Blogiapua!

Vierailija

Miten blogille saisi lukijoita? En halua mainostaa sitä tutuille (vaikka hekin sitä voivat tietty lukea). Olis kiva saada ihan ulkopuolisiakin lukijoita. Kirjoitan Bloggeriin, enkä tosiaan tiedä mitään keinoja saada sinne lukijoita tai omaa blogia millekään tags-listalle.

Ehdotuksia?

Omaks iloks en enää jaksa kirjoittaa!

Kommentit (3)

Vierailija

Hei, itsekin olen joku aika sitten perustanut blogin, ja postauksia on jo reilusti yli sadan, lukijoita vain kaksi. Parhaalle kaverilleni kerroin, ja hän liittyi lukijaksi, ja toinen on itse liittynyt. En itekään tiedä, miten lukijoita saisi... Kirjoittamalla mielenkiintoista blogia tietysti, mutta miten joku tietäisi sen olemassa olosta? Itse olen alkanut kommentoida samantapaisten blogien postauksia, ja niiden blogien pitäjät voisivat sitä kautta ehkä käydä katsomassa. Ja tietysti itse liityn lukijoihin, ja ehkä joskus sen blogin pitäjä tekee "vastapalveluksen". (: Ainahan täällä esim voi kertoa yleisesti blogin osoitteen, ja saada mahdollisia uusia lukijoita.

Oma blogini löytyy täältä: http://heartdrop-ttindei.blogspot.com/

Vierailija

Mulla on ollu blogi elokuusta saakka, mutta olen alkanut "metsästämään" lukijoita vasta viime viikkoina. Itse oon käyttäny tällaisia keinoja:

- Olen lukenut vieraiden blogeja ja yrittänyt löytää bloggareita, joiden tekstit kiinnostavat minua ja joilla ei itsellään ole vielä kuin ihan muutama lukija. Kun liittyy lukijaksi sellaiselle blogille ja jättää bloggarille pienen tervehdyksen, niin hänkin ilahtuneena uudesta lukijastaan liittyy helposti oman blogini lukijaksi.

- Sitten on tietenkin nää blogipiirit, joita täällä cosmossakin on pariin otteeseen yritetty perustaa. Ne keskustelut kuitenkin siirretään aina jonnekin superpitkän ketjun hännille, jolloin ihmiset lakkaavat löytämästä niitä ja koko idea vesittyy. Ideanahan niissä on siis liittää oman bloginsa osoite listaan, ja listalla olevat bloggarit liittyvät sitten toistensa lukijoiksi.

- Itse en oo facebookissa mutta voisin kuvitella että oman blogiosoitteen liittäminen sinne jonnekin omaan profiiliin tms voisi olla hyvä keino saada lukijoita.

- Itse oon myös liittäny blogiosoitteen tuohon cosmon profiilini esittelytekstiin. Joka kerta, kun kirjoitan tänne keskustelupalstalle, blogini osoite tulee tekstieni perään.

Oliskohan tossa kaikki keinot jotka oon keksiny... Voidaanhan me koittaa perustaa blogipiiri, jos tätä keskustelua ei vaikka käännettäiskään tonne yleiseen blogikeskusteluun? Laittakaa osoite listaan, jos haluatte lukijoita blogillenne ja samalla liittyä lukijaksi muille!

1. http://j-y-suis-jamais-allee.blogspot.com/
2.
3.
4.
5.
...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat