Onko tämä jo vähän liikaa?

Vierailija

Moi,

ootteks jo nähneet Kakolan? Siinä pistetään nuoria poikia vankilaan:

http://areena.yle.fi/video/1401244

BB viel menee, mut mulle tää on jo liikaa. Mitä mieltä muut?

Kommentit (7)

Vierailija

mielestäni oli todella asiallinen ohjelma =) Ei mitän tirkistely hömppää niinkuin bb, tirkistely ja skandaalit kun sovi ylen imagoon =)

eihän tuossa oikeasti nuoria laitettu ihan oikeaan vankilaan vaan saivat kokeilla miltä saattaisi tuntua olla vankilassa. Ihan hyvä jos saisivat nuorten silmät avautumaan. Tuossa iässä kun voi vielä päättää mitää tekee tulevaisuudellaan. Aikuisena jos joutuvat istumaan sen kakun ei enää elämä palaakkaan ennalleen istumisen jälkeen :(

Vierailija

kakola on mielestäni hyvä ohjelma. Nuoret saa oppia, ettei vankilaan kannata mennä ja ehkä jopa lopettavat rötöstelynsä.
Nuoret menivät sinne vapaaehtoisesti ja heitä ei pakoteta olemaan siellä.
Heillä on siis mahdollisuus muuttaa elämänsä suunta :)

Vierailija

Hyvä et laitoit tän! Olin unohtanu kokonaan. Katonki heti : )

------------

Mikä tässä ois liikaa, itse on astunu paikalle ja mielummin sielä istuu 9 päivää kun 9 vuotta!

Vierailija

" Pistetään nuoria poikia vankilaan:"

Hell yeah. Eiköhän nämä pojat ole vapaa ehtosesti sinne mennyt ja hyvä niin, rohkea veto heiltä!

Vierailija

Minusta todella hyvä ohjelma! Pistää nuoret ajattelemaan, 'entä jos itsekkin joudun tänne joskus?'.. Kuten huomasit, kaksi poikaa on jo lähtenyt kävelemään eli heille se ei ollut oikea paikka. Toivottavasti pojat myös oppivat sen, että rötöstely yms. jääköön tähän, koska eivät halua vankilaan.
Tykkään seurata kyseistä ohjelmaan. Ei se ole yhtään samanlainen kuin BB!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat