin herkemmät testit, joita saa esim apteekista, mutta itse odotin viikon ja plussa tuli samantien. Eli jos haluat tehdä testin niin tee ihmeessä, mutta uskon vahvasti että se on negatiivinen kuitenkin.

Vierailija

Jos kerta ehkäisyä käytitte niin on aika epätodenäköistä että olet raskaana. Tietääkseni raskaustestin voi tehdä vaikka heti. Itellä oli joskus viikonkin menkat myöhässä ja olin ihan varma että olen raskaana (tosi silloin ei oltu ehkäisyä edes käytetty..). Ja mitä enemmän jännität ja stressaat että koska ne alkaa, niin ihan varmasti ei ala. Yleensä ne tulee sitten kun vähiten odottaa :)

Vierailija

On hyvin epätodennäköistä että olisit raskaana. Ensinnäkin käytitte ehkäisyä, jolloin riski on hyvin pieni. Jos kuukautiskiertosi on melko säännöllinen yhdynnän olisi tullut ajoittua melkein parin viikon päähän jolloin olet ovuloinut.

Vierailija

Kiitos vastauksista. Rauhoitti vähän. Itsekin kyllä ajattelin, että tuskin olen raskaana mutta kuitenkin tuli pieni pelko. Jos ne menkat kohta sitten alkaisivat niin helpottuisi olo. Pitää joo yrittää olla odottamatta :D Ja onnea ft86:lle tulevasta vauvasta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat